abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 20:43:57 #176
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61302436
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:39 schreef Caesu het volgende:
of is McCain gewoon keihard genaait door z'n partij.
dat er donderdag zoveel Palin-gates zijn dat op de conventie de gedelegeerden toch Romney/Huckabee kiezen.

eerder vandaag stond in WSJ dat McCain mogelijk zelf niet aanwezig zou zijn donderdag bij zijn nominatie vanwege Gustav.
[..]

http://online.wsj.com/art(...)od=hpp_us_whats_news

nu wordt gezegd dat hij er toch waarschijnlijk wel bij is.

rare berichten... er zal achter de schermen een hoop aan de gang zijn.
àls Palin officieel VP-kandidaat wordt, kunnen ze niet meer van haar af.
quote:
McCain camp manager Davis tells reporters that following the “business-only” session Monday afternoon both women (Cindy McCain and Laura Bush) will quickly speak to the group. Says McCain has no plans to accept his nomination anywhere besides St. Paul.
bron
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 1 september 2008 @ 20:44:15 #177
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61302448
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:40 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik kan net zo goed wel vlees eten en leer gebruiken. Ik heb er geen problemen mee dat dieren worden geslacht voor voedsel. Zelfs hetgeen Palin's doet stoort mij niet ontzettend en je kan moeilijk stellen dat het niet ontzettend verschilt van een stukje vlees uit de supermarkt halen. Maar let op de werkelijke boodschap van mijn post: ze is nou niet echt een vervanger voor Hillary noch iemand waar Hillary supporters zich in kunnen vinden.
Ok, je hoeft het niet met me eens te zijn. En ik wilde ook opzettelijk niet de aandacht van je punt afleiden hoor.
quote:
[..]

Ik heb er andere opvattingen over, liever een hondeleven dan geen leven.
Dat hebben (slacht)dieren in de bioindustrie toch ook niet Dan lijkt het me een beter bestaan voor die dieren om hun hele leven in het wild door te brengen dan in een stinkhal of op een overvolle wei.
  maandag 1 september 2008 @ 20:44:51 #178
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61302464
Overigens ook een reactie van Obama op de het hele baby verhaal:
quote:
Obama: “I Am Offended” By Claim About Palin Rumors

Speaking in Monroe, Michigan, the Senator denies his campaign is behind rumors about Sarah Palin’s youngest child.

“I am offended by that statement. There is no evidence at all that this involves us.”

Vows to fire any staffer found to be spreading the rumor that Trig Palin is actually the son of Gov. Palin’s daughter.

Notes that his own mother had him when she was 18, and tells reporters to “back off” the story.
http://thepage.time.com/2008/09/01/obama-offended-by-claim-about-palin-rumors/
  maandag 1 september 2008 @ 20:45:32 #179
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61302483
Kunnen we de hele veganisten discussie hier buiten houden?
pi_61302505
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:40 schreef Fokski het volgende:
Maar let op de werkelijke boodschap van mijn post: ze is nou niet echt een vervanger voor Hillary noch iemand waar Hillary supporters zich in kunnen vinden.
Daarom is de keuze voor Palin een ontzettende belediging voor vrouwen. Het zal een geweldig persoon kunnen zijn, hoewel haar politieke standpunten en handelingen tamelijk abject lijken, maar laten we ons niet voor gek houden: de primaire reden dat ze is gekozen is omdat ze een vrouw is. En kennelijk denken de Republikeinen dat vrouwen op een vagina stemmen, ondanks dat het een vrouw is die tegen vrije keuze voor vrouwen is, Clinton een jankerd vindt en moet lachen om "bitch".

Hillary Clinton was een persoon die ondanks haar vrouw-zijn president kon (kan?) worden, Sarah Palin is gekozen als vice-president dankzij haar vrouw-zijn. Het is zo verschillend, zo transparant, zo bizar, zo'n klap in het gezicht, lijkt mij, van vrouwen die vinden dat je beloond moet worden om je daden, ondanks je sekse. Bizar.
  maandag 1 september 2008 @ 20:46:31 #181
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61302520
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef NJ het volgende:
Yes, Sir.
  maandag 1 september 2008 @ 20:47:34 #182
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61302556
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Nee, maar wel behoorlijk hypocriet. Wat denk je dat er met de voormalig eigenaar van dat leer is gebeurd? Die is ook niet toevallig geslacht hoor... En ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dieren in slachterijen het beter hebben dan een doodgeslagen nerts.
Ik heb die illusie zeker niet, natuurlijk hebben geslachte beesten het net zo min goed. Maar niemand koopt daardoor minder vlees, of opeens een kunststof portemonnee of handtas. En je hebt ook gelijk, een vegetariër die geen beesten eet "want zo zielig voor die arme dieren", en dan over straat loopt met een leren portemonnee in de kontzak, of een leren handtasje.... is natuurlijk net zo hypocriet.

Maar het is natuurlijk wel een stuk zichtbaarder met het dragen van bont. Daarmee geef je duidelijk te kennen dat je geen probleem hebt met jagen, geen probleem hebt met het doodknuppelen van beesten, en er ook geen enkel probleem mee hebt om dat aan iedereen duidelijk te maken. Die zichtbaarheid heb je niet met een leren tas of portemonnee.

Kijk, als McCain in een steakhouse zit te smikkelen van een flinke biefstuk, en na de maaltijd afrekent met zijn lederen portemonnee, dan straalt daar niet "dierenmoordenaar" vanaf. Bij het dragen van een pels is dat veel zichtbaarder, en wordt dat veel eerder veroordeeld. Hiermee wil ik geen oordeel vellen over de hypocrisie van zoiets, maar het is wat het oog, en daarmee de mens ziet.

Biefstuketer, Lederen portemonnee drager = Gewoon een mens.
Nerts om de nek drager = Dierenmoordenaar.

Perceptieverschil.

En nu maakt het mij persoonlijk geen WORST uit eigenlijk, wat ze dragen moeten ze helemaal zelf weten, en het feit dat Palin gewoon geen enkele ervaring heeft met Washington weegt bij mij zwaarder dan dat ze er geen problemen mee heeft om nertsen dood te knuppelen.....maar ik kan me goed voorstellen dat het bij anderen wel een verschil in perceptie opwekt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 1 september 2008 @ 20:48:08 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61302572
Het blijft natuurlijk een enorme redneck die Palin.

Falende schoolsystemen (het laagste slagingspercentgae van het land in Alaska) krijgen geen subsidies, die gaan op in zgn. 'aerial hunting'.
Het politiek (scheidings)schandaal wat nog gaande is, puur op basis van persoonlijke redenen. Ook goed fout.
Haar man zit in de olie-industrie. Goh what's new.
Ze geeft geen reet om de wereld om zich heen, iets wat vrij normaal is in Alaska trouwens. Men vergeet nog wel eens dat het 't meest afgelegen en afgesloten gebied is van de VS. Zolang ze kunnen jagen is het goed.

Kortom, een redneck eerste klas verpakt in een leuk omhulsel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 september 2008 @ 20:49:23 #184
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61302617
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoezo nuance, jullie eten vlees omdat jullie het lekker vinden? In ieder geval niet omdat het nodig is. Wat is er dan erger aan mensen die voor de lol jagen?

In allebei de gevallen zijn de dieren net zo dood, terwijl het niet had gehoeven.
Ik heb persoonlijk geen problemen met plezierjacht, maar ik kan me voorstellen dat er vleeseters zijn die dat wel hebben. Maakt ze dat hypocriet? Misschien een beetje, maar minder dan advocaten voor onthouding die zelf een ongetrouwde, zwangere dochter hebben, of nog erger, zelf "de fout in gaan"

Vergeet niet dat we al sinds onze vroegste ontwikkeling vlees eten EN sex hebben voor het huwelijk. In mijn optiek is het niet immoreel om vlees te eten, niet immoreel om sex te hebben voor het huwelijk, niet immoreel om vegetariër te zijn, niet immoreel om tegen de jacht te zijn, maar om wel vlees te eten, maar WEL immoreel om iemand het recht op abortus te ontnemen op basis van een fictief boekje.
quote:
edit} excuses, ik dwaal af ^_^
451 °F
pi_61302719
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 1 september 2008 @ 20:54:01 #186
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61302797
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen problemen met plezierjacht, maar ik kan me voorstellen dat er vleeseters zijn die dat wel hebben. Maakt ze dat hypocriet? Misschien een beetje, maar minder dan advocaten voor onthouding die zelf een ongetrouwde, zwangere dochter hebben, of nog erger, zelf "de fout in gaan"

Vergeet niet dat we al sinds onze vroegste ontwikkeling vlees eten EN sex hebben voor het huwelijk. In mijn optiek is het niet immoreel om vlees te eten, niet immoreel om sex te hebben voor het huwelijk, niet immoreel om vegetariër te zijn, niet immoreel om tegen de jacht te zijn, maar om wel vlees te eten, maar WEL immoreel om iemand het recht op abortus te ontnemen op basis van een fictief boekje.
[..]

edit} excuses, ik dwaal af ^_^
Ik vind deze situatie niet getuigen van hyprocisie aan Palin's kant hoor. Haar dochter is oud genoeg om haar eigen beslissingen te maken en verantwoordelijk te worden gehouden voor haar eigen fouten. Dat zegt weinig over de moeder op die leeftijd.

Overigens heb ik als atheist ook problemen met abortus hoor, je hoeft echt niet een fictief boekje te hebben om het daar niet mee eens te zijn.
  maandag 1 september 2008 @ 20:56:03 #187
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61302868
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:39 schreef Caesu het volgende:
of is McCain gewoon keihard genaaid door z'n partij.
dat er donderdag zoveel Palin-gates zijn dat op de conventie de gedelegeerden toch Romney/Huckabee kiezen.
Ik denk dat daar erg weinig kans op is persoonlijk.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 1 september 2008 @ 20:57:23 #188
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61302913
Heel weinig, ondanks dat ze dan bijna onverslaanbaar zouden zijn.
pi_61302934
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik vind deze situatie niet getuigen van hyprocisie aan Palin's kant hoor. Haar dochter is oud genoeg om haar eigen beslissingen te maken en verantwoordelijk te worden gehouden voor haar eigen fouten. Dat zegt weinig over de moeder op die leeftijd.
Het zou wel hypocriet-ig zijn wanneer Palin zelf tegen alle vormen van abortus is, John McCain ook in die richting zit en de campagne dan zegt: "De dochter koos ervoor het kind te houden." Leuk, moet ze ook zelf weten en inderdaad die beslissing maakt zij en het is haar verantwoordelijkheid, maar als Palin en McCain hun zin krijgen, hebben meisjes en vrouwen die keuze niet meer. Dat grenst aan hypocrisie, me dunkt.
pi_61302966
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Heel weinig, ondanks dat ze dan bijna onverslaanbaar zouden zijn.
McCain/Romney of McCain/Huckaee bijna onverslaanbaar? Waar haal je dat vandaan?
pi_61302989
Het is wel duidelijk dat links een schandaal probeert te creëren. Dat gaat alleen niet lukken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61303023
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:46 schreef Monidique het volgende:

Hillary Clinton was een persoon die ondanks haar vrouw-zijn president kon (kan?) worden, Sarah Palin is gekozen als vice-president dankzij haar vrouw-zijn. Het is zo verschillend, zo transparant, zo bizar, zo'n klap in het gezicht, lijkt mij, van vrouwen die vinden dat je beloond moet worden om je daden, ondanks je sekse. Bizar.
Bewijs maar eens dat Hillary Clinton zo ver was gekomen als ze geen vrouw was geweest.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 1 september 2008 @ 21:00:19 #193
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61303031
quote:

[..]

Als je de link volgt, lees je een artikel waarin wordt gepleit dat Sarah Palin zelf voor haar huwelijk zwanger was. Maar zoals ik al zei, ik vind dat in principe non-issue's. Van mij mogen mensen zwanger worden wanneer ze willen.

Ik gun haar dochter alle steun die ze nodig heeft, want makkelijk lijkt me het niet om op je 17e zwanger te zijn, helemaal niet als je moeder net kandidaat-VP is, waardoor dit soort dingen breed worden uitgemeten in de media. Het arme meisje zal er wel onder lijden.

Dat gezegd hebbende zal Palin dit wel moeten goedpraten, en dat kan lastig zijn als neocon met een ferm standpunt tegen sex voor het huwelijk en even ferme familiewaarden. Maar als het jezelf overkomt, is het altijd net even iets minder erg. Zie Cheney, met zijn lesbische dochter ...
451 °F
  maandag 1 september 2008 @ 21:01:32 #194
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61303077
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zou wel hypocriet-ig zijn wanneer Palin zelf tegen alle vormen van abortus is, John McCain ook in die richting zit en de campagne dan zegt: "De dochter koos ervoor het kind te houden." Leuk, moet ze ook zelf weten en inderdaad die beslissing maakt zij en het is haar verantwoordelijkheid, maar als Palin en McCain hun zin krijgen, hebben meisjes en vrouwen die keuze niet meer. Dat grenst aan hypocrisie, me dunkt.
Heeft McCain dat dan gezegd? En McCain en Palin hoeven elkaar niet op alle punten na te praten natuurlijk.

Palin zou pas hypocriet zijn als ze zou accepteren dat haar dochter wel abortus zou laten plegen...
  maandag 1 september 2008 @ 21:01:44 #195
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61303087
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel duidelijk dat links een schandaal probeert te creëren. Dat gaat alleen niet lukken.
Waaruit is dat duidelijk?
pi_61303094
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef popolon het volgende:
Het blijft natuurlijk een enorme redneck die Palin.

Falende schoolsystemen (het laagste slagingspercentgae van het land in Alaska) krijgen geen subsidies, die gaan op in zgn. 'aerial hunting'.
Wij zien graag dat falende schoolsystemen doodbloeden. Dat is de enige manier om ze weer gezond te krijgen.

Popolon, popolon. Je weet toch dat subsidie's allemaal naar de War in Iraq gaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61303138
nog zo'n 65 dagen.
benieuwd hoeveel gestoorder deze verkiezingen nog gaan worden.
veel meer inhoudelijk zal het wel niet worden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 1 september 2008 @ 21:03:57 #198
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61303166
quote:
Het getuigd niet van hypocrisie, wel geeft het een duidelijk voorbeeld dat een van de Republikeinse standpunten, in dit geval dat seksuele voorlichting beperkt MOET blijven tot het aanleren van geheelonthouding van sex voor het huwelijk, geen effect heeft.

Ik ben veel meer voorstander van het Democratische standpunt in deze: Fatsoenlijke seksuele voorlichting, inclusief goed onderwijs in de gevaren van ziekten als AIDS etc, wat momenteel ook veelal niet goed gebeurd.
-
pi_61303178
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel duidelijk dat links een schandaal probeert te creëren.
Niet nodig. Dat doet McCain zelf wel.
  maandag 1 september 2008 @ 21:06:00 #200
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61303218
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet nodig. Dat doet McCain zelf wel.
Als Obama haar nou bezwangerd heeft
451 °F
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo