quote:Op maandag 1 september 2008 18:46 schreef Disana het volgende:
Dit is de COU, Commentaren op de Uitzending.
Hier kun je posten over de uitzending, of dat nu lovend of bij de beesten af onpasselijk is. Hier post je je screencaps vanaf PCTV, al dan niet voorzien van pittig commentaar. Schelden mag (misschien zitten er wel weer ratten en dellen tussen), maar sommige woorden worden waarschijnlijk iets minder op prijs gesteld dan andere. Maar vind je een deelnemer echt een lieffie, schroom ook dan niet je gevoelens en bewondering te uiten.
Dit is ook onze eerste COU. Gisteren vond de lift-off van CBML plaats tussen zeven en half acht:
[CBL] De uitzending van zondag 31 augustus
[CBL] uitzending 31 aug #2 / Waar we een "klik" hebben
Met ingang van vandaag zijn er wekelijkse uitzendingen tussen half acht en acht uur, met herhalingen rond kwart voor twaalf.
Veel plezier in de COU.
nee, dat lees je dan niet helemaal goedquote:Op maandag 1 september 2008 19:00 schreef agter het volgende:
Lees ik dat goed "Met ingang van vandaag zijn er wekelijkse uitzendingen tussen half acht en acht uur, met herhalingen rond kwart voor twaalf."
Dus 1 X per week een half uurtje en geen streams...
Vergeet het maar, dit gaat hem NIET worden.
Okay, Disana, wil je de OP aanpassen dan?quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, dat lees je dan niet helemaal goed
elke dag een uitzending van een half uur en 1x in de week een live-uitzending
maar geen streams idd
uhhhh, ik denk dat je gelijk hebt.... live..quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef avonne het volgende:
duh... live my ass..!
Na tig donderdagavondontslagrondes durfden ze met dgk de halve finale niet live aan. En dan zouden ze deze onervaren bewoners hupsakee elke week live doen? Neh
Gedaan.quote:Op maandag 1 september 2008 19:03 schreef agter het volgende:
[..]
Okay, Disana, wil je de OP aanpassen dan?
MMarko..............iig is deze Marco wel de MMMMste vind ik.quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Copycat het volgende:
Of Barco.
Sorry, ik moet duidelijker zijn. In de OP staat dat er wekelijk een uitzending is.quote:
Ik ben voor!quote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef avonne het volgende:
Of Darko
Stom zeg, dat had ik echt niet gezien. Bedanktquote:Op maandag 1 september 2008 19:19 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry, ik moet duidelijker zijn. In de OP staat dat er wekelijk een uitzending is.
Dat moet dus zijn dagelijk, begrijp ik.
Ach, maakt ook niet uit!
Het wordt toch geen DGK.
Met uitzondering van zaterdag, dan is er geen uitzending.quote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom zeg, dat had ik echt niet gezien. Bedankt
Die was voor de intro. Lees de faq even over de COU's.quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef kissa het volgende:
Deze was er al: [CBL] de uitzending van maandag 1 september
En nu?
Het dekt wel de lading.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Die corny intro tune ook.
Can't buy me lo ho hove
Yes you can, it's not so hard, if you just give us your creditcard.
Hij kent de regelsquote:Op maandag 1 september 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
Scarface: Ik hoef niet achter de vrouwen aan, zij moeten achter mij aan. Holy shit.
Ribas.quote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
"Fiona maakt me gewoon bang, gek"
Wie zei dat?
Scarface Marko, Barko, Makro.......ehm.quote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
"Fiona maakt me gewoon bang, gek"
Wie zei dat?
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, ze springen van de hak op de tak. Reclame, joepie![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, ze springen van de hak op de tak. Reclame, joepie![]()
Echt? Ik zag Ribas links staan en praten, toen stond die ondertiteling er.quote:
Kun je nagaan, ik dacht....ach lamaar.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af op dat meiske nu denkt "Jeetje, ik lig in mijn string in het bed van Jaap!".
quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af op dat meiske nu denkt "Jeetje, ik lig in mijn string in het bed van Jaap!".
Heerlijk die reclame, kunnen mijn kromme tenen even ontspannen, MG wat een bagger programmaquote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"
ik ook.quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"
Een beetje? Understatement of the year.quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef joep.t het volgende:
Ik vind het ook een beetje rommelig allemaal..
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.
Geen idee. Het is in elk geval slechter dan slecht.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.
Die donkerdere?quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Deze Marco vind ik nog steeds wel te pruimen. Hij kan denken.
Dat ligt niet aan het licht hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 19:55 schreef agter het volgende:
De hele uitzending is donkerder. Lijkt wel of ze opeens sfeerlicht hebben.
Geeft het programma een wat ranzige, goedkope uitstraling.
Beetje water toevoegen must do the trick --> zo meteen zie je door de bomen ineens het bosquote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef -Blurk- het volgende:
Het lukt me maar niet om er in te komen, het is net los zand
Zelfs Rico heeft teveel klasse voor dit programma.quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had gehoopt dat Ricardo de barman zou zijn
Het is dat huis he? It brings back memory's! (die overigens beter waren dan de herinneringen aan de kick off van gister). En dan die kapper...zucht, zou er dan helemaal geen enkel bekend gezicht in zitten?
Het kan/mag van mij uit.quote:Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Heeft Superman nog een ander T shirt of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |