Heb je ze opgevraagdquote:Op maandag 1 september 2008 00:59 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb er nul!
Ga je vanuit Zevenaarquote:Op maandag 1 september 2008 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet of niet ?
Ik snap het niet?quote:
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Lieverd je kan ze opvragen en bekijkenquote:
Nee, maar ik was benieuwd hoe ze dat wistquote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je er nul hebt kan je ze toch niet bekijken
Doe niet net alsof ik dom ben jaaaquote:Op maandag 1 september 2008 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lieverd je kan ze opvragen en bekijken.
quote:
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe niet net alsof ik dom ben jaaa
quote:
Lul met vingers.quote:Op maandag 1 september 2008 01:11 schreef swarmahoer het volgende:
doei
U ook voor straksquote:
Ik werd gewoon weggepest door Yashaaaaa met dr kut opmerkingen! Ik herinnerde me wel ineens weer waarom ik dr geblokkeerd had! De bitch!quote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Ja serieus ze gingen allemaal tegelijk ineens
Juistquote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef swarmahoer het volgende:
weer terug op stage vroeg opstaan zuigt
Werd om 6:45 vanzelf wakker... kolere jet-lagquote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef swarmahoer het volgende:
weer terug op stage vroeg opstaan zuigt
Ben je nou echt terug aan het lezen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, als jij niet download hoe kan jij dan alle gossip girls al gezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |