Goed zoquote:
Is wel een leuk idee, gozer! Wie hebben interesse?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef beelz het volgende:
Fok! Zwolle topic quizteam beginnen?
Ik weet alles
Hmm als ik niet in italie zat had ik ook interesse, ik ben een bron van nutteloze feitenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef beelz het volgende:
Fok! Zwolle topic quizteam beginnen?
Ik weet alles
Als ik het beter denk te weten en de wuizmaster zegt van niet dan corrigeer ik de quizmaster gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:34 schreef navvy het volgende:
Leuk idee! Ik kan alleen 1 x in de 14 dagen. Kan ik Beelz corrigeren als ie denkt het beter te weten.....is wel een dinsdagavond goed besteed.
hier nog een!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef stbabylon het volgende:
<< wandelende wikipedia hier. ik voel me wel geroepen.
Nice, dan wens ik je succes met de "sollicitatie"quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar Beelz' place. Gesprekje over het evt. geluidstechnicus worden daar.
Ik zou maar uitkijken dan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar Beelz' place. Gesprekje over het evt. geluidstechnicus worden daar.
Bron: De Swollenaerquote:Rico rapt met mantelzorgers
ZWOLLE - De Zwolse rapper Rico, bekend van Opgezwolle, rapt vrijdag 5 september met mantelzorgers in de leeftijd van zes tot twaalf jaar. De rapmiddag is een initiatief van Steunpunt Informele Zorg en vormt de aftrap van het project ‘Kinderen zorgen’. Het initiatief richt zich op het ondersteunen van jeugdige mantelzorgers. In Nederland zorgen zo’n 100.000 kinderen voor bijvoorbeeld een chronisch zieke vader, verslaafde moeder of gehandicapte broer of zus.
Met Rico gaan de mantelzorgers rappen over hoe het is om altijd rekening te houden met een ziek, verslaafd of gehandicapt familielid. De rap wordt opgenomen in de studio van Stichting Zwols Popfront. Aansluitend eten de deelnemers samen friet.
Kom je niet liever achter de bar werken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Probeer jij vrijwillegers weg te snoepen van andere deel-organisaties binnen popfront?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Kom je niet liever achter de bar werken?
ook interesse!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee, gozer! Wie hebben interesse?
- MrManiak
- beelz
Ik probeer altijd vrijwiliigers naar de darkside te halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer jij vrijwillegers weg te snoepen van andere deel-organisaties binnen popfront?
(op dat stukje over Rico, dat is 's middags)
Helaas, ik ga er vanavond heen voor een andere rolquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer altijd vrijwiliigers naar de darkside te halen
Ik dacht dat mijn leven flitsend was maar jij haalt er echt ALLES uit wat er in zit! Ga je nog mannetjes dood rijden op het parkeerterrein daar?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef descendent1 het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea; als dat niet spannend is dan weet ik het ook niet meer!
Mja dat doet coke met je... zo heb ik ook iemand naar de kloten zien gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:20 schreef swollywood het volgende:
Die jongen heeft nog al wat problemen (coke, wiet, alcohol enz.) en aangezien zijn ex er ook was, ging ie die lastig vallen en bedreigen ondanks dat hij van te voren gewaarschuwd was dat we dat niet zouden tolereren.
ik mis mezelf in die lijstquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef swollywood het volgende:
Ik hoor toch bij het meubilair van het Nieuwscafé dus ik doe ook wel mee
De maximale teamgrootte 5 man is.
- MrManiak
- beelz
- Ps2K (als ie terug is)
- stbabylon
- Radobe
- swollywood
- navvy (om de week)
Niet iedereen zal elke keer kunnen, dus dan hebben we altijd een volledig team
Of Navvy's Angels!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:00 schreef beelz het volgende:
Keej maar dan heet het team waar ik in zit team gorehound!
Of Forum Slayers
Of Tiroler Sangknaben!
Kampfgruppe Eins onder leiding van Oberst Ps2Kquote:
Met medewerking van Ubersturmbahnfuhrer beelzquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kampfgruppe Eins onder leiding van Oberst Ps2K
Nee want jij bent een stomme joodquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef navvy het volgende:
Mijn optie vind ik vooralsnog beter.
Oberst is hoger in rangquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Met medewerking van Ubersturmbahnfuhrer beelz
Vandaar mijn voorliefde voor Ajax. En ik vind jou ook stom!!!!!!!quote:
Pas op he, anders gaat het mandje de volgende keer ergens waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Vandaar mijn voorliefde voor Ajax. En ik vind jou ook stom!!!!!!!
Mandje en prullebakdeksel in de aanslag.....kom maar doorrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Pas op he, anders gaat het mandje de volgende keer ergens waar de zon niet schijnt
dat de bruiloft gezellig was goeie zaak (Y)^O^quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:20 schreef swollywood het volgende:
Bruiloft in Friesland gisteren was gezellig op een incidentje na.
Een gezamenlijke vriend van mijn broertje en mij is nu geen vriend meer.
Die jongen heeft nog al wat problemen (coke, wiet, alcohol enz.) en aangezien zijn ex er ook was, ging ie die lastig vallen en bedreigen ondanks dat hij van te voren gewaarschuwd was dat we dat niet zouden tolereren.
Ik heb hem tijdens de avond nog een paar keer gewaarschuwd en toen hij doorging uit de zaal 'verwijderd'![]()
Volgens de voicemail van een andere vriend moet ik nu 'vrezen voor mijn leven' en gaat meneer aangifte doen.
Vandaar dat kutweer gisterquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
en ff iets anders.. ik was gisteren weer sinds 3 maanden in Zwolle![]()
Zow... ik liep om ongeveer half twaalf vanuit huis naar de kroeg...quote:
Wij zaten gisteravond film te kijken (dark Knight) met vrij hard geluid aan zoals altijd. Lamellen dicht dus konden niet naar buiten kijken. Ik zeg ineens tegen mijn vriendin dat het keihard regent... kon het horen boven het geluid van de film.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zow... ik liep om ongeveer half twaalf vanuit huis naar de kroeg...
het was droog toen ik de deur uit ging en het was droog toen ik in de kroeg aankwam....
Alleen daartussenin zeg.. godver, ik was compleet doorweekt....
het heeft geregend gisteravond?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij zaten gisteravond film te kijken (dark Knight) met vrij hard geluid aan zoals altijd. Lamellen dicht dus konden niet naar buiten kijken. Ik zeg ineens tegen mijn vriendin dat het keihard regent... kon het horen boven het geluid van de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |