Mij ook niet vaak, maar voelde me erg moe gisteravond. Dus gelijk maar na het eten 'ff' op bed gaan liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef phluphy het volgende:
12 uur!![]()
Dat lukt mij nou nooit, maar lijkt me wel heerljik.
Dat lukt me eigenlijk altijd als ik geen wekker heb die afgaatquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef phluphy het volgende:
12 uur!![]()
Dat lukt mij nou nooit, maar lijkt me wel heerljik.
Yup, gelijk nadat jij weg wasquote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef phluphy het volgende:
Hey, Sir H., is die afwas gisteren eigenlijk nog gedaan?
Denk erom Frothen: kijken met de oogjes, niet met de handjes!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Cothen het volgende:
ik moet weer eens vaker naar de ah. Nieuwe kassameisjes
Bertje ben jij dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Cothen het volgende:
ik moet weer eens vaker naar de ah. Nieuwe kassameisjes
Ik heb al een bakkersmeisjequote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef phluphy het volgende:
Denk erom Frothen: kijken met de oogjes, niet met de handjes!
Nee, sorry, daarin zal ik je teleur moeten stellen.quote:
Ik heb een versie van Vista waarmee ik gewoon updates kan draaien hoor?quote:Op donderdag 18 september 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat draai ik sowieso niet hier. Totdat ik een eigen sleutel heb voor Vista
Ach, je hebt nog 2 dagen om weer bij te komen voor het weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mm hier ook alleen maar naar me wekker liggen kijken vannacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Merovingian het volgende:
Mijn eerste review voor Fok!games staat online
Spore
De oplossing voor het niet kunnen slapen: langer wakker blijven en dan gaan slapenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
mm hier ook alleen maar naar me wekker liggen kijken vannacht
Pliekquote:Op donderdag 18 september 2008 07:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een versie van Vista waarmee ik gewoon updates kan draaien hoor?
Pliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |