Trainer zijn van het NL elftal, of een clubcoach zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Objectiviteit is een loos begrip. Iedereen heeft een bril op net als jij en ik. Het is toch gewoon een feit dat Van Basten weinig gepresteerd heeft bij NL. Advocaat presteerde nog meer met NL elftal zelfs met wat ietsje minder materiaal. Maar goed, dat is dan ook een betere coach bijvoorbeeld dan Van Basten.
Sommigen kunnen hun bril alleen wat makkelijker afzetten dan anderen. En sommigen hebben een telescoop in hun handen wanneer er bij de concurrentie een fout wordt gemaakt om het uit te vergroten.quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Objectiviteit is een loos begrip. Iedereen heeft een bril op net als jij en ik. Het is toch gewoon een feit dat Van Basten weinig gepresteerd heeft bij NL. Advocaat presteerde nog meer met NL elftal zelfs met wat ietsje minder materiaal. Maar goed, dat is dan ook een betere coach bijvoorbeeld dan Van Basten.
Het is toch al dicht.quote:Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Devz het volgende:
Dat onze verdediging zeer matig is weet iedereen. Maar misschien komt er nog iemand bij, nog een paar dagen..
Neenee nog 22 uur en 39 minutenquote:
Iedere club heeft zo z'n mindere kanten op het veld. Bij Ajax is dat al jaren de opbouw van achteruit en het gebrek aan een sterke verdediging. Maar als jij door wilt blijven gaan met het te vroeg trekken van conclusies wens ik je daarbij veel succes maar ik ga er niet meer op in.quote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik trek ook niet conclusies aan de hand van deze wedstrijd, maar ook aan de hand van de selectie (waar is jullie topverdediger?), geen opbouw van achteruit, geen leider in het veld, prestaties van Van Basten als coach de afgelopen 4,5 jaar en de eerste paar (oefen)wedstrijden van Ajax.
Was het maar zo'n feest. Nog liever Fellaini dan Defour trouwens...quote:Op maandag 1 september 2008 01:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Defour kan nog altijd komen!!!11!!!1!11!!!1!!111!!1!!111!
30 miljoen vs 8 tonquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh ik vergeet geen een verkochte wedstrijd na zaterdagavond. Dickoh
Je moet echt oogkleppen op hebben om dat niet te kunnen zien.
Nou bedankt, je bent ons zeker allemaal tegengekomen?quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hou er normaliter niet van om mensen over één kam te scheren, maar ik ben toch nog nooit een psv-supporter tegengekomen met enig intellect, terwijl dat bij Feyenoorders wel het geval is. Ik begin er met de dag meer zeker van te zijn dat die boeren allemaal retards zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hou er normaliter niet van om mensen over één kam te scheren, maar ik ben toch nog nooit een psv-supporter tegengekomen met enig intellect, terwijl dat bij Feyenoorders wel het geval is. Ik begin er met de dag meer zeker van te zijn dat die boeren allemaal retards zijn.
Ik snap wel wat je bedoeld. Het is allemaal absoluut nog niet overtuigend. Van Basten kan uiteraard niet worden afgerekend op een duel maar er moet nog een hoop gebeuren. Dit geeft hij zelf ook toe. De prestaties van Van Basten bij Oranje daar zullen we het waarschijnlijk nooit overeens worden dus dat laat ik maar zitten. De leider is er opzich wel in Huntelaar en Stekelenburg en ook andere spelers nemen hun verantwoordelijkheid. De potentie is er wel en ik ben er van overtuigd(hoop) dat als het dalijk gaat lopen het ook blijft en Ajax weer kampioen wordt op een manier die past bij een kampioen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik trek ook niet conclusies aan de hand van deze wedstrijd, maar ook aan de hand van de selectie (waar is jullie topverdediger?), geen opbouw van achteruit, geen leider in het veld, prestaties van Van Basten als coach de afgelopen 4,5 jaar en de eerste paar (oefen)wedstrijden van Ajax.
Neen, wel een hoop en geen normale. Wel genoeg om een representatief beeld te vormen. Statistisch wordt de kans steeds groter dat ik er wél een tegen kom, tenzij ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 01:43 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Nou bedankt, je bent ons zeker allemaal tegengekomen?
quote:Met de 2-1 nederlaag tegen Willem II van zaterdagavond is er voor Ajax een einde gekomen aan een fraaie reeks. De Amsterdammers leden voor het eerst sinds 1988 een nederlaag in een openingsduel van een Eredivisieseizoen.
Sinds de verliespartij van Ajax op het veld van Fortuna Sittard op 21 augustus 1988 (2-1), was de ploeg uit de hoofdstad liefst negentien keer op rij ongeslagen gebleven tijdens de eerste speelronde.
De enige ploeg die Ajax punten afsnoepte sinds 1988, was Roda JC. In het seizoen 2001/02 hielden de Limburgers de Amsterdammers in de Arena op een 1-1 gelijkspel. De overige achttien duels in de reeks eindigden allemaal in zeges voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |