Word er zo'n pool boos:quote:What a pussy's... ohh mom i'm afraid... It's just air... some wind... damn I fart harder than this
Ik ben heul geen amerikaan, dus even een commentje terug:quote:You americans are so primitive. When hurricane season in US starts? Whatever wind happens then, it makes You leave work and run home to bolt it down to ground. and You put some extra weight on roof to keep Your paper/wood houses from flying away. hehe. I don't fart in my NY apartment, I'm afraid it would fall apart. LOL
This people was scared like everyone would be in their position. Take Your uneducated comments somewhere else, please...
Kreeg ik een comment terug, zwaar weinig respect hebben ze voor ons:quote:I'm from Holland. You poland people clean our toilets, and clean our floors, and make more money than most people do in poland. You guys do all the nasty stuff no dutch person will do. So shut up and go clean my toilet, and after that make me a sandwich... for like 5 euro an hour Thats what i call LOOL!
Je ziet het, ze noemen ons nederlanders losers omdat wij ze betalenquote:You smoke a lot marijuana too -.- so stfu gay. We clean toilet for 5 euro per hour, n some loosers like u pay for this, than we return to poland n we change money, finally we are richest than you, thats biger lol
Dikke pwn denk ik dus en ik druk trots op het invoer knopje.. En nog hebben ze een grote mond terug:quote:I smoke weed because im from Holland, and Amsterdam is a country.. Yea Yea..Most of you guys come to the supermarket for beer.. have fun.. beeing drunk.. 5 euro's is nothing. I make 85 euro's an hour by just beeing a parttime photographer. Combined with my studie, i can do all i want. So if i come to poland, i'm like a milionair. Then i say.. dude make me a villa, and then i keep cows in there. Just to prove how poor you guys are.
Zo zie je maar hoe die polen over ons Nederlanders denken. Bloedzuigers zijn hetquote:Great, you make a lot of money, now how about paying for someone to make you less retarded? Fucking cunt.
Let maar op, over 5 jaar PM je me..."man je had gelijk!!"quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef TheSorrow het volgende:
Juist, gelukkig denken alle Polen zo inderdaad.
We zullen zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Let maar op, over 5 jaar PM je me..."man je had gelijk!!"
Waarom zou ik me schamen? Omdat ik Nederlander ben? Die polen moeten maar respect hebben vriendquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef TC03 het volgende:
Dat je dit schaamteloos durft te posten, ik ben verbijsterd.
TS = loser.
YouTube = faalplaats.
1. Je 'discussieert' op YouTube.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom zou ik me schamen? Omdat ik Nederlander ben? Die polen moeten maar respect hebben vriend
Steenkolen engels? Een discussie op YT... Domme punten... heya swaquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Je 'discussieert' op YouTube.
2. Het enige Engels dat je kent is steenkolen Engels.
3. Je maakt domme punten.
Conclusie: geen terechte klacht.
Alsof dat een schande is, Engels is de taal van zwarte buitenlanders man.quote:
Linkje!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef Kaelthas het volgende:
Volgens mij klopt er niks van dit verhaal, anders had je wel een link naar het betreffende filmpje gepost me dunkt
ja erg hè die reacties...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god wat een achterlijk topicen dan bedoel ik vooral, jouw reacties.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Gamer_V het volgende:
Met mijn 1337 googleskills:
Iedereen gezellig meediscussiëren!
Best knap inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe deed je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.google.nl/search?q=%22You+americans+are+so+primitive.+When+hurricane+season+in+US+starts%3F+Whatever+wind+happens+then%2C+it+makes+You+leave+work+and+run+home+to+bolt+it+down+to+ground.+and+You+put+some+extra+weight+on+roof+to+keep%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:
Nu sta je op de blacklist van de CIAquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=%22You+americans+are+so+primitive.+When+hurricane+season+in+US+starts%3F+Whatever+wind+happens+then%2C+it+makes+You+leave+work+and+run+home+to+bolt+it+down+to+ground.+and+You+put+some+extra+weight+on+roof+to+keep%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[ afbeelding ]
Echt knap!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=%22You+americans+are+so+primitive.+When+hurricane+season+in+US+starts%3F+Whatever+wind+happens+then%2C+it+makes+You+leave+work+and+run+home+to+bolt+it+down+to+ground.+and+You+put+some+extra+weight+on+roof+to+keep%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[ afbeelding ]
NOOOO WAAAAAAAY!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAYquote:
Ben sinds 2 jaar member ofzo.. en dit waren precies mijn 7-8-9 en 10de postquote:
Mijn held van vandaag.quote:Great, you make a lot of money, now how about paying for someone to make you less retarded? Fucking cunt.
Je bent net een jaar lid en je hebt in je prefs staan dat je uit de US komt dus zo dom was die pool niet...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben sinds 2 jaar member ofzo.. en dit waren precies mijn 7-8-9 en 10de post
wat zeg je nou ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef deepart het volgende:
Wow ja deepart je bent kanker dom... wow ja echt...
Gangster engelsquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
O mijn god Deepart, je overheerscht het engels.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:34 schreef SHE het volgende:
De beste Pool, owned je keihard van voren en nog harder van achteren.
Jij incompetente imbeciel.
En leer je moerstaal eens fatsoenlijk. Voor iemand die prat gaat op zijn afkomst is het toch verdomde schrijnend dat je niet eens in staat bent een volzin te produceren.
Je moeder.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:34 schreef SHE het volgende:
De beste Pool, owned je keihard van voren en nog harder van achteren.
Jij incompetente imbeciel.
En leer je moerstaal eens fatsoenlijk. Voor iemand die prat gaat op zijn afkomst is het toch verdomde schrijnend dat je niet eens in staat bent een volzin te produceren.
Je moeder.
Anti depresivaquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
Ja, ik werd er ook een beetje verdrietig van Deepart. Wat slik je in godsnaam?
they are fun, no? 160mg fluoxetine per dag voor een heerlijke zomer!!!quote:
quote:Great, you make a lot of money, now how about paying for someone to make you less retarded? Fucking cunt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef lennartb.nl het volgende:
Gehe wel mooie opmerking van hem aan t einde
Misschien een keer naar buiten dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie werkelijk nooit polen in nederland : (
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien een keer naar buiten dan?
Mn pa heeft er weer 16 besteldquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie werkelijk nooit polen in nederland : (
quote:Op maandag 1 september 2008 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Je Engels is trouwens helemaal niet zo slecht hoor.
What he said.quote:Great, you make a lot of money, now how about paying for someone to make you less retarded? Fucking cunt.
quote:Great, you make a lot of money, now how about paying for someone to make you less retarded? Fucking cunt.
Wat ik als voordeel heb is dat ik fotografie erbij doe. Naast mijn studie, dus kan ik kiezen welke opdrachten ik wel en niet doe. Er zijn opdrachten bij die ik voor bedrijven doe waar ik vlot 120 euro per uur voor krijg. Die doe je dan een paar uur per maand, en kan ik me studie betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 03:24 schreef StefanP het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat die Pool gelijk heeft. Wat geeft jou het recht om stompzinnig, denigrerend commentaar te leveren op Polen die in Nederland werken? Ondanks je brutale posts daalt zijn niveau nooit tot dat van jou.
[..]
What he said.
O ja, 85 euro per uur als fotograaf? Hah. Jammer dat je per week misschien hooguit vier uur kunt werken; er is namelijk niemand die gelooft dat jij 13000+ euro per maand verdient.
Had ik wel verwacht stiekemquote:Op maandag 1 september 2008 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het topic backfired op jeEn terecht.
HBO vriend.quote:Op maandag 1 september 2008 11:53 schreef pisnicht het volgende:
Gezien je taalgebruik (Engels én Nederlands) zal het wel een of andere artistieke studie op MBO niveau zijn of zo.
quote:Deepart is the 'coolest' Polish basher on this planet. I don't really get the reason why he'd comment that way. Seems like the drugs have destroyed some parts of his brain.
And the reason to put it on an Internet forum is the most valuable form of Royal sadness I've ever seen and that's why I think he'd be better off if he wasn't born at all.
"studie"quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef MASD het volgende:
Dat Engels.Die Pool is grammaticaal en spellingsgewijs nog beter.
DIT topic, DIT!!!quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef deepart het volgende:
Wat een wending van deze deepart topic
to·pic (de; topics)quote:
quote:So shut up and go clean my toilet, and after that make me a sandwich
Het is wel deze.. Mij proberen te verbeteren.. dikke faalbeerquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:08 schreef TNA het volgende:
En nu hopen dat we je stoer vinden met het bashen van Polen in steenkolenengels en een Wildersavatar, flikker toch op man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |