Ja, dat is vooral psychisch. Vriendin van me maakte laatst een opmerking dat ik zou gaan trouwen met degene die me laat komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook
MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
Laten we hem vanaf nu Casanova noemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef GambitRS het volgende:
Misschien is het wel andersom.... doe anders die nr 3 een huwelijks aanzoek en probeer het uit
Mijn vriendin kan alleen op die manier klaarkomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil graag nog even de tip van Erodome uit deel 1 aanhalen: beenspieren aanspannen, als ik moeite heb met klaarkomen lukt het daarmee vaak altijd wel heel goed!
Even serieus. WTF? Stapje dichterbij? Gewoon vingeren denk? Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:27 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Tvp ook
MLI je zegt: een stapje dichterbij, waaraan merk je dat precies? Lichamelijk? Of dat je je geestelijk steeds meer er aan kan overgeven?
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef furian het volgende:
ts heeft nog nooit een goeie vriend gehad??
of heb je net zoals in de film je clitoris achter in je keel hangen?? (A)
Zoals een Rotterdams gezegde gaat. Niet lullen maar poetsen. En wellicht zijn er hier dames die wat poets tips kunnen geven die je op het moment dat je het minst verwacht wat glans zal geven. Succes.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ik moet er eens minder mee bezig zijn ook, denk dat dat wel helpt.
wantquote:Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef -Mellow- het volgende:
tips voor masturberen? het moet niet gekker worden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |