abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 23:30:03 #101
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61309353
Narcisme Iedere gek zijn gebrek? Ken jij een narcist?

Hoe herken je een narcist! Dat is niet zo makkelijk want narcisten kunnen heel "normaal" overkomen en liegen (acteren) hun "waarheid" alsof het gedrukt staat en nemen iedereen in de maling! Ik kan het weten want ik heb zo’n familielid in mijn omgeving! Een narcist voelt zich graag belangrijk en houdt van macht, dus zal deze de mensen in de directe omgeving afhankelijk maken, zodat de narcist de macht krijgt en dus de leiding heeft. Hij/zij staat ook graag in de belangstelling en doet steeds weer nieuwe dingen voor aandacht.

Ze zijn gefrustreerd, doen en zeggen dingen wat een normaal mens niet in hun hoofd zal halen, want een narcist vindt de hele wereld gek behalve zichzelf! Narcisten kunnen gevaarlijk zijn omdat ze een onvoorspelbaar karakter hebben! Ze worden agressief als ze de situatie niet onder controle blijken te hebben en het gaat niet zoals ze hadden gedacht. Dan gaan narcisten onberekenbaar worden, ze gaan stalken, worden agressief, maar voelen zich zelf nog het meest het slachtoffer en dat weten ze goed naar de buitenwereld over te dragen! Ze verspreiden roddels over mensen om zichzelf schoon te praten. Narcisten kunnen zo goed liegen dat de meeste mensen niet eens beseffen dat ze met een narcist te maken hebben, want ze lijken in de omgang zo "normaal"! Het zijn hele goede acteurs. Pas als mensen zich tegen een narcist keren komen ze erachter dat ze met een gestoorde te maken hebben want dan valt de narcist door de mand. Ze flippen als ze mensen niet onder controle hebben en gaan dan dingen doen wat iedere logica te boven gaat van een normaal denkend mens. Narcisten houden heel veel van zichzelf en geven alleen om anderen mensen wanneer het in hun voordeel is en als ze er zelf beter van worden, dan spelen ze weer even een "normaal" persoon en kunnen dan heel charmant zijn maar dat houdt de narcist slechts een korte tijd vol! Een narcist heeft de drang om mensen (liefde) te kopen en om aardig en populair te zijn en geeft dan ook veel geld uit aan dure materialistische dingen, omdat die het nodig vindt om indruk te maken op de buitenwereld. Hij/zij wil er zo graag bij horen! Wil de mensen het idee geven dat het altijd goed gaat en leeft als god in Frankrijk al moet de narcist zich diep in de schulden steken! De narcist overdrijft over zijn functie op de werkvloer, en denkt (en gelooft ook echt ) dat de narcist diegene is waar het bedrijf om draait en voelt zich dan ook heel belangrijk! De narcist is afgunstig en mijdt mensen die succesvoller zijn. Een narcist weet niet beter dan dat die boven andere mensen staat en voelt zich erg verheven en wil dan ook als zodanig behandeld worden. Prijs de narcist de hemel in en je hebt er een goede vriend aan. Heb je een keer commentaar of betrap je hem op zijn leugens dan is de vriendschap over want een narcist houdt niet van kritiek en is dan diep beledigd! Eigenlijk moet je diep medelijden hebben met een narcist want ze zijn echt zielig omdat ze zelf in de overtuiging leven dat ze bij iedereen goed in de markt liggen en normaal overkomen. Hoewel de mensen in de directe en naaste omgeving (familie) weten dat de narcist gestoord is (we hebben bewijsmateriaal gezien) willen zij dat de narcist niet laten merken om de narcist niet te kwetsen, dus laten ze hem/haar in de waan, spelen het spelletje mee! Want een narcist die doorslaat kan een gevaar voor zichzelf en voor anderen zijn.

Soms willen de mensen die verwant zijn aan een narcist het niet weten en negeren de symptomen, omdat het natuurlijk heel pijnlijk is en als de waarheid pijn doet is men geneigd liever zijn/haar leugens te geloven.

Narcisme is een (zware) geestelijke persoonlijkheidsstoornis (ziekte) die moeilijk of niet te behandelen is en kunnen eindigen in een inrichting alwaar ze, indien mogelijk, behandeld moeten worden door mensen met veel ervaring, want beginnelingen winden ze zo om hun vinger met hun charmes. Heb je door deze beschrijving van een narcist herkenningspunten van iemand in je omgeving, houdt dan afstand van die persoon en probeer deze zo veel mogelijk te mijden want dat is de enige manier om jezelf te beschermen zodat je niet gekwetst zal worden.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  maandag 1 september 2008 @ 23:30:36 #102
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61309378
iedereen kan zich hier in herkennen
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_61312044
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:30 schreef navvy het volgende:
Narcisme Iedere gek zijn gebrek? Ken jij een narcist?

Hoe herken je een narcist! Dat is niet zo makkelijk want narcisten kunnen heel "normaal" overkomen en liegen (acteren) hun "waarheid" alsof het gedrukt staat en nemen iedereen in de maling! Ik kan het weten want ik heb zo’n familielid in mijn omgeving! Een narcist voelt zich graag belangrijk en houdt van macht, dus zal deze de mensen in de directe omgeving afhankelijk maken, zodat de narcist de macht krijgt en dus de leiding heeft. Hij/zij staat ook graag in de belangstelling en doet steeds weer nieuwe dingen voor aandacht.

Ze zijn gefrustreerd, doen en zeggen dingen wat een normaal mens niet in hun hoofd zal halen, want een narcist vindt de hele wereld gek behalve zichzelf! Narcisten kunnen gevaarlijk zijn omdat ze een onvoorspelbaar karakter hebben! Ze worden agressief als ze de situatie niet onder controle blijken te hebben en het gaat niet zoals ze hadden gedacht. Dan gaan narcisten onberekenbaar worden, ze gaan stalken, worden agressief, maar voelen zich zelf nog het meest het slachtoffer en dat weten ze goed naar de buitenwereld over te dragen! Ze verspreiden roddels over mensen om zichzelf schoon te praten. Narcisten kunnen zo goed liegen dat de meeste mensen niet eens beseffen dat ze met een narcist te maken hebben, want ze lijken in de omgang zo "normaal"! Het zijn hele goede acteurs. Pas als mensen zich tegen een narcist keren komen ze erachter dat ze met een gestoorde te maken hebben want dan valt de narcist door de mand. Ze flippen als ze mensen niet onder controle hebben en gaan dan dingen doen wat iedere logica te boven gaat van een normaal denkend mens. Narcisten houden heel veel van zichzelf en geven alleen om anderen mensen wanneer het in hun voordeel is en als ze er zelf beter van worden, dan spelen ze weer even een "normaal" persoon en kunnen dan heel charmant zijn maar dat houdt de narcist slechts een korte tijd vol! Een narcist heeft de drang om mensen (liefde) te kopen en om aardig en populair te zijn en geeft dan ook veel geld uit aan dure materialistische dingen, omdat die het nodig vindt om indruk te maken op de buitenwereld. Hij/zij wil er zo graag bij horen! Wil de mensen het idee geven dat het altijd goed gaat en leeft als god in Frankrijk al moet de narcist zich diep in de schulden steken! De narcist overdrijft over zijn functie op de werkvloer, en denkt (en gelooft ook echt ) dat de narcist diegene is waar het bedrijf om draait en voelt zich dan ook heel belangrijk! De narcist is afgunstig en mijdt mensen die succesvoller zijn. Een narcist weet niet beter dan dat die boven andere mensen staat en voelt zich erg verheven en wil dan ook als zodanig behandeld worden. Prijs de narcist de hemel in en je hebt er een goede vriend aan. Heb je een keer commentaar of betrap je hem op zijn leugens dan is de vriendschap over want een narcist houdt niet van kritiek en is dan diep beledigd! Eigenlijk moet je diep medelijden hebben met een narcist want ze zijn echt zielig omdat ze zelf in de overtuiging leven dat ze bij iedereen goed in de markt liggen en normaal overkomen. Hoewel de mensen in de directe en naaste omgeving (familie) weten dat de narcist gestoord is (we hebben bewijsmateriaal gezien) willen zij dat de narcist niet laten merken om de narcist niet te kwetsen, dus laten ze hem/haar in de waan, spelen het spelletje mee! Want een narcist die doorslaat kan een gevaar voor zichzelf en voor anderen zijn.

Soms willen de mensen die verwant zijn aan een narcist het niet weten en negeren de symptomen, omdat het natuurlijk heel pijnlijk is en als de waarheid pijn doet is men geneigd liever zijn/haar leugens te geloven.

Narcisme is een (zware) geestelijke persoonlijkheidsstoornis (ziekte) die moeilijk of niet te behandelen is en kunnen eindigen in een inrichting alwaar ze, indien mogelijk, behandeld moeten worden door mensen met veel ervaring, want beginnelingen winden ze zo om hun vinger met hun charmes. Heb je door deze beschrijving van een narcist herkenningspunten van iemand in je omgeving, houdt dan afstand van die persoon en probeer deze zo veel mogelijk te mijden want dat is de enige manier om jezelf te beschermen zodat je niet gekwetst zal worden.
heb je van dit lange verhaal ook een samenvatting (of een zipje)?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_61312046
verder:

wederom lam uit de stad teruggekeerd.
naar verhaal: de barman weet mijn naam... ik kom er te vaak
pi_61312923
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef swollywood het volgende:
Alweer? Die is 10 jaar geleden al compleet afgefikt
Is dat alweer 10 jaar terug?? Godverdomme, ik word oud!
  dinsdag 2 september 2008 @ 07:16:35 #106
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_61312945
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Is dat alweer 10 jaar terug?? Godverdomme, ik word oud!
Damn, ik geloof het ook. Was op 2e kerstdag, mijn fiets stond tegen de Febo aan geparkeerd. Moest onder de rooie lintjes doorkruipen (kruipen deed ik toch al) om 'm te pakken. Those were the days...
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:33:18 #107
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_61313542
Toen ik AstroTV net nog ff belde -nu kan het nog- vertelden ze mij iets over een zuipmeet en het volspammen van een topic zodat die snel zou komen.
Weten jullie wat ze daarmee bedoelen???
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_61313695
Geen idee, maar Astro TV is toch van de buis gehaald?
pi_61314185
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Geen idee, maar Astro TV is toch van de buis gehaald?
Ze zijn underground gegaan. Alleen de vaste klanten hebben het nieuwe telefoonnummer.

Hij'k heurt onder de Sassenpoort...
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:08:07 #110
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61314975
Stelletje spammerts!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:16:33 #111
94617 Ps2K
pi_61315131
Hmm 4,50 betalen om dit te zien?
quote:
Je hebt 14 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd...

http://fok.nl/shop/notes.php
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_61315305
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:08 schreef Ps2K het volgende:
Stelletje spammerts!
Het gaat ook jouw bier he! Niet vergeten
pi_61316044
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Ps2K het volgende:
Hmm 4,50 betalen om dit te zien?
[..]

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd...

http://fok.nl/shop/notes.php
Die notes kon je sinds jaar en dag al opvragen bij Danny voor ¤ 4,50.
Prachtig om te zien dat iedereen een abo neemt puur om hun notes in te zien, terwijl de features van een abo geen zak te maken hebben met het kunnen opvragen van je notes. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:12:18 #114
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61316300
Ik heb 112 notes
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_61316515
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
verder:

wederom lam uit de stad teruggekeerd.
naar verhaal: de barman weet mijn naam... ik kom er te vaak
Ik zie het probleem niet?
Handiger is het wel als ie ook weet wat je wilt drinken, dan hoef je dat ook niet meer te zeggen.
pi_61316591
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb 112 notes
Je bent ook vaak niet braaf. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:25:07 #117
94617 Ps2K
pi_61316610
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Beelz is tuig user
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:12 #118
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61316701
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben het geweten van internet
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:33:04 #119
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_61316823
Wat een rotweer...Godzijdank pak ik zo de 330, moet nog wel 5 minuten van CS naar Campus fietsen
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:34:20 #120
94617 Ps2K
pi_61316855
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik ben het geweten van internet
Hmm meer het dikke stuk snot dat ergens diep in je neus vastzit en er niet uit wil. En als het er dan uit komt is het zo taai dat het niet wil wegspoelen in de wasbak. Hoeveel je er ook van uit snuit er blijft altijd meer komen
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:35:08 #121
94617 Ps2K
pi_61316882
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef MrManiak het volgende:
Wat een rotweer...Godzijdank pak ik zo de 330, moet nog wel 5 minuten van CS naar Campus fietsen
Rotweer? 30 graden, blauwe lucht hier
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:39:05 #122
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_61316987
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Rotweer? 30 graden, blauwe lucht hier
Sarcasme
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:47:34 #123
94617 Ps2K
pi_61317198
pi_61318285
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb 112 notes
WTF kun je met die notes?

pi_61318440
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

WTF kun je met die notes?

niks, je kan alleen zien waarom de crew een hekel aan je heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')