Mja. Maar d'r zijn genoeg andere modellen met bruin haar diequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch is ze met blond haar stukken apetijtelijkerIMO
Weet niet, heb pas sinds maart ofzo geen contact meer met derquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee CP, sinds wanneer woont die bitch in Utreg?
Doe maar weer zoquote:
quote:Op 2 July 2008 09:43 schreef SZRR het volgende:
ja, foboslot.
geen zin meer in dit gedoe.
weet nu ook wel dat ik dik ben.
ben trouwens bij de dokter geweest,
kheb een schildklierziekte en moet de rest van mn
leven medicijnen slikken.
maarja door die medicijnen raak ikwel binnen paar maand 10 kg kwijt.
HAHAHAHAHHAAHAHAH OMG OMG OM WAT IS ZE DIK!
doei.
Op 30 June 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Op 30 June 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende aan SZRR:
ik moeite doen om je post te kwoten,doe je er een slot om heen
[..]
De grond in trappen, nouja zegHet was gewoon een licht proest-cola-momentje No offence verder hoor
en heej, niks mis met een beetje zelfspotik kan iig wel lachen om de meest belachelijke foto's die er van mij geshopt zijn Niet alles zo serieus nemen, vooral niet op Fok
![]()
Kusjes,
Motordoewd
Op zich begrijpelijk dat ze dat niet zo tof vindtquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
laatste wat ik ooit gehoord had van der, nadat ik die man the harpoon pic in der fobo had gepost!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk dat ze dat niet zo tof vindt
Er staat allerlei zooi op me laptop, maar geen 1 pic van haar. Stond nog op oude pc en die ligt bij het grof vuilquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail post de pics van jou dan ook ff
Daar zijn ook andere methoden voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
USB gevonden, staat er op ja. Maar ik heb niet zon behoefte om die inhoud hier te dumpen
Stoere bink, deze keer zit je erbij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje msnsletten, ik vind 't niet kunnen.
Ja geloof dat et nie zo veel bijzonders wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
cocktail mogen ze doorgestuurd worden?
Ik ben VIP deze keerquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef LastRequest het volgende:
Stoere bink, deze keer zit je erbij!
Waarom zit CP eigenlijk niet op msn erbij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zit CP eigenlijk niet op msn erbij?
Vette shit, roddelsquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoor net dat Pietje swarma geblockt heeft op msn
No shit!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is piet zijn schuld!
Nog 6 weekjes geduld!quote:
Omg.quote:Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog 6 weekjes geduld!![]()
Geef mij eens je msn meis!
Flikker op met je dieet! Neem een alvleesklierontsteking, galstenen en een galblaasoperatie en 2 weken ziekenhuisvoedsel! Dan val je vanzelf kilo's af!quote:Op maandag 1 september 2008 00:10 schreef LastRequest het volgende:
Nieuwe TT suggestie: Waar we massaal op dieet gaan
quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien is het een soort van SOA
Ja bier, boeken en colleges kunnen best samen gaanquote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
hallo boeken, hallo colleges, hallo bier imo
Proost, ik trek net een hertogje open.. over 8 uurtjes pas eerste lesquote:Op maandag 1 september 2008 00:24 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja bier, boeken en colleges kunnen best samen gaan
hangt van het uitroepteken erachter afquote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Mike ik weet nu echt niet meer ofbij jou positief is of negatief.
Even dat je het weet.
Dat ligt aan de contextquote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Mike ik weet nu echt niet meer ofbij jou positief is of negatief.
Even dat je het weet.
Mooi haarquote:
Ik gebruik dat haast nooitquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
4quote:Op maandag 1 september 2008 00:51 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb 4 notes .
En ik dacht nog wel dat ik een zeer nette user was hier
Oh msn zekerquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 1 september 2008 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |