Ik snap wel dat je helemaal gek wordt als je vuurwerk op je eigen publiek gegooid ziet worden, helemaal als het om een gezinsvak met veel kinderen gaat. Het kutte is alleen dat de mensen die daarop reageerden een SV aan hun broek krijgen en de Roemenen vrijuit gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:53 schreef EKterror het volgende:
Die laatste 10 minuten hebben mij een rare nasmaak aan het avondje gegeven. Grotendeels door het tuig uit Roemenie, maar ook door de opgefokte reacties uit mijn vak H op dat tuig.
Sad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:08 schreef denthemen het volgende:
://detrouwehonden.nl/dbid=7106/tpl=1901/shortmenu=2
Beelden van de opstootjes rond het uitvak, De ME is ook weer heldhaftig zie ik
wat een tuig zeg, hoelang hebben die nog vast moeten zitten in het uitvak.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Posdnous het volgende:
op basis van deze beelden heb ik nog best wel hoop op een flinke UEFA straf voor Dinamo trouwens.
Alles is mogelijk dusquote:De UEFA zal tijdens de volgende vergadering, op 25 september een besluit nemen over de incidenten die zich tijdens NEC – Dinamo Boekarest hebben voorgedaan. Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Over een eventuele uitsluiting van Dinamo Boekarest, in de UEFA-cup, kan men nog geen uitspraak doen. “maar alles is mogelijk” aldus de UEFA-woordvoerder. Afhankelijk van het verslag van de UEFA-waarnemer, dat vandaag in Basel zal arriveren, zal men een oordeel vellen.
quote:Een woordvoerder van de UEFA liet al wel weten dat “Dinamo Boekarest een zware straf boven het hoofd hangt. Dit zal waarschijnlijk een boete zijn van een bedrag tussen de 2.000 en 15.000 Zwitserse frank voor de schade die is veroorzaakt.”
Ze kwamen gisteren anders bepaald niet jong en onervaren over. Mensen als Davids, Sibum, Wisgerhof en Radomski zaten echt overal bovenop en lieten zich nergens provoceren. I.t.t. eerder tegen Wisla.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Dat zie ik juist niet gebeuren. Been is ervaren wat dat betreft en Dinamo zal moeten komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Uit zie ik het zo 2-0 bij rust staan met een onervaren en jong NEC. Al lijkt me Been wel iemand die dat goed van te voren uitlegt en tacktisch wel wat leuks bedenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |