quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar lekker een Prince van Luzonder die vieze choco en warme leraar en leerling moment
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Denk aan een kut.
Draaien, likken en dippen!
Dat is Oreo, fijn dat je het even duidelijk maakt TS..quote:
je draait aan een kut? vond ze het lekker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Denk aan een kut.
Draaien, likken en dippen!
Jan-Peter, jij hier!?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Ringo het volgende:!! Wat een leuk kind!!
![]()
![]()
![]()
Heel mooie, zuivere, integere commercial!
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat kleine kutkind he?
Ik hoop dat ie eens goed gepakt wordt door een overgeile pedofiel.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Rosbief het volgende:
Zie je hoe kwaad die vader achter dat kutkind aanrent op het eind?![]()
In de langere versie van het spotje neemt 'ie het kind bij z'n voeten beet en slingert hij hem met een rotvaart tegen de muur aan waardoor z'n tere kopje uiteen barst, dat zal hem leren de vlegel!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Rosbief het volgende:
Zie je hoe kwaad die vader achter dat kutkind aanrent op het eind?![]()
In de langere versie van het spotje neemt 'ie het kind bij z'n voeten beet en slingert hij hem met een rotvaart tegen de muur aan waardoor z'n tere kopje uiteen barst, dat zal hem leren de vlegel!
meen ik ook allemaal serieus hequote:
ja maar dan nog vind ik t een nogal zieke opmerking, mja n punt heb je wel, kind is idd irritant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
meen ik ook allemaal serieus he![]()
zag die reclame net weer![]()
waarom denken die reclamemakers toch altijd dat we smelten voor zo'n wijsneuzerig kind?
Jezus, je vindt die opmerking ziek omdat er het woord pedofiel in voorkomt, ben je er zelf één ofzo?quote:Op maandag 1 september 2008 00:06 schreef Bellic het volgende:
[..]
ja maar dan nog vind ik t een nogal zieke opmerking, mja n punt heb je wel, kind is idd irritant.
Ik eet ze meestal alle 4 achter elkaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Necrodeath het volgende:
Oreo![]()
![]()
![]()
Of eigenlijk meervoud...bij eentje blijft het vaak niet.
Nee klopt dat was een volstrekt normale opmerking.quote:Op maandag 1 september 2008 00:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus, je vindt die opmerking ziek omdat er het woord pedofiel in voorkomt, ben je er zelf één ofzo?
ga me nou niet vertellen dat jij als kleine ukkepuk nooit met je tanden een liga hebt uitgegravenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:05 schreef Synthesist het volgende:
Kinderen hebben belachelijke manieren van eten.
Liga's eten ze ook nooit normaal op, die schrapen ze heel ranzig uit.
Eet zo'n koekje gewoon op, dat rare gedoe...
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat jij als kleine ukkepuk nooit met je tanden een liga hebt uitgegraven
Smerig inderdaad! Maakt verder natuurlijk niet uit dat die man de vader moet voorstellen van het kind.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind die reclame zo vies. Heeft die man aan het koekje gelikt gaat dat kind het opeten
Je moet ook niet de naturel Oreo's nemen; die zijn otzettend ranzigquote:Op zondag 21 september 2008 16:11 schreef tenenkaas het volgende:
ik vind die dingen zo ontzettend smerigzit totaal geen smaak aan
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef right_turn het volgende:
Doe mij maar lekker een Prince van Lu![]()
Een Bastogne in me thee..quote:Op zondag 21 september 2008 08:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik stampte altijd m,n stroopwafel in de thee
Waar zie jij dat gebeuren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef Dayuum het volgende:
Ik vind die reclame zo vies. Heeft die man aan het koekje gelikt gaat dat kind het opeten
te subtiel... meer als dit:quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat kleine kutkind he?
gelijk heeft iequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef right_turn het volgende:
Ik hoorde 'm weer langskomen![]()
Draaiuh, likkuh, dippuh
Gast...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat jij als kleine ukkepuk nooit met je tanden een liga hebt uitgegraven
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat kleine kutkind he?
juist, clownsexquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef Lemmiwinks het volgende:
Het zou wel ontzettend geil zijn als ze het jongetje vervangen hadden door een losgeslagen tienerhoer en de vader door Bassie.
Ja maar... Nouhou! Niet op die manierquote:
In welk gehucht woon jij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb die dingen nog nooit in de winkel gezien.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb die dingen nog nooit in de winkel gezien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:21 schreef Q_Orianka het volgende:
Mijn moeder is gek op dat jochie van de Oreo reclame. Telkens als hij op tv is: "![]()
![]()
![]()
![]()
" En dan wil ze dat ik zo'n kind voor haar uitpoep om mee te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |