Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is taart eten ookal verboden tegenwoordig
Doe maar rond 7 uur. Heb ik daarna nog genoeg tijd om te koken voor mezelf.quote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Mr_Moon het volgende:
Weet je wat; ik kom gewoon eerst voor een bakje en een gebakje. Hoe laat?
UIteraard kennen we elkaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Kennen we elkaar dan?
ik had 'm al ge-edit. Er is dus geen probleem; ik ga geen taart eten bij iemand die ik ken via het internet, ik ga taart eten bij een totaal onbekende...quote:
Jep. Washuisstraat 48, aanbellen bij nummertje 2. Straat is wel opgebroken nu, dus parkeren beste in de Zennestraat.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
ok! je woont tegenover Lucky Luke, not?
Nog steeds welkom natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Het is dat ik niet in de buurt woon
Denk van wel.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Liquidootje het volgende:
Is snopprinses er ook?
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Mr_Moon het volgende:
Tot 7 uur dan... (en nu maar hopen dat die taart een beetje te eten is...)
quote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.
Ohhquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.
Laysquote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Toch zijn ze lekker. Maar de allerlekkerste chips is die van Croky on Tour, zoetzuur.quote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Je goeie humeur en een kwakzakquote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Mr_Moon het volgende:
Moet ik nog iets meenemen?
Waar is dat "goeie humeur" voor?quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je goeie humeur en een kwakzak
Ja, waar taart bakken al niet goed voor is.quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmelquote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
Dat heb je nodig als je voor de deur van dat 80-jarige vrouwtje staatquote:Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waar is dat "goeie humeur" voor?
Jij hebt echt hard een beurt nodigquote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmel.
TS heeft nooit gezegd hoe oud de taart in kwestie wasquote:Op maandag 1 september 2008 18:24 schreef Hogerop het volgende:
Zou toch geniaal zijn als je dan in een keer aanbelt en je staat oog in oog met een oma van 80 die geen idee heeft waar je het over hebt. Sta je daar met je tentstok uit en je fles wijn in je handen omdat je dacht dat je "taart" ging eten
D'r is genoeg voor ons allevier. Dus. Waar blijf je?quote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmel.
Tot zo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Mr_Moon het volgende:
ben, als het een beetje door rijd, binnen 15 minuten bij je...
Geen problemen mee, maar ik ga niet iedereen eerst toevoegen op msn. Geen idee hoe dat ding buiten msn werkt dus gaat niet lukken, denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 18:56 schreef OmegAero het volgende:
Grappig. Mogen we niet allemaal meegenieten via de webcam ofzo?...
Whehe, was ook maar een geintje verderquote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef MLI het volgende:
Geen problemen mee, maar ik ga niet iedereen eerst toevoegen op msn. Geen idee hoe dat ding buiten msn werkt dus gaat niet lukken, denk ik.
Ja, jij komt zeker geen taart eten. Flauw hoor, woon je zo dichtbij!quote:
Alleen Mr_Moon dus.quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Whehe, was ook maar een geintje verderVeel plezier zometeen. Hoeveel mensen komen er nou eigenlijk, dat is me nog steeds niet duidelijk?
Ik wil best komen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, jij komt zeker geen taart eten. Flauw hoor, woon je zo dichtbij!
Als je het letterlijk opvat wel jaquote:Op maandag 1 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt hard een beurt nodig
Het eerste bezoek is natuurlijk al gearriveerd. Helaas, dat betekent dat ze nu daar haar aandacht op moet vestigen, lijkt mijquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef katerwater het volgende:
Antwoordt ze nog? Of zijn we niet meer welkom
Welk probleemquote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef OmegAero het volgende:
Wie weet kan MLI dan van d'r "probleem" verlost worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |