4-6 weken????? kan je geen leen monitor krijgen? (en ik kan je een 24"of groter ten zeerste aanradenquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef freud het volgende:
*zucht* monitor voor zo'n 4-6 weken kwijt. Zit ik weer op 17" te werken. Moet verboden worden! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een 24" koop alvast...
Laat even weten als je een ideetje hebtquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef Miss_S het volgende:
Hoe ga ik een goede tvp post verzinnen......
ik quote jou gewoon stiekumquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef Miss_S het volgende:
Hoe ga ik een goede tvp post verzinnen......
Ze zijn inderdaad verder nog onbewerkt, lastig licht eergisteren(fel!)quote:Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste. Dat ietsiepietsie ruimte voor de boot trekt je net iets meer de foto in. Ik zou de foto nog wel iets oplichten. Beetje donker zo.
Wat verwacht je anders, midden op de dagquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad verder nog onbewerkt, lastig licht eergisteren(fel!)
Kon moeilijk vragen of ze de wedstrijd even een uurtje wouden uitstellenquote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, midden op de dag
Ik pats gelijk ff voor de rest van de FOT-tersquote:Door bands en artiesten als Golden Earring, Kane, Anouk en Di-rect werd ambtenarenstad Den Haag ook dé muziekstad van Nederland. Met een prima klimaat voor opkomende bands die soms furore maken in de popscene. Een deel van hun bekendheid en succes danken ze ongetwijfeld aan de Haagse (pop)fotografie, waarvan Anton Corbijn wel de voorman mag heten. In de tentoonstelling Haagse popfoto’s geven fotografen Paul Bergen, Ron van Varik, Eefje Lammers, Peter de Hoog (PdeHoog), Jeroen Pauwels (didotcicero), Aad Spanjaard, Inge van Holstein, Maaike van Grol, Henriette Guest, Michella Kuijkhoven , Jolanda en Thomas Heye (xilantof) een overzicht van Haagse popmuzikanten en bands door de jaren heen.
Stoerquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber die zondag zin heeft om naar Den Haag te gaan:
Opening van een tentoonstelling over haagse popfotografie
[..]
Ik pats gelijk ff voor de rest van de FOT-ters
Wat leukquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja?quote:Op maandag 1 september 2008 16:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kon moeilijk vragen of ze de wedstrijd even een uurtje wouden uitstellenZo op het water heb je toch wel profijt van je uv-filter
quote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Behoorlijk wat FOT-ersquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk! Misschien ga ik wel een keer. maar niet komend weekendquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie ter bescherming tegen het opspattende water wasquote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja?
gemiddelde digicam heeft geen uv-filter meer nodig..... blauwe zweem zie je alleen op film....
(mijn canon heeft iig nergens last van)
Komende maand hangt-ie in de bibliotheek. Daarna komt-ie een maand in Nieuwspoort te hangen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Leuk! Misschien ga ik wel een keer. maar niet komend weekend
ahaquote:Op maandag 1 september 2008 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie ter bescherming tegen het opspattende water was
Ik ook plus een ws bodyquote:Op maandag 1 september 2008 18:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
aha
daar heb ik dan weer weathersealed lenzen voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |