abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61293156
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#45)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

McLaura
wachten op de menstruatie van juli en dan op dag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 3 met Puregon, tbv IVF (1e poging) Wacht nog even wat langer en tilt het over de vakantie heen.

Kinderwens
Redenen mmm: PCOS & Cervixfactor. Zondag 31-08 is de 4e inseminatie mbv Menopur, Metformine & Pregnyl, daarna weer wachtbankje...

Vlindur
PCOS, bezig met 2e ronde.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 30-09-2008 10:17:08 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61293175
Ik gooide hem dicht.

Kan een modje het netjes maken? Ik moet nu echt weg naar mn werk..

Liefs, Carla
pi_61295037
He bah wat een afschuwelijk bericht in het vorige topic, Vlindur

Sterkte
pi_61295162
Ik moet nog even bijlezen aan het eind van het vorige topic

Vlindur wat afschuwelijk!!! Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!!!!

Basimah, nog een paar dagen volhouden!

Silktie succes morgen!!!

Miss_Sly, wat spannend allemaal rondom je vriendin. En zo fijn dat het met je zusje goed gaat! Ik kan me voorstellen dat je na zoveel dagen injecteren het injecteren 'mist' Maar idd even wat rust is mss juist wel eens goed voor je lijf... Hoe voel je je, behalve blij, mbt de zwangerschappen van je zus en vriendin? Hopelijk geeft het moed...!!

De 4e keer IUI is goed verlopen; mijn eisprong is tussen vrijdagmiddag en zondagmiddag geweest, volgens de arts is dat prima. (De vorige 3 IUI's moest de eisprong nog komen) Ik hoef nu dus ook niet meer terug voor een echo om te zien of het eitje is gesprongen én ik heb geen rot dag omdat mijn eisprong normaal altijd zo pijnlijk is.

Nu maar weer afwachten....

Ik ga even bijlezen hoor...

[ Bericht 30% gewijzigd door Kinderwens op 01-09-2008 16:38:01 (Bijgelezen in oude topic) ]
pi_61297918
Vlindur, gecondoleerd en heel veel sterkte!
pi_61299295
Vlindur, wat een naar bericht. Sterkte ermee
Wel fijn dat de zwemmertjes van je vriend goed waren

Kinderwens, goede berichten! Nu maar wachten dus. Ik duim voor je dat het goed gaat!

Mijn vriendinnetje had goed nieuws: de bloedtest gat een heel goede HCG-spiegel aan Het is dus wel goed, gelukkig
Ik blijf het raar vinden dat het zo gelopen is. De verklaring is dat het meisje dat de afspraak voor de echo maakte, er pas werkte en de echo veel te vroeg heeft in gepland. Normaal wordt een echo niet bij 5 maar pas bij 7 weken ingepland. Waarschijnlijk heeft de gyn zich in eerste instantie ook niet helemaal gerealiseerd dat het pas 5 weken was en dus gedacht dat het te klein was. Maar jeetje, dan stuur je iemand toch beroerd het weekend in. Gelukkig is het allemaal goed

Kinderwens, ik ben alleen maar oprecht blij voor mijn zusje en vriendin. Verder spannend of het allemaal goed gaat en ik kijk uit naar volgend jaar april/mei als die twee hummeltjes geboren worden
En natuurlijk geeft het moed, maar het zegt alleen zo weinig, natuurlijk Bovendien heb ik het te druk met het huis, de aanstaande verhuizing, druk op het werk en de aanstaande vakantie om eigenlijk bezig te zijn met zwanger worden ofzo. Dat komt na de vakantie wel weer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 september 2008 @ 19:20:58 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61299609
Wat fijn dat het helemaal goed is bij je vriendin miss_sly!
  maandag 1 september 2008 @ 21:33:36 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61304402
miss_sly wat fijn dat alles goed is En kinderwens, heel veel sterkte de komende 2 wachtweken!!

Vlindur, gecondoleerd....
Make love, not war ☮
pi_61307414
vlindur: gecondoleerd en veel sterkte!

miss sly: oh wat fijn dat het goed gaat met je vriendin... tjonge tjonge, ja idd zo iemand het weekend insturen, dit is best een grote fout vind ik hoor!!!
geniet van je vakantie en verhuizing en daarna weer 100% ervoor!

kinderwens: sterkte met je wachtweken, we duimen voor je!!!

basimah: sterkte de komende spannende dagen!

vandaag begonnen met de neusspray... dat dus 3 weken en dan de derde (en tevens hier) laatste... eh.. fsh behandling, offuh.... iui zonder inseminatie.
Ik ga proberen deze keer toch inseminatie te kunnen krijgen!

morgen gaan we een nieuwe kitten halen, spannend... als maatje voor onze 5 jarige kater!
pi_61310268
miss_sly, wat goed dat het toch goed zit!
kinderwens, sterkte in de wacht weken!
Basmiah, jij ook sterkte!
Wilmadonna, succes met de neusspray. (Waar dient dat eigenlijk voor?)

Morgen gaan we naar de vriend toe, Hij ligt thuis opgebaard. Ik weet nog niet of ik hem wel wil zien..
Vrijdag wordt hij begraven. Morgen eerst tot 4 uur werken. Weer wat afleiding..

Mn vriend had 19 miljoen zwemmers. Was volgens haar prima. Het gemiddelde was 20 miljoen.
pi_61311789
neusspray is om mijn eigen hormoonhuishouding stil te leggen.
elke ochtend en avond sprayen,
dan injecties puregon + neusspray.
dan pregnyl en stoppen met neusspray

synarela heet het hier, misschien kun je het googlen?

(het zorgt er dus voor dat mijn eiblaasjes alleen door de puregon groeien, dus geen onverwachte groeistuipen e.d)
pi_61323852
Ik ben gister om 15.15 ongesteld geworden!

Morgen beginnen met Clomid.

Liefs,
pi_61326496
Vlindur, wat goed!
Nou maar hopen dat de clomid lekker zijn werk doet en het meteen raak is
pi_61326697
Wat fijn dat het toch goed is Miss_sly, lullig foutje wel.
Vlindur, hupsakee! Ga ervoor!
pi_61329494
Succes Vlindur, ik duim voor je dat het de eerste keer meteen raak is!
pi_61329543
Oh ja, ik neem morgen de laatste primoluts en krijg ook de uitslag van het bloed prikken. Daarna hopelijk snel duivels en dan aan de clomid. Spannend wel.
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 20:23:11 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61329549
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:29 schreef wilmadonna het volgende:
synarela heet het hier, misschien kun je het googlen?
In nederland heet het Synarel. Dus bijna hetzelfde. Ik vond de bijwerkingen van de neusspray trouwens minder dan die van de Lucrin injecties die ook de eigen hormoonhuishouding stilleggen. Niet ieder ziekenhuis werkt hier trouwens mee dacht ik.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_61334091
Vlindur... heftig hoor... sterkte met het verlies en sterkte voor straks bij de begrafenis...

Miss_Sly, wat fijn dat het met je vriendin toch allemaal goed is!! Daar reken je toch ook niet meer op als je eerste dat andere nieuws te horen krijgt...!! Super!

Wilmadonna, succes weer deze ronde...!!

En Kinderwens, succes met afwachten!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61344577
Gisteren had ze nog een extra echo om te kijken of het ook op de goede plek zat, want daarover twijfelde de gyn ook nog omdat hij het donderdag niet zo goed kon vinden, maar ook dat is in orde

Gisteren mijn zusje nog gesproken, die is maar bang dat het fout gaat. Heeft ze geen reden voor, maar 'gewoon' omdat ze immers al 2 gezonde kinderen heeft, en geen narigheid heeft meegemaakt. Gelukkig die ook weer blij en positief weten te krijgen, dus nu kunnen ze eindelijk allebei gelukkig zwanger gaan lopen zijn

Ik realiseerde me echter net ineens dat ik volgend jaar mei dus heel kort op elkaar 2 babyboeken klaar moet hebben wordt hard werken, maar is wel heel erg leuk om te doen!
pi_61344588
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh ja, ik neem morgen de laatste primoluts en krijg ook de uitslag van het bloed prikken. Daarna hopelijk snel duivels en dan aan de clomid. Spannend wel.
Heb je de uitslag la gehad?
  woensdag 3 september 2008 @ 14:17:22 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61346658
Wat voor boeken zijn dat dan miss_sly?
pi_61347286
Babyboeken.
Ik had er voor mijn zusje een gemaakt bij de eerste, omdat ze graag zo'n boek wilden, maar niet overal 'papa' uit wilden krassen Dus heb ik zelf een boek gemaakt met alleen maar mama's erin. Voor de tweede heb ik dat toen natuurlijk ook gemaakt. Mijn vriendinnetje vond dat zo leuk, dat ik er voor haar eerste ook maar een heb gemaakt, maar nu wel met 'papa' uiteraard

Dus nu horen deze kindjes er ook eentje te krijgen
  woensdag 3 september 2008 @ 14:46:01 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61347462
Oh wat leuk zeg! Goed idee!
Zou daar niet gewoon een markt voor zijn?
pi_61347541
Ze waren er ook allebei heel blij mee

Ik zou ook verwachten dat er wel een markt voor zou zijn, en misschien zijn ze inmiddels ook wel gewoon te kopen met alleen mama's, maar nu ga ik natuurlijk niet meer kopen, maar zelf creatief bezig zijn
pi_61349724
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Heb je de uitslag la gehad?
Ja, alles was goed! Ik kreeg de gyn niet eens aan de lijn, die had een spoed-iets. Vond ik eigenlijk niet erg, hoefde ik ook niet op te biechten dat ik niet tot vandaag gewacht heb met de primolut.

Wat leuk, die babyboeken!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')