* prupke zwaait terugquote:
Zeeland is hele nacht droog geweest, Terneuzen in ieder geval..quote:Op woensdag 3 september 2008 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke zwaait terug
hoe is het weer in zeeland?
hier waait het en hoost het met regelmaat.....
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 3 september 2008 06:05 schreef dekkered het volgende:
bij mij op walcheren ook dat ik weet.
zo maar naar school toe moet op excursie naar belgie
Met een 5,5 ben ik blijquote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]dan heb je het goed gedaan
dat FP lijkt me idd wel een beetje wazig iets
maar ik duim iig voor je dat je minimaal een 6? haalt
Dat klinkt minder vrolijkquote:Op woensdag 3 september 2008 09:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst sinds een jaar denk ik
Dus sowieso niets voor hierquote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]meer dan jij weet, maar dat is een lang, ingewikkeld en eigenlijk best vervelend verhaal.
Msn in je PMquote:Op woensdag 3 september 2008 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dus sowieso niets voor hier
we moesten anders maar eens overstappen op andere kanalen
Jaquote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
Goede morgen![]()
Hebben de mensen al plannen voor het weekend?
Zondag schotland festival in Hank. Weet alleen nog niet of ik de camera('s) meeneem, is wel afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
Goede morgen![]()
Hebben de mensen al plannen voor het weekend?
Ook leuk johquote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef Joannie88 het volgende:
Mogguh!
Ik wil niet denken aan het weekend, want dan is het bijna maandag, en maandag is het einde van m'n vakantie en het begin van een jaar stage..
Anders koop je toch een nieuwe voor een tientje?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zondag schotland festival in Hank. Weet alleen nog niet of ik de camera('s) meeneem, is wel afhankelijk van het weer.
Weet iemand of een Canon FTb uit begin '70-er jaren een beetje (spat)waterdicht is?
Wat ga je doen voor stage?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef Joannie88 het volgende:
Mogguh!
Ik wil niet denken aan het weekend, want dan is het bijna maandag, en maandag is het einde van m'n vakantie en het begin van een jaar stage..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |