wie stefanPquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet bevooroordeeld?
Goed punt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef StefanP het volgende:
Die smerige rednecks!
Goed dat je het effe dikgedrukt typte, anders was het me niet opgevallenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:50 schreef alors het volgende:
Hij heet Barack Hussein Obama hoor. Vergeet dat vooral niet.
Ik zie weinig verschil tussen StefanP's post over Obama en al jouw jankposts over McCain.quote:
Ik heb het boek inderdaad niet gelezen. Het beeld wat hier geschetst wordt, klopt wel met wat ik van de man wist. Ik heb me altijd verbaasd over zijn gedrag, wetende dat hij in een bevoorrechte blanke familie is opgegroeid en op een van de beste - zo niet de beste (Harvard) - school is opgeleid.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij gaat hierop dus je mening baseren terwijl je het boek zelf niet eens hebt gelezen
Je weet hoe hij daar gekomen is? Bevoorrechte blanke familie? Pardon.quote:Op maandag 1 september 2008 01:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb het boek inderdaad niet gelezen. Het beeld wat hier geschetst wordt, klopt wel met wat ik van de man wist. Ik heb me altijd verbaasd over zijn gedrag, wetende dat hij in een bevoorrechte blanke familie is opgegroeid en op een van de beste - zo niet de beste (Harvard) - school is opgeleid.
Ja hoor. In een topic over Nederland, of misschien Rusland.quote:Op maandag 1 september 2008 03:43 schreef Maurice90 het volgende:
Kunnen we ons niet beter bezig houden met ons eigen landje ^^
Zijn vooropleiding werd door zijn ouders betaald. En idd, Harvard heeft ie zelf betaald.quote:Op maandag 1 september 2008 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Je weet hoe hij daar gekomen is? Bevoorrechte blanke familie? Pardon.
Obama had enorme studieschulden zeg.
Ik heb jou advies niet nodig..quote:Op maandag 1 september 2008 03:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hoor. In een topic over Nederland, of misschien Rusland.
Alsjeblieft : Russisch journalist doodgeschoten door politie Succes !
Om met het laatste te beginnen, nee dat wil ik niet beweren. Ik denk dat veel afro-amerikanen het verdomd lastig hebben, vooral omdat ze op moeten groeien in een-ouder gezinnen, in wijken waar het niet veilig leven is en waar het niet cool is om naar school te gaan en om te studeren.quote:Op maandag 1 september 2008 04:55 schreef reem het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met een man die de politiek is ingegaan om de achtersgestelde positie van een groep te verbeteren.
Of wil er iemand hier met droge ogen beweren dat je als latino of afro-american net zulke grote kansen hebt om te 'slagen' in de samenleving als WASP...?
Zeg je met een rusland-avatar?quote:Op maandag 1 september 2008 03:43 schreef Maurice90 het volgende:
Kunnen we ons niet beter bezig houden met ons eigen landje ^^
O, puh-lease! Als je je gekrenkt voelt, moet je je maar op iemand anders afreageren.quote:Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen StefanP's post over Obama en al jouw jankposts over McCain.
Klinkt allemaal ook erg betrouwbaarquote:De christelijke Palin zou zich hebben opgeworpen als moeder om een schandaal te voorkomen.
hij is natuurlijk lang niet de enige die dat denkt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:02 schreef StefanP het volgende:
denkt meneertje klaar te zijn voor het presidentschap van het machtigste land ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |