Ik dacht dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken.quote:Op zondag 7 september 2008 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je dacht even dat je op Zuid woonde?
Je hebt dat vuurwerk niet gehoord?quote:Op zondag 7 september 2008 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
vuurwerk en drukte?ik heb alles weer es gemist geloof ik
![]()
we moeten boodschappen doen...en het regent...
Collega zat in Capelle en die had het nog gehoord. Ik zat bij m'n vriendin op het Noordereiland...dat was best herrie.quote:Op maandag 8 september 2008 06:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt dat vuurwerk niet gehoord?Ik denk dat je ff een gehoorapparaat moet aanschaffen.
Staat in je AT, congratsquote:
Waar staat je schuifpui ongeveer dan?quote:Op maandag 8 september 2008 10:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Staat in je AT, congrats![]()
Dat vuurwerk klonk hier alsof er iemand met 30 kliko's aan het racen was voor m'n schuifpuiSoms trilde de vloer zelfs...
Oh. Daar.quote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
In die lauwe westside aiiight!
Hoe staat die vierkante meter waar jij op leeft dan bekend bij het kadaster?quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Moet je nagaan in hoe pauperbuurt je woont, dat je hoopt dat mensen elkaar afschieten.
gecalculeerde waarde ¤ 975.000quote:Op maandag 8 september 2008 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe staat die vierkante meter waar jij op leeft dan bekend bij het kadaster?
Ik bedoelde meer een plaatsnaam.quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
gecalculeerde waarde ¤ 975.000
Ooh, ik woon in Vriezenveen.quote:Op maandag 8 september 2008 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een plaatsnaam.
Wil trouwens niet weten hoe klein je woont, als de grond grofweg een milioen per m2 is.
dure m2, maar je bedoeld wsl het hele perceel incl woning?quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
gecalculeerde waarde ¤ 975.000
quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ooh, ik woon in Vriezenveen.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Moet je nagaan in hoe pauperbuurt je woont, dat je hoopt dat mensen elkaar afschieten.
Ik was eerst bang dat het een kloon van een niet nader te noemen iemand wasquote:Op maandag 8 september 2008 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Heukers die komen zeiken op Rotterdam
ja lach maarquote:Op maandag 8 september 2008 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat het een kloon van een niet nader te noemen iemand was![]()
Ons 1933-slot van onze Dordtselaan villa heeft een inbraakpoging overleeft
Waar/wat ga je studeren?quote:Op maandag 8 september 2008 04:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
meld zich, als nieuw rotterdammer, student
Same here. Ja, camera, mobiele telefoon, maar die zijn meestal mee.quote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Er valt hier eigenlijk niets te halen; alleen de PC's zijn van waarde.
Ze moeten dan ook eerst door het moeras.quote:Op maandag 8 september 2008 19:28 schreef Alicey het volgende:
Ik laat ook vaak balkondeuren open als ik weg ga. Het is echter vrij lastig daar ongezien en ongehoord door in te sluipen.
Hahaha ook dat nog ja.quote:Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook eerst door het moeras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |