aaaw, *knuffel, nee ik heb niks daarvan gemerkt... Ik hoop toch echt dat TMM geen stiekeme foto's gemaakt heeft he..quote:Op maandag 1 september 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
Dieptepunt van de avond was natuurlijk al tijdens het eten toen nadat we de drankjes hadden gekregen TMM op camera ging vertellen dat onze relatie voorbij was, en er niemand oor voor had
uiteindelijk ben jij de aanstichter van heel die maskerade geweest met je pollquote:Op maandag 1 september 2008 00:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
aaaw, *knuffel, nee ik heb niks daarvan gemerkt... Ik hoop toch echt dat TMM geen stiekeme foto's gemaakt heeft he..
Dat denk ik ook. Maar vind hem geweldig. Nog 3 maanden en dan ben ik door mijn proeftijd. Dan kan ik eindelijk goed laten uitrekenen wat ik kan lenen. (en wat het mij allemaal gaat kosten)quote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Breng een bod uit!
(al zal die wat lastig te plaatsen zijn wanneer je een huisje hebt...)
Tmm, heeft gefilmd... Iets voor op youtube!?quote:
Alsof er iemand is geweest die jullie ook echt geloofdequote:Op maandag 1 september 2008 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uiteindelijk ben jij de aanstichter van heel die maskerade geweest met je poll
op de verjaardag van TMM waar ik als eerste was stond de combo dat Dick en ik moesten up hooken op positie 2 en besloten TMM en ik het spel leuk mee te spelen
Nee, ja TMM heeft wat plaatjes en video geschoten maar niks schokkendsquote:Op maandag 1 september 2008 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
zijn er geen foto's eigenlijk?
ja achteraf zeggen dat je het niet geloofdequote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alsof er iemand is geweest die jullie ook echt geloofdeI didnt.
nou misschien heeft daar iemand bezwaar tegen, net als die foto's van hem van tilburgquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tmm, heeft gefilmd... Iets voor op youtube!?
Ik gunde jou een pleziertjequote:Op maandag 1 september 2008 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja achteraf zeggen dat je het niet geloofdedat getuigd niet van zelfvertrouwen
![]()
Zet mij er maar niet op denk... Want volgens mij heeft hij mij gefilmd toen ik mijn pseudo-dans-moves aan het doen was...quote:Op maandag 1 september 2008 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou misschien heeft daar iemand bezwaar tegen, net als die foto's van hem van tilburg
het was ook meer dat we een tegengeluid wilde afgeven dat het niet per se klef hoefde te zijn zoals anderen hier gedaan hebbenquote:
Damn mij had je...quote:Op maandag 1 september 2008 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de verjaardag van TMM waar ik als eerste was stond de combo dat Dick en ik moesten up hooken op positie 2 en besloten TMM en ik het spel leuk mee te spelen
als je doelt op jou en bianca kan dat gerustquote:Op maandag 1 september 2008 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zet mij er maar niet op denk... Want volgens mij heeft hij mij gefilmd toen ik mijn pseudo-dans-moves aan het doen was...
dat lief had ik dan weer ovegenomen van Nunoquote:Op maandag 1 september 2008 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Damn mij had je...
Al vond ik het wel vreemd dat TMM z'n vogeltjes bleef houden
en dat 'lief' was echt TE overdreven voor het prille...
sorryquote:Op maandag 1 september 2008 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Damn mij had je...
Al vond ik het wel vreemd dat TMM z'n vogeltjes bleef houden
en dat 'lief' was echt TE overdreven voor het prille...
Speaking about Nuno... where is the bitch?quote:Op maandag 1 september 2008 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lief had ik dan weer ovegenomen van Nuno
Volgens mij heeft hij dat gefilmd, indd. Maar weet niet zeker meer.quote:Op maandag 1 september 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je doelt op jou en bianca kan dat gerust
ik heb slechter gezien
geen ideequote:Op maandag 1 september 2008 01:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Speaking about Nuno... where is the bitch?
Hij heeft jullie op een gegeven moment wel lopen filmpen toen jullie aant dansen waren weet ik nog... ik was slim om me achter hem te verschuilenquote:Op maandag 1 september 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat gefilmd, indd. Maar weet niet zeker meer.
dat kan best daar neergezet wordenquote:Op maandag 1 september 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat gefilmd, indd. Maar weet niet zeker meer.
Ze is getrouwd met een mormoon, dus dan mag dat toch,quote:Op maandag 1 september 2008 01:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft jullie op een gegeven moment wel lopen filmpen toen jullie aant dansen waren weet ik nog... ik was slim om me achter hem te verschuilen
Dus de nummers 1 en de nummers 2 van de poll waren slechts lucht?quote:Op maandag 1 september 2008 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het was gewoon macht der gewoonte. Op vele trappen, maar zeker op die van de Effenaar.quote:Op maandag 1 september 2008 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en in het rijtje memorabele dingen mag ook niet vergeten worden hoe Ang3l door de 2 andere leden van de heilige 3 eenheid de trap werd afgedragen![]()
alsof het om een ingestudeerde act ging
een fata morganaquote:Op maandag 1 september 2008 06:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus de nummers 1 en de nummers 2 van de poll waren slechts lucht?
je hebt die 2 heren goed afgerichtquote:Op maandag 1 september 2008 06:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was gewoon macht der gewoonte. Op vele trappen, maar zeker op die van de Effenaar.
Ik hoefde ze maar aan te kijken, te roepen "Hey! Trap!" en ze kwamen aangesneld om me naar beneden te dragen
Doe ik met al mijn mannenquote:Op maandag 1 september 2008 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt die 2 heren goed afgericht
Maar dat is dan ook niet MIJN manquote:Op maandag 1 september 2008 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet allemaal. Ik ken er een die ongehoorzaam is en nee dat ben ikzelf niet
Nee allemaal netjes binnensmonds gehouden, evenals de banaanquote:Op maandag 1 september 2008 08:45 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l nog actimel gemorst vanochtend ?
en zaterdag ging ook al zonder slabberquote:Op maandag 1 september 2008 08:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee allemaal netjes binnensmonds gehouden, evenals de banaan
Nou ja, hebbeen, hebbenquote:
meneer staat als danser op een podium ?quote:Op maandag 1 september 2008 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, hebbeen, hebbenIk ben er werk van aan 't maken.
En aan zijn SMS-jes te zien vind ie me wel heel erg leuk
Nee, amateurtoneel. Gisteren de premiere van Les Miserablesquote:Op maandag 1 september 2008 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meneer staat als danser op een podium ?
Had jij daar dan niet al met een bos bloemen voor hem moeten staan ?quote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, amateurtoneel. Gisteren de premiere van Les Miserables
Ahwquote:Op maandag 1 september 2008 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, hebbeen, hebbenIk ben er werk van aan 't maken.
En aan zijn SMS-jes te zien vind ie me wel heel erg leuk
Na 1 avond al?quote:Op maandag 1 september 2008 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij daar dan niet al met een bos bloemen voor hem moeten staan ?
Ja ik kan niet zo heel goed tegen het hele zoete, maar SMSjes als "Hey menneke. Ik vroeg me af of ik gedroomd had, of dat ik gister echt die (jou) leuke jongen heb ontmoet?", "We zien elkaar zeker, snel!" en "Hey schoonheid. Wil even zeggen dat je leuk bent en er goed uitziet. Leuk je ontmoet te hebben. Als ik morgen geen premiere had was ik zeker met je meegegaan" zijn toch wel schattigquote:
Precies, dan springt mijn glazuur ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, leuk voor even, maar het moet niet te lang doorgaan hoor. Vooral die eerste
(met die (jou) er nog tussen
![]()
.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Of rotte tomaten voor als ie het slecht deed en om dat zoete te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |