Ik heb er met vijf jaar ook tien, maar geen banquote:Op maandag 1 september 2008 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs ik heb er met mijn 5 jaar hier maar 10, ben pas één keer gebanned.
Yashi droomt The Blair Witch Projectquote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik werd om kwart voor 10 wakker, opzich vind ik dat ook wel uitslapen
En ik had een droom over dat we een of ander huis moesten zoeken in een donker bos, en ik vond het doodengdus was bang dat als ik weer ging slapen ik verder zou dromen
Zeg, mijn mogelijke afspraak is helemaal niet vrouwgerelateerdquote:Op maandag 1 september 2008 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Begint het kwartje al te vallen
ga je bij de kardinaal langsquote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, mijn mogelijke afspraak is helemaal niet vrouwgerelateerd.
Ik heb em hiervoor nog niet gehoord.. misschien deed ie het niet goedquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, nu gaat 't alarm nog een keer af
Zal om de één of andere reden wel vertraagd zijn, want ik heb 'm om twaalf uur inderdaad ook niet gehoord.quote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Het alarm gaat nu pas.. das toch laat of niet dan?
Ja, want er moet inderdaad iemand handmatig aan een lier lopen slingeren daarquote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
potje kaarten was nog niet afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |