Scarface Marko, Barko, Makro.......ehm.quote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
"Fiona maakt me gewoon bang, gek"
Wie zei dat?
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, ze springen van de hak op de tak. Reclame, joepie![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen, ze springen van de hak op de tak. Reclame, joepie![]()
Echt? Ik zag Ribas links staan en praten, toen stond die ondertiteling er.quote:
Kun je nagaan, ik dacht....ach lamaar.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af op dat meiske nu denkt "Jeetje, ik lig in mijn string in het bed van Jaap!".
quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af op dat meiske nu denkt "Jeetje, ik lig in mijn string in het bed van Jaap!".
Heerlijk die reclame, kunnen mijn kromme tenen even ontspannen, MG wat een bagger programmaquote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"
ik ook.quote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik haat reclame, ik kijk straks wel bij "uitzending gemist"
Een beetje? Understatement of the year.quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef joep.t het volgende:
Ik vind het ook een beetje rommelig allemaal..
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wie verantwoordelijk is voor deze shit, Flens misschien? Ik heb de aftiteling nog niet bekeken, weet niet hoe snel ik deze pulp uit moet zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |