Nou had ik DAT ook niet helemaal helder op mijn netvliesquote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen al weg. Denk ik.
En is sindsdien verdomd stil... hoe noemen ze dat ook alweer, een "faker" ofzo? Als hij zijn oude mannenkop nog laat zien dan ongetwijfeld met een rits van lamballige smoesjes over het onverwachts heel druk hebben...quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
Nuno is niet komen opdagen
Cairon die over zijn nek gaat, en Teun die nog steeds denkt dat hij het doelwit was.quote:TMM stript voor Cairon
En deze keur ik wel goed. Tien keer beter dan Nuno... deze lijkt een beetje op Harry Potter, in plaats van een kampsjaak.quote:Ang3l vindt de liefde van zn leven
Gaan jullie straks ook leuk met elkaar daten?quote:MisterO zoent met een goede vriend van de engel
again...quote:HIW besluit om hetero te zijn
Ja zou die nu uit angst om ontdekt te worden afgelopen weekend Eindhoven zijn uitgevlucht ?quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al gezegd dat MisterO en ik in G_E's vroegere kleine AH'tje zijn geweest?
Ja, maar toen had ik hem zelf ook al lang!quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel waar, want na die onzinnige opmerking over brabantse dag in Heeze kwam ik daar om 17.15 uur de link naar nu punt en el tegen
Vast ook alleen maar totdat hij zijn eigen prinsje met neusgaten tegenkomtquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
again...
Teuntjequote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cairon die over zijn nek gaat, en Teun die nog steeds denkt dat hij het doelwit was.
quote:... deze lijkt een beetje op Harry Potter
Nee nee, HIW, niet SJM!quote:again...
Pardon?quote:Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, ik wist ook wel wie het was als je alleen Rik gezegd had. De enige persoon uit Ang3ls vriendenkring met wie je het lichtelijk zou kunnen vinden als je er energie in zou willen steken
.
Gek hequote:Op maandag 1 september 2008 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee met Rik kan ik het al goed vinden... hij doet ook mee met Vampire the Masquerade
Het zijn alle andere vrienden van Ang3l die mij niet mogen
Nopequote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gaan jullie straks ook leuk met elkaar daten?
Dat zei ie toch laatst een keer ongeveer?quote:
Best wel, ik bedoel waarom zou ik met Rik het wel goed kunnen vinden en met al je andere vrienden niet?quote:
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang isquote:
Stiekem voel je dezelfde kille leegte in je hart als dat ik voel... aanvaard je lot Erik... jij bent de toekomstige mijquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang is. Tenminste, dat lijkt me steeds. Of mijn depressieve aard past goed bij zijn ondefinieerbare aard
.
Uhuquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Best wel, ik bedoel waarom zou ik met Rik het wel goed kunnen vinden en met al je andere vrienden niet?
Het ligt niet aan mij, maar aan jouw vrienden
Hij begon aan tafel al met middelvingers uitsteken naar Ralfieboy. Hij deed zijn ogen dicht en net alsof ie ging slapen, niets meer zeggend. Hij zette zijn muziek maar op tijdens het diner. En uiteindelijk is ie tijdens het eten naar de MacDonalds gegaan (of de KFC) om dara te gaan eten.quote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang is. Tenminste, dat lijkt me steeds. Of mijn depressieve aard past goed bij zijn ondefinieerbare aard
.
Ja ik had mij als gastheer/tafelgenoot ook meer om zijn welbevinden moeten bekommerenquote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij begon aan tafel al met middelvingers uitsteken naar Ralfieboy. Hij deed zijn ogen dicht en net alsof ie ging slapen, niets meer zeggend. Hij zette zijn muziek maar op tijdens het diner. En uiteindelijk is ie tijdens het eten naar de MacDonalds gegaan (of de KFC) om dara te gaan eten.
Neuh, niet moeilijk om ind e omgang hoor
Zeg, 't is geen klein kind die je constant moet vragen of ie 't nog leuk vindt en constant moet entertainen of bij het handje moet houden hoor. Hij heeft zelf ook een mondquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik had mij als gastheer/tafelgenoot ook meer om zijn welbevinden moeten bekommeren
Maar hij dook ook zo heerlijk onverwacht op bij Cooks
Zou je nog iets van ome Gustav merken bij 't vliegen? Dat ie ff een bochtje maakt of zo?quote:
Neuh, vliegen gaat toch over Canada ivm. bolling van de aarde. Dus ik denk dat we er niet eens een wolkje van gaan zienquote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je nog iets van ome Gustav merken bij 't vliegen? Dat ie ff een bochtje maakt of zo?
Of ik iets had met MisterO! The nerve! Daarbij geloof ik niet dat Ralfieboy het opvatte als ook maar iets anders dan inhoudsloos gegein, en hij nam er voor zover ik kon merken geen persoonlijke aanstoot van. Hij heeft me niet vermeden de rest van de avond op pann ofzo en hij heeft me niet genegeerd...quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Hij begon aan tafel al met middelvingers uitsteken naar Ralfieboy.
Ik was moe.quote:Hij deed zijn ogen dicht en net alsof ie ging slapen.
En dat is een slecht iets? Je zou haast denken dat een stille Cairon stiekem, heel soms een zegen is. Men pray to heathen gods for me to shut the fudge up.quote:niets meer zeggend.
Ik kan echt niet teren op vier miniscule kippevleugeltjes een gehaktballetje, een paar nacho chips en een stukje brood, dank je vriendelijk. Voor vijf euro heb ik meer kunnen eten bij de fastfoodketen dan bij dat restaurant, ik heb het aan KFC en aan MisterO's sportdrankje te danken dat ik niet heel erg neergegaan ben tijdens het uitgaan.quote:En uiteindelijk is ie tijdens het eten naar de MacDonalds gegaan (of de KFC) om daar te gaan eten.
Als je alleen maar in California blijft heb je volgens mij nog wel altijd een verkoelende zeebriesquote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, vliegen gaat toch over Canada ivm. bolling van de aarde. Dus ik denk dat we er niet eens een wolkje van gaan zien
[ afbeelding ]
kill me, dat weer is echt niets voor mij zo warm
Mja, ik kan niet voor hem spreken, maar aan zijn reactie op je (meermalige) middelvingers vond ie "grappig" toch iets anders.quote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Of ik iets had met MisterO! The nerve! Daarbij geloof ik niet dat Ralfieboy het opvatte als ook maar iets anders dan inhoudsloos gegein, en hij nam er voor zover ik kon merken geen persoonlijke aanstoot van. Hij heeft me niet vermeden de rest van de avond op pann ofzo en hij heeft me niet genegeerd...
En dus ga je heel onfatsoenlijk met je koptelefoon op en muziek aan aan een tafel zitten in een restaurant?quote:[..]
Ik was moe.
Ik had honger.
Ik verveelde me toch wel een beetje. Vooral de combinatie van de drie deed me in.
Klopt. En dus moeten mensen niet gaan beweren dat je makkelijk in de omgang bent. Want dat ben je NIET.quote:[..]
En dat is een slecht iets? Je zou haast denken dat een stille Cairon stiekem, heel soms een zegen is. Men pray to heathen gods for me to shut the fudge up.
Het is je een aantal keren gevraagd en je bent geen klein kind en had je mond open kunnen trekken omdie van TMM te overstemmen. Ik heb TMM daarna nog 3x gezegd dat jij en Omrie liever zelf hadden besteld, maar goed, die was van mening (neemt zijn eigeen mening vaak voor waar aan) dat jullie dit toch echt wilden.quote:Ik vind het best leuk om te gaan eten in een restaurant... maar ik had graag toch mijn eigen eten besteld, want dan weet ik wat ik krijg, weet ik hoe duur het is. Ik heb het niet breed hangen qua geld, de beslissing om tapas te eten was ook niet de mijne. En dan kan je wel zeggen dat ik gewoon mijn eigen eten had kunnen bestellen en het vooraf aangeven, maar dat had ik ook gedaan. Ik zei nog herhaaldelijk aan het begin dat ik het erg duur vond in die tent, maar ik had het gevoel dat de beslissing sowieso niet in mijn handen lag. Dat er vervolgens heel wat dingen op tafel verschijnen die ik niet lust maakte het er allemaal niet beter op.
Ik ben helemaal voor, dit is hem helemaal, hij deed me ook een beetje denken aan Hugo.quote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo heel goed tegen het hele zoete, maar SMSjes als "Hey menneke. Ik vroeg me af of ik gedroomd had, of dat ik gister echt die (jou) leuke jongen heb ontmoet?", "We zien elkaar zeker, snel!" en "Hey schoonheid. Wil even zeggen dat je leuk bent en er goed uitziet. Leuk je ontmoet te hebben. Als ik morgen geen premiere had was ik zeker met je meegegaan" zijn toch wel schattig(en erg zoet
)
Ja hij was een van de vrijwilligers. Heeft hij ook tijdens het eten verteldquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hier, werkt Ralf soms voor Pann?
Klopt ja, de nachten zijn redelijk koelquote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je alleen maar in California blijft heb je volgens mij nog wel altijd een verkoelende zeebries
openlucht theater De Donc in Somerenquote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor, dit is hem helemaal, hij deed me ook een beetje denken aan Hugo.
Waar speelt ie Les Miserables?
Ik zei tegen hem dat ik graag eens voor jullie zou koken
en iedereen en alles is voorzien van loeiende aircoquote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt ja, de nachten zijn redelijk koel
De auto ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en iedereen en alles is voorzien van loeiende airco
Dan wachten we op zijn definitieve oordeel.quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Mja, ik kan niet voor hem spreken, maar aan zijn reactie op je (meermalige) middelvingers vond ie "grappig" toch iets anders.
Yep, ik ben een onbeschofte haatdragende vetzak... ik bedoel, als we dan toch aan het simplificeren zijn en alle vormen van context weg laten...quote:En dus ga je heel onfatsoenlijk met je koptelefoon op en muziek aan aan een tafel zitten in een restaurant?
Maar goed dat er altijd mensen zijn die ze op hun fouten terecht wijzen.quote:Klopt. En dus moeten mensen niet gaan beweren dat je makkelijk in de omgang bent. Want dat ben je NIET.
Nou dan, je geeft toch meteen al aan dat overschreeuwen weinig zin zou hebben gehad... en dan is er nog zoiets als peer-pressure. Geloof het of niet, maar zelf iemand zoals ik heeft wel eens de neiging om zich in te binden als zes andere leden van de groep ergens akkoord mee gaan...quote:Het is je een aantal keren gevraagd en je bent geen klein kind en had je mond open kunnen trekken om die van TMM te overstemmen. Ik heb TMM daarna nog 3x gezegd dat jij en Omrie liever zelf hadden besteld, maar goed, die was van mening (neemt zijn eigen mening vaak voor waar aan) dat jullie dit toch echt wilden.
Ik ken die tent niet. Ik wist alleen dat we naar "Cooks" gingen, weet ik veel dat het meteen een prijzige tent is, daarom zei ik dus al, meerdere malen na het zien van de menu kaart dat ik het eigenlijk te duur vond.quote:Daarnaast was bekend waar w egingen eten en had je dit vooraf ook wel kunnen voorspellen he
WEL JA.... geef mij maar weer de schuld, ik kan het hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet voor hem spreken, maar aan zijn reactie op je (meermalige) middelvingers vond ie "grappig" toch iets anders.
[..]
En dus ga je heel onfatsoenlijk met je koptelefoon op en muziek aan aan een tafel zitten in een restaurant?
[..]
Klopt. En dus moeten mensen niet gaan beweren dat je makkelijk in de omgang bent. Want dat ben je NIET.
[..]
Het is je een aantal keren gevraagd en je bent geen klein kind en had je mond open kunnen trekken omdie van TMM te overstemmen. Ik heb TMM daarna nog 3x gezegd dat jij en Omrie liever zelf hadden besteld, maar goed, die was van mening (neemt zijn eigeen mening vaak voor waar aan) dat jullie dit toch echt wilden.
Daarnaast was bekend waar w egingen eten en had je dit vooraf ook wel kunnen voorspellen he
Ik denk dat er wel meer foto's komenquote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja straks wel minimaal 1 foto hier posten van jullie tijdelijke bolide
maar daar staan dan weer vast andere dingen dan auto's opquote:Op maandag 1 september 2008 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer foto's komen
Ja mij ook, maar dan zonder lelijke neusquote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor, dit is hem helemaal, hij deed me ook een beetje denken aan Hugo.
Hij zit bij Stichting theaterplan maar dit is voor Donck.quote:Waar speelt ie Les Miserables?
Dat valt me dan nog wel mee. Ik had iets ergers verwachtquote:Ik zei tegen hem dat ik graag eens voor jullie zou koken
Je weet hoe overheersend je bentquote:Op maandag 1 september 2008 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WEL JA.... geef mij maar weer de schuld, ik kan het hebben![]()
Wie nu weer? Of nog steeds teun?quote:Ik heb er een vogeltje bij die graag als vogeltje onder moeders vleugels schuift, dus niets maakt mijn humeur nog stuk.
Stroekie's dans?quote:Wat heb ik genoten van Erik's dans, van MisterO's zachtheid, van Stroekie's dans, van Ang3l's keuze, van mopperige Cairon, van dansende HIW, de foto's komen er aan.
Ondanks het wegblijven van verschillende mensen heb ik niemand gemist.
Maakt me verder ook niet uit, maar erg aangenaam aan tafel was je niet die avondquote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan wachten we op zijn definitieve oordeel.
Waar staat dat nou weer?quote:[..]
Yep, ik ben een onbeschofte haatdragende vetzak...
Welke simplificatie? Je zat met je ogen dicht en koptelefoon op aan tafel! Hoeveel van de context moet ik weer terugzetten van het weglaten zodat dat past bij "makkelik in de omgang" en "netjes aan tafel"?quote:ik bedoel, als we dan toch aan het simplificeren zijn en alle vormen van context weg laten...
Interrrrrrnet. Als je weet dat men daarheen gata en je van jezeld weet dat je budget krap is dan kijk je toch van te voren even of het je een maandsalaris kost of niet? En zo ja, dan schuif je na het eten aan. Maar om nou tijdens een diner weg te lopen en naar de KFC te gaan... hmmz, mijns inziens niet echt ... ja... netjes. Was dan na het eten gegaan alsnog als je niet genoeg had gehad. Laten we 't zo zeggen... zoiets zou ik van eeen Gangrel verwachtenquote:Ik ken die tent niet. Ik wist alleen dat we naar "Cooks" gingen, weet ik veel dat het meteen een prijzige tent is,
Zal vast wel dat moment bedoelt worden van DJ Paul Elstak's Love u morequote:Op maandag 1 september 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie's dans?
Dat heb ik dan weer gemist!
Ik vond de muziek sowieso leukquote:Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal vast wel dat moment bedoelt worden van DJ Paul Elstak's Love u more![]()
dat goede herinneringen terugbracht
Ja maar die variatie was er later ook veel meer dan aan het beginquote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de muziek sowieso leuk
Ik hou er wel van als ineens Rage against the machine komt en Guano Apes, of Party Animals en Paul Elstak. Gewoon tussen de dance en R&B. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |