Vlindur, wat een naar bericht. Sterkte ermee

Wel fijn dat de zwemmertjes van je vriend goed waren
Kinderwens, goede berichten! Nu maar wachten dus. Ik duim voor je dat het goed gaat!
Mijn vriendinnetje had goed nieuws: de bloedtest gat een heel goede HCG-spiegel aan

Het is dus wel goed, gelukkig
Ik blijf het raar vinden dat het zo gelopen is. De verklaring is dat het meisje dat de afspraak voor de echo maakte, er pas werkte en de echo veel te vroeg heeft in gepland. Normaal wordt een echo niet bij 5 maar pas bij 7 weken ingepland. Waarschijnlijk heeft de gyn zich in eerste instantie ook niet helemaal gerealiseerd dat het pas 5 weken was en dus gedacht dat het te klein was. Maar jeetje, dan stuur je iemand toch beroerd het weekend in. Gelukkig is het allemaal goed

Kinderwens, ik ben alleen maar oprecht blij voor mijn zusje en vriendin. Verder spannend of het allemaal goed gaat en ik kijk uit naar volgend jaar april/mei als die twee hummeltjes geboren worden

En natuurlijk geeft het moed, maar het zegt alleen zo weinig, natuurlijk

Bovendien heb ik het te druk met het huis, de aanstaande verhuizing, druk op het werk en de aanstaande vakantie om eigenlijk bezig te zijn met zwanger worden ofzo. Dat komt na de vakantie wel weer