quote:Op woensdag 3 september 2008 16:26 schreef ghizzer het volgende:
zo vandaag door een huisgenoot een stukje Zwolle in Tilburg gespot. Rico van Opgezwolle was vandaag hier op de Rockacademie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis kutmuziek.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef ghizzer het volgende:
weet ik, maar ik sta ook niet meer in de OP, dus nu mag ik gewoon alles met Zwolle hier posten. Ik snap overigens niet wat er mis is met Rico (en Sticks natuurlijk ook) dat iedereen het hier niet trekt.
dan heb je je toch echt niet goed verdiept in Opgezwolle. Want als er iets zich afzet van gangster- en negermuziek, ook qua inhoud, dan is het wel Opgezwolle.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat heeft negermuziek met rock te maken?
Het is hiphop en hiphop is negermuziek.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dan heb je je toch echt niet goed verdiept in Opgezwolle. Want als er iets zich afzet van gangster- en negermuziek, ook qua inhoud, dan is het wel Opgezwolle.
okquote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is hiphop en hiphop is negermuziek.
verwerpelijk. meer kan ik met mijn academische achtergrond over deze troep van je niet zeggen. sterker nog, ik woon hier met vijf gasten die op de rockacademie zitten en die gasten zitten met rappers op deze opleiding. prima dat het niet je smaak is, maar kom dan niet met onzinnige argumenten. tot zover wat betreft Opgezwolle.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Muziek? Die monotone teringherrie 'muziek' noemen, is een belediging voor iedereen die echt van muziek houdt en/of zelf een instrument bespeelt. Aan de eerste basisvoorwaarde van muziek wordt in hiphop namelijk niet voldaan: melodie.
nee hoor, ik ben er snel klaar mee. ik geloof ook niet dat ik de discussie aan moet willen gaan, want ik geloof er geen snars van dat ie ook maar meer dan 50 nummers van Opgezwolle geluisterd heeft. Maar wel goeie zaak dat dit topic leeft!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef stbabylon het volgende:
and there we go again
ach, komen we ook sneller bij de 300
Academische achtergrondquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef ghizzer het volgende:
[..]
verwerpelijk. meer kan ik met mijn academische achtergrond over deze troep van je niet zeggen. sterker nog, ik woon hier met vijf gasten die op de rockacademie zitten en die gasten zitten met rappers op deze opleiding. prima dat het niet je smaak is, maar kom dan niet met onzinnige argumenten. tot zover wat betreft Opgezwolle.
Als dat nodig is om de 300 te halen wel jaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef Misstique het volgende:
Gaan we nou wéér die hele discussie opnieuw beginnen?
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Academische achtergrond
Gast, je kon niet eens in je eentje kiezen of je nou in Deventer, Zwolle, Tilburg of Timboektoe wilde wonen
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan wel een kloon aanmaken genaamd EAST
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Als dat nodig is om de 300 te halen wel ja
Desnoods halen we Sylvana en WEST er ook weer bij
Ik stem voor, gratix vermaeck is de beste vermaeck na leedvermaeckquote:Op woensdag 3 september 2008 17:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Puik idee...
De zuipmeet wordt dan pas echt gezellig
Dan wordt het spontaan een gangbangquote:Op woensdag 3 september 2008 17:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Puik idee...
De zuipmeet wordt dan pas echt gezellig
Had dan niet gereageerd... Jij begint over die rockacademie; daar hoor je mij niet over. Je hebt echt geen rockacademie nodig om een goede muzikant te zijn, maar enig gevoel voor akkoorden of melodie heb je wél nodig. Precies wat de gemiddelde hiphopper met z'n stompzinnige geneuzel NIET heeft. Schijtbagger zoals Opgezwolle is meestal een loop van 4 maten die tot vervelens toe herhaald worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef ghizzer het volgende:
ik mag graag bluffen met een week uvt.vindt de argumenten van Elfletterig gewoon zinloos, ik heb er gewoon geen zin in.
En bij jou, zonder jou?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef navvy het volgende:
Kan bij mij thuis maar door vakanties en kids wordt dat half oktober! Ik neem aan dat het eerder kan....zonder mij.....
Als je de plant water geeftquote:Op woensdag 3 september 2008 23:04 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En bij jou, zonder jou?
Kiddin'...
Daar moest ik voor omrijdenquote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef stbabylon het volgende:
gefeliciteerd swolly
ander nieuws:"
01-09-08 Melding : Prio 1 Binnenbrand (nader bericht: grote-brand) STILO SPORTHAL VAN WEVELINKHOVENSTRAAT 107 ZWOLLE
Regio : 4. IJsselland
Urgentie : Hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
quote:Op donderdag 4 september 2008 02:42 schreef Dzy het volgende:
Oh trouwens wie zijn jullie om even voor anderen te beslissen dat hiphop geen muziek is? Ik ben zelf totaal niet bezig met hiphop, vind het geen mooie muziek maar als anderen er wel van houden, mooi toch. Die teksten gaan in ieder geval een stuk verder dan de meeste andere muziek. Ik ben zelf veel meer fan van techno maar dat zal in jullie optiek ook wel geen muziek zijn.
Muziek is een persoonlijk iets, je mag best voor jezelf beslissen wat je mooie muziek vind en wat niet, maar ga niet aan anderen opdringen dat hiphop/country/techno geen muziek is in jullie mening.Ook hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaan we weer......
Ik ga lekker werken, mogen jullie allemaal de boel volspammen, vanavond lees ik wel weer bij. De toedels allemaal!Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
Vanavond zitten we in deel 50quote:Op donderdag 4 september 2008 07:44 schreef navvy het volgende:
Ik ga lekker werken, mogen jullie allemaal de boel volspammen, vanavond lees ik wel weer bij. De toedels allemaal!
Eerst zat ik echt vanquote:Op maandag 1 september 2008 11:55 schreef ghizzer het volgende:
complimenten toch nog dat Opgezwolle in OP te zien is![]()
Ik heb alvast de topicnummers en usericons bijgewerkt in op.txt voor het volgende topic, aangezien ik 2 dagen naar Friesland moet voor de bruiloft van mijn broertje. Je usericon staat er weer in hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef ghizzer het volgende:
weet ik, maar ik sta ook niet meer in de OP, dus nu mag ik gewoon alles met Zwolle hier posten. Ik snap overigens niet wat er mis is met Rico (en Sticks natuurlijk ook) dat iedereen het hier niet trekt.
Kan er niet een standaard ban worden gegeven als opgezwolle wordt genoemd in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:12 schreef Misstique het volgende:
Amen swollywood.
Vind ik wat ver gaan. Macht van de oldbie achtige praktijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan er niet een standaard ban worden gegeven als opgezwolle wordt genoemd in dit topic?
Ik zal het eens voorleggen bij de FA's.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan er niet een standaard ban worden gegeven als opgezwolle wordt genoemd in dit topic?
Dit is gewoon spammenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind ik wat ver gaan. Macht van de oldbie achtige praktijken.
(weer een post erbij)
Op de rose na heb ik datquote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef rudedeltadude het volgende:
kutweer, kutweer, kutweer...
en nu wil ik zon, 28 graden, strand, rose en mooie vrouwen
Rock? Dus gene Opgezwolle? Als Opgezwolle niet komt, kom ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef stbabylon het volgende:
19 september CaféRock in meerdere café's in Zwolle
(http://www.hesz.nl)
Je weet dat iedereen nu verder is opgehouden en je nu alleen een discussie met jezelf aan het voeren bent?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Rock? Dus gene Opgezwolle? Als Opgezwolle niet komt, kom ik ook niet
Welke discussie?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen nu verder is opgehouden en je nu alleen een discussie met jezelf aan het voeren bent?
Goed zoquote:
Is wel een leuk idee, gozer! Wie hebben interesse?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef beelz het volgende:
Fok! Zwolle topic quizteam beginnen?
Ik weet alles
Hmm als ik niet in italie zat had ik ook interesse, ik ben een bron van nutteloze feitenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef beelz het volgende:
Fok! Zwolle topic quizteam beginnen?
Ik weet alles
Als ik het beter denk te weten en de wuizmaster zegt van niet dan corrigeer ik de quizmaster gewoonquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:34 schreef navvy het volgende:
Leuk idee! Ik kan alleen 1 x in de 14 dagen. Kan ik Beelz corrigeren als ie denkt het beter te weten.....is wel een dinsdagavond goed besteed.
hier nog een!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef stbabylon het volgende:
<< wandelende wikipedia hier. ik voel me wel geroepen.
Nice, dan wens ik je succes met de "sollicitatie"quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar Beelz' place. Gesprekje over het evt. geluidstechnicus worden daar.
Ik zou maar uitkijken dan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar Beelz' place. Gesprekje over het evt. geluidstechnicus worden daar.
Bron: De Swollenaerquote:Rico rapt met mantelzorgers
ZWOLLE - De Zwolse rapper Rico, bekend van Opgezwolle, rapt vrijdag 5 september met mantelzorgers in de leeftijd van zes tot twaalf jaar. De rapmiddag is een initiatief van Steunpunt Informele Zorg en vormt de aftrap van het project ‘Kinderen zorgen’. Het initiatief richt zich op het ondersteunen van jeugdige mantelzorgers. In Nederland zorgen zo’n 100.000 kinderen voor bijvoorbeeld een chronisch zieke vader, verslaafde moeder of gehandicapte broer of zus.
Met Rico gaan de mantelzorgers rappen over hoe het is om altijd rekening te houden met een ziek, verslaafd of gehandicapt familielid. De rap wordt opgenomen in de studio van Stichting Zwols Popfront. Aansluitend eten de deelnemers samen friet.
Kom je niet liever achter de bar werken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Probeer jij vrijwillegers weg te snoepen van andere deel-organisaties binnen popfront?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Kom je niet liever achter de bar werken?
ook interesse!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee, gozer! Wie hebben interesse?
- MrManiak
- beelz
Ik probeer altijd vrijwiliigers naar de darkside te halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer jij vrijwillegers weg te snoepen van andere deel-organisaties binnen popfront?
(op dat stukje over Rico, dat is 's middags)
Helaas, ik ga er vanavond heen voor een andere rolquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik probeer altijd vrijwiliigers naar de darkside te halen
Ik dacht dat mijn leven flitsend was maar jij haalt er echt ALLES uit wat er in zit! Ga je nog mannetjes dood rijden op het parkeerterrein daar?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:37 schreef descendent1 het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea; als dat niet spannend is dan weet ik het ook niet meer!
Mja dat doet coke met je... zo heb ik ook iemand naar de kloten zien gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:20 schreef swollywood het volgende:
Die jongen heeft nog al wat problemen (coke, wiet, alcohol enz.) en aangezien zijn ex er ook was, ging ie die lastig vallen en bedreigen ondanks dat hij van te voren gewaarschuwd was dat we dat niet zouden tolereren.
ik mis mezelf in die lijstquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef swollywood het volgende:
Ik hoor toch bij het meubilair van het Nieuwscafé dus ik doe ook wel mee
De maximale teamgrootte 5 man is.
- MrManiak
- beelz
- Ps2K (als ie terug is)
- stbabylon
- Radobe
- swollywood
- navvy (om de week)
Niet iedereen zal elke keer kunnen, dus dan hebben we altijd een volledig team
Of Navvy's Angels!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:00 schreef beelz het volgende:
Keej maar dan heet het team waar ik in zit team gorehound!
Of Forum Slayers
Of Tiroler Sangknaben!
Kampfgruppe Eins onder leiding van Oberst Ps2Kquote:
Met medewerking van Ubersturmbahnfuhrer beelzquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kampfgruppe Eins onder leiding van Oberst Ps2K
Nee want jij bent een stomme joodquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef navvy het volgende:
Mijn optie vind ik vooralsnog beter.
Oberst is hoger in rangquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Met medewerking van Ubersturmbahnfuhrer beelz
Vandaar mijn voorliefde voor Ajax. En ik vind jou ook stom!!!!!!!quote:
Pas op he, anders gaat het mandje de volgende keer ergens waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Vandaar mijn voorliefde voor Ajax. En ik vind jou ook stom!!!!!!!
Mandje en prullebakdeksel in de aanslag.....kom maar doorrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Pas op he, anders gaat het mandje de volgende keer ergens waar de zon niet schijnt
dat de bruiloft gezellig was goeie zaak (Y)^O^quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:20 schreef swollywood het volgende:
Bruiloft in Friesland gisteren was gezellig op een incidentje na.
Een gezamenlijke vriend van mijn broertje en mij is nu geen vriend meer.
Die jongen heeft nog al wat problemen (coke, wiet, alcohol enz.) en aangezien zijn ex er ook was, ging ie die lastig vallen en bedreigen ondanks dat hij van te voren gewaarschuwd was dat we dat niet zouden tolereren.
Ik heb hem tijdens de avond nog een paar keer gewaarschuwd en toen hij doorging uit de zaal 'verwijderd'![]()
Volgens de voicemail van een andere vriend moet ik nu 'vrezen voor mijn leven' en gaat meneer aangifte doen.
Vandaar dat kutweer gisterquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
en ff iets anders.. ik was gisteren weer sinds 3 maanden in Zwolle![]()
Zow... ik liep om ongeveer half twaalf vanuit huis naar de kroeg...quote:
Wij zaten gisteravond film te kijken (dark Knight) met vrij hard geluid aan zoals altijd. Lamellen dicht dus konden niet naar buiten kijken. Ik zeg ineens tegen mijn vriendin dat het keihard regent... kon het horen boven het geluid van de film.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zow... ik liep om ongeveer half twaalf vanuit huis naar de kroeg...
het was droog toen ik de deur uit ging en het was droog toen ik in de kroeg aankwam....
Alleen daartussenin zeg.. godver, ik was compleet doorweekt....
het heeft geregend gisteravond?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij zaten gisteravond film te kijken (dark Knight) met vrij hard geluid aan zoals altijd. Lamellen dicht dus konden niet naar buiten kijken. Ik zeg ineens tegen mijn vriendin dat het keihard regent... kon het horen boven het geluid van de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |