*geeft stukje aan DutchErrorist*quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
* Dutcherrorist probeert fotoboek te openen, maar het lukt niet
[edit]
Mag ik virtueel langskomen?
Nee, want die kan ik ook zelf maken. En mijn cheesecake maak je niet zomaar na.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
of ruilen met de plaatselijke lekkernij hier ?
[ afbeelding ]
moet je hem wel zelf komen brengen .....
TS heeft geen snikkelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
HET ZOU PAS ECHT KEI KOMISCH ZIJN ALS JE JE SNIKKEL ER ZO IN ZOU DOUWE!!!!11![]()
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
HET ZOU PAS ECHT KEI KOMISCH ZIJN ALS JE JE SNIKKEL ER ZO IN ZOU DOUWE!!!!11![]()
ok, maar strand, oceaan, palmen en 30 graden is wat moeilijker na te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, want die kan ik ook zelf maken. En mijn cheesecake maak je niet zomaar na.
Ik kom nooit in US. Tenzij ik getipt word.quote:
Washuisstraat 48, even aanbellen bij nummer 2.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Impala-neuker het volgende:
PM je adres maar, dan kom ik hem binnen een uurtje afhalen.
En je houdt S&G niet in de gaten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom nooit in US. Tenzij ik getipt word.
Nee, kom daar echt nauwelijksquote:
Wacht, wacht, ik ken dat ergens van. Een film ofzo.... JAquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
Kom er zo aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Washuisstraat 48, even aanbellen bij nummer 2.
Je gaat in natura betalen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
Maar goed, al die mensen die 'm vanavond af willen halen, even geduld tot morgen rond het middaguur. Want ik ga nu hasj halen en ik ben over paar uurtjes pas weer terug.
In Belgie rijden ze ervoor naar Marokko?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
Maar goed, al die mensen die 'm vanavond af willen halen, even geduld tot morgen rond het middaguur. Want ik ga nu hasj halen en ik ben over paar uurtjes pas weer terug.
Je mag ook hierheen komenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht.
Misschien krijgt hij er wel honger van en eet hij de hele taart opquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
Neen. Ik ga daar een jointje roken en daarna ga ik naar een café (Celtica) maar dat doe ik omdat ik weet dat mijn neukmaatje daar is. En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht. Maar ik denk niet dat hij taart wil, dus geen zorgen Impala-Neuker en al die anderen die mijn taart af willen halen.
Prutstertquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
Neen. Ik ga daar een jointje roken en daarna ga ik naar een café (Celtica) maar dat doe ik omdat ik weet dat mijn neukmaatje daar is. En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht. Maar ik denk niet dat hij taart wil, dus geen zorgen Impala-Neuker en al die anderen die mijn taart af willen halen.
Er is morgenavond ook nog wel wat. En je woont hier nog geen kilometer vandaan dus breng je vriendin maar mee.quote:Op maandag 1 september 2008 00:51 schreef Mr_Moon het volgende:
Damn, waarom zie ik dit nu pas? Cheesecake
Hey, dat staat heul nie op de ingredienten-lijst erbij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.
TS is een leugenaarstert.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:07 schreef MLI het volgende:
[ afbeelding ]
Taart dus. Vers uit de oven, zelf gebakken. Ingrediënten: Philadelphia roomkaas, suiker, bodem is van biscuitjes en boter, paar eieren, wat room en melk en als smaakmaker citroenextract.
Je zegt dat de taart met liefde is gemaakt, maar nader onderzoek leert dat de taart met heul andere snuisterijen, spul en grei is gemaakt. bron: OP, daar is geen spoortje liefde te bekennen.quote:
Ik heb een zuurstokquote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat slagroom op doen, dan ziet het er al heel wat minder eng uit.
Mijn liefde is niet te beschrijven. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost maar ik heb elk druppeltje op weten te vangen want is niet lekker in taart ook.quote:Op maandag 1 september 2008 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zegt dat de taart met liefde is gemaakt, maar nader onderzoek leert dat de taart met heul andere snuisterijen, spul en grei is gemaakt. bron: OP, daar is geen spoortje liefde te bekennen.
shit, ik ben geen nerdquote:Op maandag 1 september 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
TS wil gewoon geneukt worden en regelt op slinkse wijze een geile nerd via Fok
B, Z & T misvatten voor liefde.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef MLI het volgende:
Mijn liefde is niet te beschrijven. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost maar ik heb elk druppeltje op weten te vangen want is niet lekker in taart ook.
Als ik wil neuken, dan nodig ik de stratenmakers die hier nu aan het werk zijn, wel uit. Die lusten vast wel taart.quote:Op maandag 1 september 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
TS wil gewoon geneukt worden en regelt op slinkse wijze een geile nerd via Fok
Ik hoop dat je van slagroom houdt:quote:Op maandag 1 september 2008 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
B, Z & T misvatten voor liefde.
maar stiekum wel benieuwd naar TS' bak-capaciteiten; liefde vd man gaat immers durch de maag.
of spuit slagroom tussen hun stratemakers-decolleté!quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
Als ik wil neuken, dan nodig ik de stratenmakers die hier nu aan het werk zijn, wel uit. Die lusten vast wel taart.
how could I not...quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
Ik hoop dat je van slagroom houdt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of spuit slagroom tussen hun stratemakers-decolleté!![]()
[..]
Ik ga zo stukje proeven, ik zal aan je denken.quote:how could I not...
quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van slagroom houdt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Daar moet dan maar eens wat aan veranderenquote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik tijd en gelegenheid om taarten te bakken.
American piequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.
Nee hoor, de situatie zoals die nu is, is prima.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar moet dan maar eens wat aan veranderen.
terwijl je aan mij dacht, zoals beloofd?quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
Zo, ik laat net een stukje op mijn tong smelten.
Whehe geile foknerd ge0wn3d!quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee hoor, de situatie zoals die nu is, is prima.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
smaakte het zeker nóg veul beter hè!
Jawel, daar stond niets over breng service. Ik ben zelfs zo gek geweest om alle reacties te lezenquote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je de tt niet gelezen soms, hmmm?
Alsof ik het voor de taart en koffie zou doenquote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef MLI het volgende:
Nou, dan krijg je dus geen hap van die overheerlijke taart. En de vers gezette koffie kun je ook op je buik schrijven.
Jahallow, ik ben niet de gene die in belgenland gaat wonenquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef MLI het volgende:
Ja, nee. Dat ben je dan weer mooi misgelopen. Ik wilde nog een recept zoeken voor latte macchiato zelfs.
Maar in belgenland betaal je toch 2% meer belastingquote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef MLI het volgende:
Ik moest toch iets om de belasting te ontduiken, of niet soms?
Bevroren taart gevechtquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef MLI het volgende:
Niet als student.
De rest van de taart gaat vanavond de vriezer in.
omdat als ik nu van huis zou gaan ik om kwart voor 9 op brussel centraal zou zijnquote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Maisnon het volgende:
Waarom gaat niemand echt langs voor taart
Ja idd...quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Maisnon het volgende:
Nah echt nietquote:Op maandag 1 september 2008 16:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Dat is toch zielug voor der? Heeft ze heulemaal taart gemaakt en wil niemand het hebben...![]()
En nu zit ze daar heulemaal alleen in der huis te huilen omdat niemand met haar taart wilt eten![]()
Wie gaat haar troosten?
Ik weet het niet.quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Maisnon het volgende:
Als je wat dichterbij had gewoond was ik wel langs geweest hoorquote:
Blijf nog maar even vrijgezelquote:Op maandag 1 september 2008 17:06 schreef MLI het volgende:
Bah. Volgens mij toch tijd voor een vriendje want ik ga zo experimenteren met aardappelschotel en zelf sausje maken enzo. Moet ik weer fokkers vragen om het op te komen eten.
.
Wat jou het beste uitkomt, en kom je voor koffie en taart of eerst diner en dan koffie en taart? Wordt je prinsesje niet boos dan?quote:Op maandag 1 september 2008 17:09 schreef Mr_Moon het volgende:
Daar mijn eigen keukenprinses in Milaan zit voor haar werk, bied ik me hierbij wel aan als "proef"konijn...
Hoe laat moet ik er zijn?
Is taart eten ookal verboden tegenwoordigquote:Op maandag 1 september 2008 17:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat jou het beste uitkomt, en kom je voor koffie en taart of eerst diner en dan koffie en taart? Wordt je prinsesje niet boos dan?
Als liefde écht door de maag zou gaan, dan zou ik allang getrouwd zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 17:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Blijf nog maar even vrijgezel![]()
daar zal je toekomstige vriendje heul blij mij zijn
half 8? En ga je de hele tijd Frans praten of gewoon Nederlands?quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Boos? neu, d'ur vent moet toch eten?
Ik klets hier toch ook nederlands?quote:Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
half 8? En ga je de hele tijd Frans praten of gewoon Nederlands?
Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is taart eten ookal verboden tegenwoordig
Doe maar rond 7 uur. Heb ik daarna nog genoeg tijd om te koken voor mezelf.quote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Mr_Moon het volgende:
Weet je wat; ik kom gewoon eerst voor een bakje en een gebakje. Hoe laat?
UIteraard kennen we elkaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Kennen we elkaar dan?
ik had 'm al ge-edit. Er is dus geen probleem; ik ga geen taart eten bij iemand die ik ken via het internet, ik ga taart eten bij een totaal onbekende...quote:
Jep. Washuisstraat 48, aanbellen bij nummertje 2. Straat is wel opgebroken nu, dus parkeren beste in de Zennestraat.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
ok! je woont tegenover Lucky Luke, not?
Nog steeds welkom natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Het is dat ik niet in de buurt woon
Denk van wel.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Liquidootje het volgende:
Is snopprinses er ook?
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Mr_Moon het volgende:
Tot 7 uur dan... (en nu maar hopen dat die taart een beetje te eten is...)
quote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.
Ohhquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.
Laysquote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Toch zijn ze lekker. Maar de allerlekkerste chips is die van Croky on Tour, zoetzuur.quote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Je goeie humeur en een kwakzakquote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Mr_Moon het volgende:
Moet ik nog iets meenemen?
Waar is dat "goeie humeur" voor?quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je goeie humeur en een kwakzak
Ja, waar taart bakken al niet goed voor is.quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmelquote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
Dat heb je nodig als je voor de deur van dat 80-jarige vrouwtje staatquote:Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat "goeie humeur" voor?
Jij hebt echt hard een beurt nodigquote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmel.
TS heeft nooit gezegd hoe oud de taart in kwestie wasquote:Op maandag 1 september 2008 18:24 schreef Hogerop het volgende:
Zou toch geniaal zijn als je dan in een keer aanbelt en je staat oog in oog met een oma van 80 die geen idee heeft waar je het over hebt. Sta je daar met je tentstok uit en je fles wijn in je handen omdat je dacht dat je "taart" ging eten
D'r is genoeg voor ons allevier. Dus. Waar blijf je?quote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmel.
Tot zo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Mr_Moon het volgende:
ben, als het een beetje door rijd, binnen 15 minuten bij je...
Geen problemen mee, maar ik ga niet iedereen eerst toevoegen op msn. Geen idee hoe dat ding buiten msn werkt dus gaat niet lukken, denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 18:56 schreef OmegAero het volgende:
Grappig. Mogen we niet allemaal meegenieten via de webcam ofzo?...
Whehe, was ook maar een geintje verderquote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef MLI het volgende:
Geen problemen mee, maar ik ga niet iedereen eerst toevoegen op msn. Geen idee hoe dat ding buiten msn werkt dus gaat niet lukken, denk ik.
Ja, jij komt zeker geen taart eten. Flauw hoor, woon je zo dichtbij!quote:
Alleen Mr_Moon dus.quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Whehe, was ook maar een geintje verderVeel plezier zometeen. Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk, dat is me nog steeds niet duidelijk?
Ik wil best komen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, jij komt zeker geen taart eten. Flauw hoor, woon je zo dichtbij!
Als je het letterlijk opvat wel jaquote:Op maandag 1 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt hard een beurt nodig
Het eerste bezoek is natuurlijk al gearriveerd. Helaas, dat betekent dat ze nu daar haar aandacht op moet vestigen, lijkt mijquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef katerwater het volgende:
Antwoordt ze nog? Of zijn we niet meer welkom
Welk probleemquote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef OmegAero het volgende:
Wie weet kan MLI dan van d'r "probleem" verlost worden..
Al bel je om 2 uur 's nachts aan. Morgen mag ook hoor. Maar dan ben ik pas laat thuis van het werk.quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor![]()
Maar dan eerder tegen 20u. ben ik dan ook welkom
Maak je morgen ook een taart?quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Al bel je om 2 uur 's nachts aan. Morgen mag ook hoor. Maar dan ben ik pas laat thuis van het werk.
Thanks. Beetje late update, sorry. Ik had op offline weergeven moeten blijven staan. Maar was zeker gezellig. En je vriendin mag ook voor me koken hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Mr_Moon het volgende:
* Mr_Moon meldt zich!
Toptaartje![]()
Top gastvrouw![]()
MLI, het was gezellig..
volgende keer bij mij, maar ik kook niet!
Dat wil ik je niet aandoen...
Ja, er is nog taart. Morgenavond ben ik thuis vanaf 10 uur.quote:Op maandag 1 september 2008 19:18 schreef MMach het volgende:
Is er nog taart? Ik was gisteren in Brussel, vandaag niet helaas, maar het is nu niet zover rijden
10u of 22u?quote:Op maandag 1 september 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, er is nog taart. Morgenavond ben ik thuis vanaf 10 uur.
Je komt het maar halen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
He MLI kan je mijn ook een stukje taart op sturen. Dan stuur ik jouw een knuffel terug.
Weet je wat? Laat anders in het topic weten of je morgenavond afkomt, ik check in de pauze op mijn werk wel dan. En dan wil ik de verhalen horen van de studio en Dubai. Archont is ook van harte welkom.quote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef MMach het volgende:
[..]
10u of 22u?
edit: hmm 'avond' quite a give away
Enfin , PM me maar, ik weet nog niet of het zal lukken (als het slecht weer is kom ik niet af
)
Ze begint al vlaams te pratenquote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef MLI het volgende:
afkomt
En dat in Bruxellesquote:
Philadelphia, roomkaas dus. Thuis tot 12 uur en dan vanaf 22 uur weer. Grimbergen is zo dichtbij dat het haast schandalig zou zijn als je niet langs zou komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef fyah het volgende:
ik zit morgen in grimbergen, maak even een nieuwe zonder kaas (?!) en ik zal je blij maken.
hollanders uit psv kan ik ook wat kruimels bewaren want dezelfde avond hang ik in eindhoven.
Sorry geen tijd voor en Brussel is wel erg ver weg. Dan geen taart.quote:
American Piequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
Dude! Er is nog 1 stukje maar die is dan niet meer echt houdbaar. Maar ik ga met alle liefde een biertje drinken met je hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik sta vrijdag op de grote markt bij het bierspektakel. Als MLI dáár nou eens een taart langs kwam brengen....
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef MLI het volgende:
[..]
), komen we weer die kutzwerver tegen, begint ze te roepen tegen een van de jongens dat hij zijn sigaret af moest geven.. Doet die gek dat ook nog
.
*verkapte-ik-ben-die-gek-en-ik-rook-post*quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Archont het volgende:
[..]
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.
Met taartquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef MLI het volgende:
katerwater op de bank en ik en andere gast in bed. Katerwater heeft in ieder geval goed ontbeten.
Een lap in haar gezicht had denk ik ook wel geholpen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Archont het volgende:
[..]
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.
je blijft blijkbaar nog steeds een nederlander hé, een Belg denkt zo nietquote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Een lap in haar gezicht had denk ik ook wel geholpen.
He, een (ex-)buur uit st-amandsberg.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef MMach het volgende:
Het regent hier al de hele dag, geen motoweer
[ afbeelding ]
Maar wie weet klaart het nog op
Maar die is waarschijnlijk al op, of is de diepvries in gegaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Die taart zag d'r wel verdomde lekker uit!
Haha, als je die plaats herkent moet je echt wel van hier zijn (of geweest zijn), de wereld is kleinquote:Op woensdag 3 september 2008 20:30 schreef tettenman het volgende:
[..]
He, een (ex-)buur uit st-amandsberg.
Niet met mij specifiek maar ook met half Brussel:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:43 schreef MLI het volgende:
Nee, zaterdag Bulex. No way dat ik dat ga missen. En verder is mijn ex dan ook in town. Naar het schijnt is er vrijdag iets te drinken met Nembrionic?
ik zal er zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met mij specifiek maar ook met half Brussel:
http://www.weekenddelabiere.be/
www.chab.bequote:Op donderdag 4 september 2008 12:09 schreef MMach het volgende:
Ik zou ook nog wel es durven afkomen, onder voorbehoud (het weer moet goed zijn, en ev een slaapplaats, want dat is niet echt slim om te rijden na een paar pintjes)
+ gratis nachtkusjequote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
En taart voor ontbijt toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
Ik ben met een groepje van 5, dat wordt flink lastigquote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef dvr het volgende:
Er zijn 301 gratis slaapplaatsen in Brussel, waarvan 51 bij leuke vrouwen in de categorie "18-32 jaar met foto".
(er schijnt wel verlangd te worden dat je in ruil enig huishoudelijk werk verzet)
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeitequote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeite
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeite
Nochtans was het verschijnen van een plastieken bekertje onder het achterwerk van MLI genoeg om hem te triggerenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef misteriks het volgende:
ik denk dat je katerwater een jack daniels moet voorschotelen om kotsneigingen te veroorzaken; izzentit ?
Ja, ik ben er sowieso morgenmiddag wel met mijn ex. Dus dat zou een beetje raar zijn. Dat bierweekend ben je zo op uitgekeken, denk ik dus laat anders weten waar je uit gaat (of wat je leuk vindt om uit te gaan, dan geef ik je tips).quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dus wie kan ik vanaf een afstandje gaan bespieden vandaag en morgen op de Grote Markt?
Wij komen pas om 18:00 aan ofzo en om 22:00 gaat het dicht. Dus daarna gaan we uit en morgen middag nog een paar biertjes en dan gaan we naar huis want ééntje moet naar Spanjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik ben er sowieso morgenmiddag wel met mijn ex. Dus dat zou een beetje raar zijn. Dat bierweekend ben je zo op uitgekeken, denk ik dus laat anders weten waar je uit gaat (of wat je leuk vindt om uit te gaan, dan geef ik je tips).
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef MLI het volgende:
Die foute pub is celtica. Know what? Ik PM mijn nummer, als je tips nodig hebt of jullie vervelen je, laat maar weten.
23:00?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gaat naar Celtica als je wil neuken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef MLI het volgende:![]()
Ik neem jullie wel mee naar homo erectus, kun je lachen.
1. we waren vorige keer met z'n 2-en, de rest lag al op bedquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef MLI het volgende:
Eén voordeel, ik ken wel de bouncer van Celtica en met 3 of 4 mannen alleen ga je echt niet binnenkomen na 12 uur. Maar OK, die vieze dikke Engelse toeristen zijn wel verrot.
Dankquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
OK, dan Depot, l'Archiduc, Bizon, Café Central of iets dergelijks. Trouwens, Mappa Mundo op het St. Goriksplein is echt een aanrader, beetje funky undergroundmuziek maar wel echt een zitcafé.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, zeker niet naar Les Roi des Belges gaan, zit tegenover Mappa. Vreselijk personeel als je Nederlands spreekt.
Archiduc zal zeker bezocht worden, is me vorige keer enorm goed bevallenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:45 schreef misteriks het volgende:
Ga dan er recht tegenover naar de Zebra ; is een volledig vlaams cafe.
Mijzelf vind je het vaakst in de Archiduc op 'n zaterdagnacht of 'n zondagnamiddag. Heb er al Arno en Toots Thielemans gespot
Het enige rotte aan die bierproeverij op de grote markt is het cronisch gebrek aan toiletten ..
Juist, dat zei ik alquote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef MLI het volgende:
O'Reilleys bedoel je dan, ook fout en belachelijk duur.
Dat ben ik ookquote:Wees blij dat je niet bij Delirium naar binnen geweest bent.
Je hebt echt geen idee hoe vaak ik dat aan heb moeten horenquote:Corbeau komen veel buitenlandse studenten om op de tafels te dansen
Maar daarvoor ging ik niet.quote:had je makkelijk kunnen scoren.
quote:Maar mooi dat het naar je zin was. Volgende keer moet je écht eens een keer buiten deze area gaan kijken want brussel heeft veel mooiers in petto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |