Lijkt me ook sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halen
Dat kan prima, en zal ik ook gewoon doenquote:Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Goed neem ik dat terug, maar evenmin kun je nu al over van Basten oordelen.
of als trainer afspraken maken met je speler: niet met de media daarover pratenquote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mediatraining is dus inderdaad het toverwoord.
Dat zal ook wel weer meevallen lijkt me. Anders is het echt te debiel voor woorden. Als dat echt 100% waar is zou ik WEL geneigd zijn om te zeggen : Van Basten, rot maar weer op. Communicatie is een noodzaak...quote:Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
of als trainer afspraken maken met je speler: niet met de media daarover praten
oh nee, wacht.. er wordt helemaal niet gecommuniceerd
quote:Ajax legt Eyong Enoh vast
Eyong Enoh heeft maandag een tweejarig contract getekend bij Ajax. De middenvelder komt over van Ajax Capetown. De Amsterdamse club heeft tevens een eenzijdige optie bedongen om het contract met nog eens twee jaar te verlengen.
De 22-jarige Enoh kwam het afgelopen seizoen uit voor de zustervereniging van de Amsterdammers in Zuid-Afrika. Voor Ajax Cape Town kwam de Kameroener 31 keer in actie. Marco van Basten heeft na een goed verlopen stage besloten de speler een contract aan te bieden.
Ach, waarom niet? Het is niet dat je op je 20e uitgeleerd bent.... Als Ajax potentie in 'm ziet kan het toch best een goede aankoop zijn voor de lange termijn?...quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halen
Die situatie komt mij bekend voorquote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Cheiron het volgende:
Weet je wat ik vervelend vind.. Dat mijn moedertje een voetbal-onbenul is. Dat zij ondanks dat zij geen enkel verstand van voetbal heeft, wel altijd een mening klaar heeft. En die mening is dat het altijd kut is.. behalve als ze Ajax de Champions League wint en Oranje Europees kampioen is.. dan staat ze met vlaggetjes op dr wangen en een biertje in dr handen te hossen.
Mijn moeder, die geen enkel voetbalverstand heeft, loopt nu al enkele weken dat het weer niets gaat worden met Ajax.. en al weken vertel ik mijn moeder vriendelijk doch dringend dat ze er geen hol van snapt en gewoon een kop koffie moet gaan zetten.. Want het gaat allemaal goed komen, het is de voorbereiding maar//
Dus.. ik ga voorlopig niet op de koffie bij mijn ouders
En toch geloof ik echtik dat het goed gaat komen en Ajax voor de winterstop met samba-voetbal iedereen van de mat speelt
Oh, samenvatting: Ajax zorgt er voor dat ik geen koffie bij mn ouders kan drinken
Nee hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 15:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ach hij was gratis desnoods verkoop je hem weer door.
Heb ik ook altijd. Gaan die bijgoochems me nog effe vertellen dat ze kut speelden, alsof ik dat niet weet.quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Cheiron het volgende:
Oh, samenvatting: Ajax zorgt er voor dat ik geen koffie bij mn ouders kan drinken
Helaas ben je niet de enige. Zorgt weer voor de nodige frustraties in het publiek, fluitconcerten voor het team, zal allemaal weer ten goede komen voor het uiteindelijke spel.quote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan prima, en zal ik ook gewoon doen.
Het is niet alsof MvB uit het niets is gekomen lijkt me zo... HIj debuteert nu in de Eredivisie, maar was eerst erg lang bondscoach en heeft een paar maanden kunnen trainen in de voorbereiding.
En net zo goed als hij dit niet zal lezen (of zich er ene moer van zou aantrekken zou hij het wel) doe ik gewoon waar ik behoefte aan heb. En ik vind op dit moment dat MvB nog voor geen seconde overtuigd heeft als coach.
tuurlijk valt dat mee. Maar zoals in alle organisaties is en blijft communicatie een kwetsbaar punt, zeker als er mensen teleurgesteld worden. Ook al leg je iemand 10 keer uit waarom hij niet speelt of niet functioneert, mensen hebben de neiging een zichzelf te beschermen door een eigen (verzachtende) draai aan zo'n uitleg te geven.quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen lijkt me. Anders is het echt te debiel voor woorden. Als dat echt 100% waar is zou ik WEL geneigd zijn om te zeggen : Van Basten, rot maar weer op. Communicatie is een noodzaak...
waarom zou Aissati dat verzinnen? en ook aan het spel is nog geen communicatie af te lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer meevallen lijkt me. Anders is het echt te debiel voor woorden. Als dat echt 100% waar is zou ik WEL geneigd zijn om te zeggen : Van Basten, rot maar weer op. Communicatie is een noodzaak...
- Enoh is geen 21 maar 22 jaarquote:Ajax contracteert jonge Kameroense middenvelder
01/09/2008 15:33
Eyong Enoh heeft een contract verdiend bij Ajax. De Kameroener maakte indruk tijdens zijn stage in Amsterdam en heeft voor twee jaar getekend. Ajax heeft nog een eenzijdige optie op twee jaar extra bedongen.
Enoh is een 21-jarige middenvelder en speelde afgelopen seizoen voor Ajax Capetown, de Zuid-Amerikaanse dochter van de Amsterdammers.
Zaterdag speelden we trouwens best kut, vond je niet?quote:Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Gaan die bijgoochems me nog effe vertellen dat ze kut speelden, alsof ik dat niet weet.
Heb het overigens met iedereen die me dit even komt mededelen, pleur een end op!
Krijg lekker de graftyfus.quote:Op maandag 1 september 2008 15:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zaterdag speelden we trouwens best kut, vond je niet?
Misschien is 'ie vroeger in elkaar geslagen door een paar Marokkaantjes en is Marco nu bangquote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen, dat MvB niet communiceert.
V. Basten communicatief onbenul.quote:Op maandag 1 september 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist even niets anders
Als iemand betere suggesties heeft \graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |