abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 16:53:31 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61295838
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja en dan hebben we volgend jaar weer hetzelfde gezeik...
Lekker belangrijk, Marco van Basten krijgt een team dat tweemaal op rij bijna kampioen was en mag ook nog eens 40 miljoen euro investeren. Alles minder dan het kampioenschap is kut, Van Basten moet ons kampioen maken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61295844
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, Murcia, wereld ploeg .
Bedoelde niet de wedstrijden maar de trainingskampen, dat gaf best hoop. Denk dat ze fysiek en conditioneel hun mannetje staan. Werd er zondag alweer getraind? Wanneer is de volgende persconferentie
pi_61295851
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
De rode kaart van Sno is trouwens geseponeerd.
Kon ook niet anders.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 1 september 2008 @ 16:54:18 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61295859
ja, die kaart van Sno ging weer nergens over, maar ik wou me inhouden over het scheidsrechtersvolk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61295874
Versteeg hoe oud ben je?

Ik word gek van die onduidelijke zinnen.
pi_61295900
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja en dan hebben we volgend jaar weer hetzelfde gezeik...
niet als er eens een onbekende trainer komt.
  maandag 1 september 2008 @ 16:58:52 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61295965
Snap nog steeds niet hoe die -edit- uit bij Willem II dezelfde fout kon maken als in zijn eerste drieënhalf jaar bij Oranje, hoop toch echt dat hij voortaan met een tien gaat spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 01-09-2008 17:52:45 ]
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61296014
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, Marco van Basten krijgt een team dat tweemaal op rij bijna kampioen was en mag ook nog eens 40 miljoen euro investeren. Alles minder dan het kampioenschap is kut, Van Basten moet ons kampioen maken.
En dan? Wat moet er dan gebeuren?

Scenario 1: Je mist het kampioenschap op 1 doelpunt, staat precies gelijk in punten / je mist het kampioenschap op 2 punten, omdat Huntelaar een bal op de lat schiet, terwijl Koevermans onderkant lat wel raak kopt. PSV kampioen, en Ajax 2de. Er is overwintert in de UEFA Cup, loot daarna een club van naam en faam uit de CL en je staat in de finale van de beker. Ajax heeft het na een stroef begin het leukste voetbal van de competitie gespeeld.

Scenario 2: Je speelt goed, maar alles zit niet mee. Toch wordt Ajax 4de, haalt het de halve finale van de beker, maar komt het ook in de halve finale van de UEFA Cup.

Scenario 3: Je wordt nog maar net 7de, hebt een bagger seizoen, met een uitschakeling in de 3de ronde van de beker, je verliest na de groepsfase in de UEFA Cup en je staat compleet met lege handen.

Scenario 4: Je wordt kampioen, met 4 punten voorsprong op de nummer 2, verliest in de derde ronde van de beker, en overleeft de groepsfase van de UEFA Cup niet.

Wat ga je wanneer doen - en hoe los je het volgende zomer op? Blind en Coronel er ook maar gelijk uit gooien?
pi_61296053
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zaterdag speelden we trouwens best kut, vond je niet?
.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 1 september 2008 @ 17:03:08 #160
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61296076
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Oprotten.

Dit jaar moeten we kampioen worden, anders moet Marco van Basten weg.
Okay, ik had er een PI bij moeten zetten.
pi_61296113
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:55 schreef Jasza het volgende:
Versteeg hoe oud ben je?

Ik word gek van die onduidelijke zinnen.
Ben dyslectisch dat zal ermee te maken hebben en ben nogal enthousiast maar zou voortaan even mijn zinnen nalezen.

Hier is de selectie

Ismaïl Aissati
Positie: Aanval

Vurnon Anita
Positie: Verdediging

Dario Cvitanich

Siem De Jong
Positie: Middenveld

Mitchell Donald

Urby Emanuelson

Gabriel García de la Torre

Dennis Gentenaar
Positie: Doel

Klaas Jan Huntelaar

Kennedy Bakircioglu

Leonardo Vitor Santiago

Rasmus Lindgren

Javier Martina

Oleguer Presas Renom
Positie:Verdediging

Dennis Rommedahl

Jeffrey Sarpong

Robbert Schilder

Bruno Silva Barone

Donovan Slijngard

Evander Sno
Positie:Middenveld

Maarten Stekelenburg

Luis Suarez

Miralem Sulejmani

Jan-Arie Van der Heijden

Gregory van der Wiel

Thomas Vermaelen

Kenneth Vermeer

Jan Vertonghen
  maandag 1 september 2008 @ 17:05:20 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61296122
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En dan? Wat moet er dan gebeuren?

Scenario 1: Je mist het kampioenschap op 1 doelpunt, staat precies gelijk in punten / je mist het kampioenschap op 2 punten, omdat Huntelaar een bal op de lat schiet, terwijl Koevermans onderkant lat wel raak kopt. PSV kampioen, en Ajax 2de. Er is overwintert in de UEFA Cup, loot daarna een club van naam en faam uit de CL en je staat in de finale van de beker. Ajax heeft het na een stroef begin het leukste voetbal van de competitie gespeeld.

Scenario 2: Je speelt goed, maar alles zit niet mee. Toch wordt Ajax 4de, haalt het de halve finale van de beker, maar komt het ook in de halve finale van de UEFA Cup.

Scenario 3: Je wordt nog maar net 7de, hebt een bagger seizoen, met een uitschakeling in de 3de ronde van de beker, je verliest na de groepsfase in de UEFA Cup en je staat compleet met lege handen.

Scenario 4: Je wordt kampioen, met 4 punten voorsprong op de nummer 2, verliest in de derde ronde van de beker, en overleeft de groepsfase van de UEFA Cup niet.

Wat ga je wanneer doen - en hoe los je het volgende zomer op? Blind en Coronel er ook maar gelijk uit gooien?
Als Marco van Basten dit seizoen geen kampioen wordt, hadden we net zo goed Adrie Koster kunnen laten zitten. Op basis van al het geld dat is uitgegeven, moet Ajax gewoon kampioen worden. Als er geen kampioenschap komt, is er dus kut aangekocht en wie is daar verantwoordelijk voor? Juist, Van Basten.
pi_61296157
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Marco van Basten dit seizoen geen kampioen wordt, hadden we net zo goed Adrie Koster kunnen laten zitten. Op basis van al het geld dat is uitgegeven, moet Ajax gewoon kampioen worden. Als er geen kampioenschap komt, is er dus kut aangekocht en wie is daar verantwoordelijk voor? Juist, Van Basten.
Dat is waar, alleen wat schieten we op om dan weer een nieuwe trainer te halen

Het ligt er gewoon aan hoe er gevoetbalt word, als het kut is en je word geen kampioen dan word het een lastig verhaal ja.
  maandag 1 september 2008 @ 17:07:05 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61296163
quote:

[..]

Eens hoor, als je als trainer zoveel macht krijgt, zoveel geld tot je beschikking hebt en itt eerder niet weer een bepalende speler kwijtraakt, dan heb je weinig anders als doel dan kampioen worden. Anders heb je gewoon gefaald.
Get woke, go broke!
pi_61296184
quote:

[..]

Ongeacht ... ?

Laatste wedstrijd - op gelijk aantal punten met PSV. Ajax krijgt een strafschop, PSV krijgt een strafschop. Huntelaar mist, Simons scoort. Ajax geen kampioen.

Dat is dan de verantwoordelijkheid van Van Basten?
  maandag 1 september 2008 @ 17:08:23 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61296186
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Basten heeft zaterdag mi niet goed gehandeld. De beginopstelling was niet goed, zijn wissels waren slecht. Ben ik het helemaal mee eens, maar om hem na één wedstrijd al af te schrijven als een tactisch onbenul? Nee, ik geef hem de tijd en we zullen wel zien wat het wordt.

Maar Marco, 4-2-3-1 please .
Zaterdag was echt één grote blunder, iedere beginneling zou het beter doen. Mag toch hopen dat hij nooit meer zo'n kutopstelling neerzet? Als we de rest van het seizoen 4-2-3-1 spelen, zie ik het nog best positief in. Maar goed, bij Oranje had hij ook pas na drieënhalf jaar door dat 4-3-3 met de punt naar achteren kut is. Sterker nog, daar moesten enkele spelers hem op wijzen.
  maandag 1 september 2008 @ 17:08:57 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61296204
quote:

[..]

Precies. Alles minder dan een kampioenschap is een absolute schande en daar mag van Basten best op aangerekend worden. Hij hoeft geen vCL te spelen, alleen de competitie telt. Twee maanden voorbereiding, iedereen bij Ajax zei: Marco, hier heb je een jute zak met 30 miljoen euro, succes ermee en je regelt het maar.
Twee jaar tweede op één goal en op drie punten, hij heeft de touwtjes in handen dus het lijkt me logisch dat we niet tevreden zijn als we nu wéér tweede worden.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 september 2008 @ 17:09:05 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61296212
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ongeacht ... ?

Laatste wedstrijd - op gelijk aantal punten met PSV. Ajax krijgt een strafschop, PSV krijgt een strafschop. Huntelaar mist, Simons scoort. Ajax geen kampioen.

Ongeacht, ja. Waarom moet het op de laatste speeldag gebeuren? Dan heb je toch al eerder iets laten liggen?
pi_61296267
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens hoor, als je als trainer zoveel macht krijgt, zoveel geld tot je beschikking hebt en itt eerder niet weer een bepalende speler kwijtraakt, dan heb je weinig anders als doel dan kampioen worden. Anders heb je gewoon gefaald.
Je kan als trainer zijnde toch niet elke variabel die op een uitslag invloed heeft controleren? Het weer, de scherpte van spelers, een scheidsrechter, een grensrechter, een polletje? Dat is echt veel te zwart-wit.

En wat wil je dan volgend seizoen beginnen? Weer een nieuwe trainer? Weer een boel nieuwe spelers? Weer de eerste 3 maanden van de competitie een team smeden waardoor je toch weer op achterstand staat? Dat schiet toch niet op.

Kijk, als we zo doorgaan als zaterdag, qua resultaten, spel en tactiek, dan hoef ik Van Basten ook niet ten kosten van alles perse te houden. Maar als je zoals wat ik hier boven ook in scenario's beschrijf, en je wordt dan geen kampioen... In hoeverre is dat 100% de fout van Van Basten? Ondanks zijn verantwoordelijkheid.
  maandag 1 september 2008 @ 17:11:49 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61296289
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ongeacht ... ?

Juist. Je doelt nu op het gevalletje 'pech, kan gebeuren', maar da's natuurlijk gelul. Zelfs mocht die situatie zich voordoen, dan heeft Ajax (van Basten) vóór die wedstrijd al gefaald. Niemand wint namelijk 34 wedstrijden, ook PSV niet. Er is nu afgelopen zaterdag al gefaald, dat mag niet heel vaak meer gebeuren nu.
Wij zij Ajax, wij moeten niet op de laatste speelronde kampioen worden maar het liefst in speelronde 31 al ongeveer. Pas dan heb je je werk goed gedaan.

Maar ik heb 'm nog lang niet afgeschreven hoor, ik geloof er nog wel in.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61296314
17x thuis winnen en 10 of 11x uit winnen zou genoeg moeten zijn, dus zoveel is er nog niet aan de hand.
  maandag 1 september 2008 @ 17:15:15 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61296371
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan als trainer zijnde toch niet elke variabel die op een uitslag invloed heeft controleren? Het weer, de scherpte van spelers, een scheidsrechter, een grensrechter, een polletje? Dat is echt veel te zwart-wit.

En wat wil je dan volgend seizoen beginnen? Weer een nieuwe trainer? Weer een boel nieuwe spelers? Weer de eerste 3 maanden van de competitie een team smeden waardoor je toch weer op achterstand staat? Dat schiet toch niet op.

Kijk, als we zo doorgaan als zaterdag, qua resultaten, spel en tactiek, dan hoef ik Van Basten ook niet ten kosten van alles perse te houden. Maar als je zoals wat ik hier boven ook in scenario's beschrijf, en je wordt dan geen kampioen... In hoeverre is dat 100% de fout van Van Basten? Ondanks zijn verantwoordelijkheid.
Jezus, man. Zullen we voortaan maar zonder trainer/coach spelen? Want hij heeft toch nergens invloed op.
  maandag 1 september 2008 @ 17:16:22 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61296402
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jezus, man. Zullen we voortaan maar zonder trainer/coach spelen? Want hij heeft toch nergens invloed op.
jawel, maar alleen als ie wint is het zijn invloed .
Get woke, go broke!
  maandag 1 september 2008 @ 17:18:32 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61296471
BliksemSchigt, wanneer mag Marco van Basten wat jou betreft wél ontslagen worden? Bij degradatie? Of alleen als Ajax degradeert met meer dan drie punten verschil met de nummer zeventien?

Echt, hoor. Van Basten moet kampioen worden, tweede of (nog) lager is volstrekt onacceptabel.
pi_61296513
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef M0NTANA het volgende:
BliksemSchigt, wanneer mag Marco van Basten wat jou betreft wél ontslagen worden? Bij degradatie? Of alleen als Ajax degradeert met meer dan drie punten verschil met de nummer zeventien?

Echt, hoor. Van Basten moet kampioen worden, tweede of (nog) lager is volstrekt onacceptabel.
En mocht psv 32x winnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')