Geen idee. Het is in elk geval slechter dan slecht.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.
Die donkerdere?quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Deze Marco vind ik nog steeds wel te pruimen. Hij kan denken.
Dat ligt niet aan het licht hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 19:55 schreef agter het volgende:
De hele uitzending is donkerder. Lijkt wel of ze opeens sfeerlicht hebben.
Geeft het programma een wat ranzige, goedkope uitstraling.
Beetje water toevoegen must do the trick --> zo meteen zie je door de bomen ineens het bosquote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef -Blurk- het volgende:
Het lukt me maar niet om er in te komen, het is net los zand
Zelfs Rico heeft teveel klasse voor dit programma.quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had gehoopt dat Ricardo de barman zou zijn
Het is dat huis he? It brings back memory's! (die overigens beter waren dan de herinneringen aan de kick off van gister). En dan die kapper...zucht, zou er dan helemaal geen enkel bekend gezicht in zitten?
Het kan/mag van mij uit.quote:Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
Heeft Superman nog een ander T shirt of wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |