Nou had ik DAT ook niet helemaal helder op mijn netvliesquote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen al weg. Denk ik.
En is sindsdien verdomd stil... hoe noemen ze dat ook alweer, een "faker" ofzo? Als hij zijn oude mannenkop nog laat zien dan ongetwijfeld met een rits van lamballige smoesjes over het onverwachts heel druk hebben...quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
Nuno is niet komen opdagen
Cairon die over zijn nek gaat, en Teun die nog steeds denkt dat hij het doelwit was.quote:TMM stript voor Cairon
En deze keur ik wel goed. Tien keer beter dan Nuno... deze lijkt een beetje op Harry Potter, in plaats van een kampsjaak.quote:Ang3l vindt de liefde van zn leven
Gaan jullie straks ook leuk met elkaar daten?quote:MisterO zoent met een goede vriend van de engel
again...quote:HIW besluit om hetero te zijn
Ja zou die nu uit angst om ontdekt te worden afgelopen weekend Eindhoven zijn uitgevlucht ?quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Had ik al gezegd dat MisterO en ik in G_E's vroegere kleine AH'tje zijn geweest?
Ja, maar toen had ik hem zelf ook al lang!quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel waar, want na die onzinnige opmerking over brabantse dag in Heeze kwam ik daar om 17.15 uur de link naar nu punt en el tegen
Vast ook alleen maar totdat hij zijn eigen prinsje met neusgaten tegenkomtquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
again...
Teuntjequote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cairon die over zijn nek gaat, en Teun die nog steeds denkt dat hij het doelwit was.
quote:... deze lijkt een beetje op Harry Potter
Nee nee, HIW, niet SJM!quote:again...
Pardon?quote:Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, ik wist ook wel wie het was als je alleen Rik gezegd had. De enige persoon uit Ang3ls vriendenkring met wie je het lichtelijk zou kunnen vinden als je er energie in zou willen steken
.
Gek hequote:Op maandag 1 september 2008 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee met Rik kan ik het al goed vinden... hij doet ook mee met Vampire the Masquerade
Het zijn alle andere vrienden van Ang3l die mij niet mogen
Nopequote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Gaan jullie straks ook leuk met elkaar daten?
Dat zei ie toch laatst een keer ongeveer?quote:
Best wel, ik bedoel waarom zou ik met Rik het wel goed kunnen vinden en met al je andere vrienden niet?quote:
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang isquote:
Stiekem voel je dezelfde kille leegte in je hart als dat ik voel... aanvaard je lot Erik... jij bent de toekomstige mijquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang is. Tenminste, dat lijkt me steeds. Of mijn depressieve aard past goed bij zijn ondefinieerbare aard
.
Uhuquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Best wel, ik bedoel waarom zou ik met Rik het wel goed kunnen vinden en met al je andere vrienden niet?
Het ligt niet aan mij, maar aan jouw vrienden
Hij begon aan tafel al met middelvingers uitsteken naar Ralfieboy. Hij deed zijn ogen dicht en net alsof ie ging slapen, niets meer zeggend. Hij zette zijn muziek maar op tijdens het diner. En uiteindelijk is ie tijdens het eten naar de MacDonalds gegaan (of de KFC) om dara te gaan eten.quote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toch zeggen dat Cairon heus niet zó ontzettend moeilijk in de omgang is. Tenminste, dat lijkt me steeds. Of mijn depressieve aard past goed bij zijn ondefinieerbare aard
.
Ja ik had mij als gastheer/tafelgenoot ook meer om zijn welbevinden moeten bekommerenquote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij begon aan tafel al met middelvingers uitsteken naar Ralfieboy. Hij deed zijn ogen dicht en net alsof ie ging slapen, niets meer zeggend. Hij zette zijn muziek maar op tijdens het diner. En uiteindelijk is ie tijdens het eten naar de MacDonalds gegaan (of de KFC) om dara te gaan eten.
Neuh, niet moeilijk om ind e omgang hoor
Zeg, 't is geen klein kind die je constant moet vragen of ie 't nog leuk vindt en constant moet entertainen of bij het handje moet houden hoor. Hij heeft zelf ook een mondquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik had mij als gastheer/tafelgenoot ook meer om zijn welbevinden moeten bekommeren
Maar hij dook ook zo heerlijk onverwacht op bij Cooks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |