abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61293592
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halen
Lijkt me ook sterk eerlijk gezegd.
pi_61293622
Ach hij was gratis desnoods verkoop je hem weer door.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61293627
Heeft Ajax toch wel profijt van de langer geopende transfermarkt!!!

!
  maandag 1 september 2008 @ 15:36:41 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61293661
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef WensMeester het volgende:

[..]

Goed neem ik dat terug, maar evenmin kun je nu al over van Basten oordelen.
Dat kan prima, en zal ik ook gewoon doen .

Het is niet alsof MvB uit het niets is gekomen lijkt me zo... HIj debuteert nu in de Eredivisie, maar was eerst erg lang bondscoach en heeft een paar maanden kunnen trainen in de voorbereiding.

En net zo goed als hij dit niet zal lezen (of zich er ene moer van zou aantrekken zou hij het wel) doe ik gewoon waar ik behoefte aan heb. En ik vind op dit moment dat MvB nog voor geen seconde overtuigd heeft als coach.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61293684
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Mediatraining is dus inderdaad het toverwoord.
of als trainer afspraken maken met je speler: niet met de media daarover praten

oh nee, wacht.. er wordt helemaal niet gecommuniceerd
  maandag 1 september 2008 @ 15:38:25 #106
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_61293709
Weet je wat ik vervelend vind.. Dat mijn moedertje een voetbal-onbenul is. Dat zij ondanks dat zij geen enkel verstand van voetbal heeft, wel altijd een mening klaar heeft. En die mening is dat het altijd kut is.. behalve als ze Ajax de Champions League wint en Oranje Europees kampioen is.. dan staat ze met vlaggetjes op dr wangen en een biertje in dr handen te hossen.

Mijn moeder, die geen enkel voetbalverstand heeft, loopt nu al enkele weken dat het weer niets gaat worden met Ajax.. en al weken vertel ik mijn moeder vriendelijk doch dringend dat ze er geen hol van snapt en gewoon een kop koffie moet gaan zetten.. Want het gaat allemaal goed komen, het is de voorbereiding maar//

Dus.. ik ga voorlopig niet op de koffie bij mijn ouders

En toch geloof ik echtik dat het goed gaat komen en Ajax voor de winterstop met samba-voetbal iedereen van de mat speelt

Oh, samenvatting: Ajax zorgt er voor dat ik geen koffie bij mn ouders kan drinken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 1 september 2008 @ 15:38:49 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61293721
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

of als trainer afspraken maken met je speler: niet met de media daarover praten

oh nee, wacht.. er wordt helemaal niet gecommuniceerd
Dat zal ook wel weer meevallen lijkt me. Anders is het echt te debiel voor woorden. Als dat echt 100% waar is zou ik WEL geneigd zijn om te zeggen : Van Basten, rot maar weer op. Communicatie is een noodzaak...
Get woke, go broke!
pi_61293729
quote:
Ajax legt Eyong Enoh vast

Eyong Enoh heeft maandag een tweejarig contract getekend bij Ajax. De middenvelder komt over van Ajax Capetown. De Amsterdamse club heeft tevens een eenzijdige optie bedongen om het contract met nog eens twee jaar te verlengen.

De 22-jarige Enoh kwam het afgelopen seizoen uit voor de zustervereniging van de Amsterdammers in Zuid-Afrika. Voor Ajax Cape Town kwam de Kameroener 31 keer in actie. Marco van Basten heeft na een goed verlopen stage besloten de speler een contract aan te bieden.
  maandag 1 september 2008 @ 15:39:44 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61293741
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halen
Ach, waarom niet? Het is niet dat je op je 20e uitgeleerd bent.... Als Ajax potentie in 'm ziet kan het toch best een goede aankoop zijn voor de lange termijn?...
pi_61293766
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Cheiron het volgende:
Weet je wat ik vervelend vind.. Dat mijn moedertje een voetbal-onbenul is. Dat zij ondanks dat zij geen enkel verstand van voetbal heeft, wel altijd een mening klaar heeft. En die mening is dat het altijd kut is.. behalve als ze Ajax de Champions League wint en Oranje Europees kampioen is.. dan staat ze met vlaggetjes op dr wangen en een biertje in dr handen te hossen.

Mijn moeder, die geen enkel voetbalverstand heeft, loopt nu al enkele weken dat het weer niets gaat worden met Ajax.. en al weken vertel ik mijn moeder vriendelijk doch dringend dat ze er geen hol van snapt en gewoon een kop koffie moet gaan zetten.. Want het gaat allemaal goed komen, het is de voorbereiding maar//

Dus.. ik ga voorlopig niet op de koffie bij mijn ouders

En toch geloof ik echtik dat het goed gaat komen en Ajax voor de winterstop met samba-voetbal iedereen van de mat speelt

Oh, samenvatting: Ajax zorgt er voor dat ik geen koffie bij mn ouders kan drinken
Die situatie komt mij bekend voor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61293784
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ach hij was gratis desnoods verkoop je hem weer door.
Nee hoor.

Ajax mocht 3 spelers voor noppes halen. Dat is al gebeurd met Pienaar, Lewis en Claasen.
  maandag 1 september 2008 @ 15:41:20 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61293785
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die situatie komt mij bekend voor
Goh. mij niet .
Get woke, go broke!
  maandag 1 september 2008 @ 15:41:34 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61293797
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Cheiron het volgende:
Heb ik ook altijd. Gaan die bijgoochems me nog effe vertellen dat ze kut speelden, alsof ik dat niet weet.
Heb het overigens met iedereen die me dit even komt mededelen, pleur een end op!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 september 2008 @ 15:44:54 #114
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_61293882
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat kan prima, en zal ik ook gewoon doen .

Het is niet alsof MvB uit het niets is gekomen lijkt me zo... HIj debuteert nu in de Eredivisie, maar was eerst erg lang bondscoach en heeft een paar maanden kunnen trainen in de voorbereiding.

En net zo goed als hij dit niet zal lezen (of zich er ene moer van zou aantrekken zou hij het wel) doe ik gewoon waar ik behoefte aan heb. En ik vind op dit moment dat MvB nog voor geen seconde overtuigd heeft als coach.
Helaas ben je niet de enige. Zorgt weer voor de nodige frustraties in het publiek, fluitconcerten voor het team, zal allemaal weer ten goede komen voor het uiteindelijke spel.

Uiteindelijk ontslaat de directie de trainer, of de trainer stapt op, want zo gaat het ieder jaar en hebben we weer helemaal niks.

Dat van Basten nog niet overtuigd heeft, oke, logisch, daarvoor is hij gedebuteerd in de eredivisie. Dat Ajax beter een ervaren trainer had moeten aannemen is ook helemaal waar natuurlijk, maar feit blijft dat van Basten nu gewoon trainer is. Hij is nu onderdeel van ons Ajax, dus wij als supporter komen voor hem met zijn team en schreeuwen hun naar de overwinning!
It's no problem for me, but it's a problem for you!
  maandag 1 september 2008 @ 15:45:03 #115
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61293886
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zal ook wel weer meevallen lijkt me. Anders is het echt te debiel voor woorden. Als dat echt 100% waar is zou ik WEL geneigd zijn om te zeggen : Van Basten, rot maar weer op. Communicatie is een noodzaak...
tuurlijk valt dat mee. Maar zoals in alle organisaties is en blijft communicatie een kwetsbaar punt, zeker als er mensen teleurgesteld worden. Ook al leg je iemand 10 keer uit waarom hij niet speelt of niet functioneert, mensen hebben de neiging een zichzelf te beschermen door een eigen (verzachtende) draai aan zo'n uitleg te geven.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61293898
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

waarom zou Aissati dat verzinnen? en ook aan het spel is nog geen communicatie af te lezen.

in de voorbereiding hoorde je ook dat spelers nog niet met Van Basten gesproken hadden en dat hij vooral toekeek op de training. Van 't Schip deed al de coaching en uitleg.

om over "Van der Eijden" en "volgens mij is ie gewoon Nederlander" Alderweireld nog maar niet te spreken....
pi_61293906
VI is ook weer lekker bezig trouwens.
quote:
Ajax contracteert jonge Kameroense middenvelder

01/09/2008 15:33

Eyong Enoh heeft een contract verdiend bij Ajax. De Kameroener maakte indruk tijdens zijn stage in Amsterdam en heeft voor twee jaar getekend. Ajax heeft nog een eenzijdige optie op twee jaar extra bedongen.

Enoh is een 21-jarige middenvelder en speelde afgelopen seizoen voor Ajax Capetown, de Zuid-Amerikaanse dochter van de Amsterdammers.
- Enoh is geen 21 maar 22 jaar
- Ajax Capetown is nog altijd in Zuid-Afrika gevestigd, en is dus geen Zuid-Amerikaanse dochter van Ajax
pi_61293915
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd. Gaan die bijgoochems me nog effe vertellen dat ze kut speelden, alsof ik dat niet weet.
Heb het overigens met iedereen die me dit even komt mededelen, pleur een end op!
Zaterdag speelden we trouwens best kut, vond je niet?
pi_61293945
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zaterdag speelden we trouwens best kut, vond je niet?
Krijg lekker de graftyfus.
  maandag 1 september 2008 @ 15:48:52 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61293997
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen, dat MvB niet communiceert .
Get woke, go broke!
  maandag 1 september 2008 @ 15:52:15 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61294098
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen, dat MvB niet communiceert .
Misschien is 'ie vroeger in elkaar geslagen door een paar Marokkaantjes en is Marco nu bang
Ik ben inmiddels overleden
pi_61294317
Snap ik ook niet zeker bij een jonge nieuwe speler lijkt het me belangrijk om te communiceren.

Als die bang is moet die hem maar een brief schrijven
pi_61294386
Zo, even een normale TT
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61294408
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:02 schreef denthemen het volgende:
Zo, even een normale TT
Ik wist even niets anders

Als iemand betere suggesties heeft \graag!
pi_61294464
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wist even niets anders

Als iemand betere suggesties heeft \graag!
V. Basten communicatief onbenul.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')