abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61320414
Dank.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:15:12 #152
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61320422
Je kan ook positieve notes krijgen lees ik net, daarom heb ik er 112
Zie je wel dat ik het geweten van da intarwebz ben
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_61320445
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Misstique het volgende:
Dank.
geen dank
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef beelz het volgende:
Zie je wel dat ik het geweten van da intarwebz ben
precies! positief blijven denken!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_61323558
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef beelz het volgende:
Wees blij.... als je dan 4,50 betaalt om die notes op te vragen, krijg je in elk geval nog waar voor je geld. Bij mij kost elke note me 50 cent, want ik heb er maar negen.

....
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
Wees blij.... als je dan 4,50 betaalt om die notes op te vragen, krijg je in elk geval nog waar voor je geld. Bij mij kost elke note me 50 cent, want ik heb er maar negen.
Bijdehand mannetje, vervelende opmerking van zuigerige troll. Komende tijd scherp in de gaten houden, want ondermijnt Fok-beleid.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2008 16:26:57 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:31:35 #155
44649 beelz
pi_61323714
quote:

[..]

....
[..]

Bijdehand mannetje, vervelende opmerking van zuigerige troll. Komende tijd scherp in de gaten houden, want ondermijnt Fok-beleid.

Ik ga niet 4,50 betalen om te zien hoe tof ik ben
Besef Regulier!
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:41:01 #156
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61325325
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:31 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik ga niet 4,50 betalen om te zien hoe tof ik ben
Jouw tofheid is dan ook niet in geld uit te drukken........in biertjes daareentegen; een stuk of 3?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_61325551
quote:

Ben je nou een analyse van jezelf aan het maken?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61325601
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Is dat alweer 10 jaar terug?? Godverdomme, ik word oud!
Van de brand kan ik me weinig meer herinneren. Wel van de heropening van de CD-zaak ernaast in juni 1999.

Toen traden eerst de Boswachters op op een podium voor de FEBO, en daarna Close II You .
Dat vergeet ik niet meer hoor, vooral Nadja niet, dat staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.

dinsdag 2 september 2008 @ 18:00:48 #159
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_61325745
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:54 schreef swollywood het volgende:

[..]

Van de brand kan ik me weinig meer herinneren. Wel van de heropening van de CD-zaak ernaast in juni 1999.

Toen traden eerst de Boswachters op op een podium voor de FEBO, en daarna Close II You .
Dat vergeet ik niet meer hoor, vooral Nadja niet, dat staat nog steeds op mijn netvlies gebrand.

[ afbeelding ]
Je bent bijna de enige die het OT houdt hier .
Is dat die CDzaak aan het Grote Plein?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_61325882
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:00 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Je bent bijna de enige die het OT houdt hier .
Is dat die CDzaak aan het Grote Plein?
SamSam Music. Zit tussen de FEBO en de Harmonie aan de Grote Markt.
Het Grote Kerkplein is aan de andere kant van de Grote Kerk (of St. Michaëlskerk) en daar zit geen CD-zaak.

De Harmonie gaat trouwens de 18e weer open onder de nieuwe naam SEP.

Damn...al weer OT
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:25:33 #161
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61326198
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:08 schreef swollywood het volgende:

[..]

Het Grote Kerkplein is aan de andere kant van de Grote Kerk (of St. Michaëlskerk) en daar zit geen CD-zaak.

Damn...al weer OT
SEP? Beetje aparte naam. Wordt er nog grondig verbouwd of blijft het een grand cafe zoals De Harmonie?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:45:22 #162
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_61326686
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:08 schreef swollywood het volgende:

[..]

Damn...al weer OT
Grote markt bedoelde ik idd
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:55:31 #163
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61326952
kut verkoudheid... nu ben ik ook nog eens doof

Kijken of ik zometeen bij de drogist duidelijk kan maken dat ik neusspray wil:
Naso spruzzo / commune raffreddore / orecchio interno pieno

Als ze nou eens gewoon nederlands spraken...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:05:38 #164
44649 beelz
pi_61327232
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:55 schreef Ps2K het volgende:
kut verkoudheid... nu ben ik ook nog eens doof

Kijken of ik zometeen bij de drogist duidelijk kan maken dat ik neusspray wil:
Naso spruzzo / commune raffreddore / orecchio interno pieno

Als ze nou eens gewoon nederlands spraken...
Hee godver het is jouw schuld dat ik nu keeltyfus heb!
Jij was zaterdag ook al ziek en nu ben ik ziek... je hebt me aangestoken turk!
Besef Regulier!
pi_61327436
zo behoorlijk wat leven hier in dit topic! Zwolle leeft! vraag me alleen wel af waar frame-saw gebleven is
pi_61328250
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Misstique het volgende:
Ben je nou een analyse van jezelf aan het maken?
Zou maar zo kunnen. Nee, ik gaf even een voorbeeld van wat ik ongeveer verwacht aan te treffen...
pi_61328492
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen. Nee, ik gaf even een voorbeeld van wat ik ongeveer verwacht aan te treffen...
Als je dit topic wat beter had gelezen, wist je dat dat dus zeer onwaarschijnlijk is.
pi_61329160
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:25 schreef navvy het volgende:

[..]

SEP? Beetje aparte naam. Wordt er nog grondig verbouwd of blijft het een grand cafe zoals De Harmonie?
SEP
pi_61329848
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:25 schreef navvy het volgende:

[..]

Uit ZEER betrouwbare bron heb ik gehoord dat het grandcafe gewoon De Harmonie blijft heten. En dat blijft dus een grandcafe (ik heb foto's gezien, is mooi licht). De kelder en 1ste verdieping daarintegen wordt dansen. En dat zal wel onder de naam SEP gaan gebeuren, want Roots blijft het niet heten.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:35:02 #170
44649 beelz
pi_61329888
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:09 schreef Kekaa het volgende:

[..]

SEP
Hmmmm de S in dat lettertype lijkt verdacht veel op

Enge tent dus...
Besef Regulier!
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:49:54 #171
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61330327
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Uit ZEER betrouwbare bron heb ik gehoord dat het grandcafe gewoon De Harmonie blijft heten. En dat blijft dus een grandcafe (ik heb foto's gezien, is mooi licht). De kelder en 1ste verdieping daarintegen wordt dansen. En dat zal wel onder de naam SEP gaan gebeuren, want Roots blijft het niet heten.
Veranderd dus niet veel, alleen de 1e verdieping wordt nu wel gebruikt. Mooie pand waar veel meer mee gedaan kan worden......De Harmonie was bijna altijd leeg. We shall see.
pi_61330462
Mwah, Brieks regelt het nu, dus ik heb er wel vertrouwen in.
pi_61331104
quote:
Zwolle - De Harmonie aan de Grote Markt in Zwolle heeft vanaf vandaag een nieuwe naam: SEP... De naam staat voor de eerste drie letters van de maand september, waarbij de drie punten verwijzen naar het aantal lagen dat zich in het pand bevindt.

18 september a.s. is de officiële opening van SEP... en vanaf vrijdag 19 september kan er zowel overdag als 's avonds laat door iedereen genoten worden van iets nieuws en anders in het uitgaansleven van Zwolle. De Harmonie bestaat al sinds 1828 en heeft sindsdien al vele functies gehad; van herensociëteit tot hotel en van discotheek tot grand café. Het pand is al vele jaren in bezit van bierbrouwerij Grolsch en nu is het de taak aan horeca-ondernemer Jan Briek om dit geweldige historische pand, gelegen aan de Grote Markt in Zwolle, nieuw leven in te blazen. Briek heeft meerdere horecagelegenheden op zijn naam staan, zoals Van Kinsbergen in Apeldoorn, Mizu en Joffer in Zwolle.
Bron: Weblog Zwolle
pi_61331423
Zal best, maar Jan Briek zegt dat hij de naam Harmonie niet weg doet, is veel te veel waard.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:23:05 #175
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61331424
Mizu nog nooit van gehoord en Joffer niet mijn meest favoriete tent (understatement van het jaar). Benieuwd wat ie er van gaat maken dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')