* prupke zwaait terugquote:
Zeeland is hele nacht droog geweest, Terneuzen in ieder geval..quote:Op woensdag 3 september 2008 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke zwaait terug
hoe is het weer in zeeland?
hier waait het en hoost het met regelmaat.....
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 3 september 2008 06:05 schreef dekkered het volgende:
bij mij op walcheren ook dat ik weet.
zo maar naar school toe moet op excursie naar belgie
Met een 5,5 ben ik blijquote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]dan heb je het goed gedaan
dat FP lijkt me idd wel een beetje wazig iets
maar ik duim iig voor je dat je minimaal een 6? haalt
Dat klinkt minder vrolijkquote:Op woensdag 3 september 2008 09:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst sinds een jaar denk ik
Dus sowieso niets voor hierquote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]meer dan jij weet, maar dat is een lang, ingewikkeld en eigenlijk best vervelend verhaal.
Msn in je PMquote:Op woensdag 3 september 2008 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dus sowieso niets voor hier
we moesten anders maar eens overstappen op andere kanalen
Jaquote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
Goede morgen![]()
Hebben de mensen al plannen voor het weekend?
Zondag schotland festival in Hank. Weet alleen nog niet of ik de camera('s) meeneem, is wel afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
Goede morgen![]()
Hebben de mensen al plannen voor het weekend?
Ook leuk johquote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef Joannie88 het volgende:
Mogguh!
Ik wil niet denken aan het weekend, want dan is het bijna maandag, en maandag is het einde van m'n vakantie en het begin van een jaar stage..
Anders koop je toch een nieuwe voor een tientje?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zondag schotland festival in Hank. Weet alleen nog niet of ik de camera('s) meeneem, is wel afhankelijk van het weer.
Weet iemand of een Canon FTb uit begin '70-er jaren een beetje (spat)waterdicht is?
Wat ga je doen voor stage?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:25 schreef Joannie88 het volgende:
Mogguh!
Ik wil niet denken aan het weekend, want dan is het bijna maandag, en maandag is het einde van m'n vakantie en het begin van een jaar stage..
Ik ga stagelopen bij Kunst & Cultuur Overijssel, afdeling Popmuziek. Ik ga daar onder andere een jaarlijkse bandwedstrijd organiseren en meewerken op het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Op zich wel erg veel zin in, heb alleen altijd moeite na de vakantie m'n ritme weer te vindenquote:
klinkt als niets voor mij, vooral dat ritme vinden nietquote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef Joannie88 het volgende:
[..]
Ik ga stagelopen bij Kunst & Cultuur Overijssel, afdeling Popmuziek. Ik ga daar onder andere een jaarlijkse bandwedstrijd organiseren en meewerken op het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Op zich wel erg veel zin in, heb alleen altijd moeite na de vakantie m'n ritme weer te vinden
feliquote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Chanty het volgende:
Forensische ook gehaald met een 7,8mijn hemel ik ben zooooo blij
Dan kan ik je een hand geven. Mijn schouder speelt ook weer fors op, de baas denkt dat we alles nog altijd op basis van vakantieinzet kunnen wegwerken.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef Ronhui het volgende:
Weet nog niet het weekend, zit met een slijmbeursontsteking in mijn shouder, dus er op uitgaan en fotograferen lijkt mij niet haalbaar. Wel jammer, sinds kort begonnen en moet nog zoveel leren, dat ik elke dag wel op stap wil en proberen....
Dat gaat lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Chanty het volgende:
Netjes! Ik was er altijd eentje van minimale inspanning (lees: 5.5 - 5.9 marge), en alleen voor mijn afstuderen even mijn best gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Chanty het volgende:
nog niet stoned van de verflucht? Of heb je verf met mint gebruikt??quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
ZoKlaar met verven voor deze vakantie
Een paar muurtjes moeten nog een keer (of twee
) maar dat komt na Wenen wel weer
Morgen ff een IKEA-pakketje in elkaar knutselen en grote schoonmaak houden en dan is P weer klaar voor de komende twee weken
Ik ben hartstikke stonedquote:Op woensdag 3 september 2008 23:01 schreef prupke het volgende:
[..]
nog niet stoned van de verflucht? Of heb je verf met mint gebruikt??
piece manquote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke stonedHoewel het merendeel van het spul latex was en dat valt wel mee qua lucht
uhm...ff kijken....zaterdag om 09:00 in Dordt zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
piece man
nog hoeveel dagen voor je richting vienna gaat??
Whehehehe...vergeet het maar. Ik zie net de voorspellingen voor Wenen: 30 graden, 26 graden, 26 gradenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:42 schreef prupke het volgende:![]()
ik mag nog 2 en een halve dag werken en dan heb ik lekker 2 weken vrij
bereid je voor : het is dan 2 weken klote weer
Klinkt als een standaard ochtendspitsquote:Op donderdag 4 september 2008 09:16 schreef HMaster-II het volgende:Of je laat de leidingen van je oplegger springen
Meteen verkeersopstopping en gestreste mensjes in hun auto's
Erg is dat he! Heb je vakantiequote:Op woensdag 3 september 2008 23:42 schreef prupke het volgende:![]()
ik mag nog 2 en een halve dag werken en dan heb ik lekker 2 weken vrij
bereid je voor : het is dan 2 weken klote weer
Dan mis je me net, ben pas in de middag in Dordtquote:Op woensdag 3 september 2008 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
uhm...ff kijken....zaterdag om 09:00 in Dordt zijnDus dat is ongeveer de vertrektijd
Nog drie nachtjes slapen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |