Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Palmboom313 het volgende:
AJAX fans die Feyenoord als titelkandidaat zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mogen zich geen AJAX fan noemen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat het bij Sparta - ADO niet bij 1 blijftquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Feyenoord
Greene
Wel veel rode kaarten trouwens
Bij FEY-HER volgens mij ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat het bij Sparta - ADO niet bij 1 blijft
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord fans die Ajax als titelkandidaat zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou nou nouquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Dos37 het volgende:
De schaal kan alvast weer naar Eindhoven
Vind het gewoon leuk dat ze verliezen. Maakt niet uit of ze nou een goede ploeg hebben of niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de 4-1quote:
En snel een beetje. Creativiteit kunnen ze wel gebruiken volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
Het wachten is op Paolo Henrique
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:52 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee maar heb Feyenoord Ajax en Sparta wel laten winnenquote:
Je hebt PSV wel laten winnen hoop ik voor je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee maar heb Feyenoord Ajax en Sparta wel laten winnen
Ja en Heerenveen ook dus daar scoor ik nog wat meequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt PSV wel laten winnen hoop ik voor je?
Is ook een verschrikkelijke naam op uit te spreken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die commentator
"Eliajoussi, Elyounassi.. Elniyoussi.."
1-2 Tarik Elyounoussi dus
Maar we zijn er nog lang niet. Roorda maar snel fit worden, een extra middenvelder erbij en een reservespits (geen Demouge..) is ook niet verkeerd.
Als Volendam niet nog gelijk maaktquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja en Heerenveen ook dus daar scoor ik nog wat mee
Niet dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef denthemen het volgende:
Zelfs dit Feyenoord, met blessures en dergelijke, moet kunnen winnen van Heracles
Dat zegt meer over Feyenoord dan over hem..quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heeft vorig seizoen Feyenoord regelmatig op de been gehouden...
quote:
Als die zo blijven spelen dit jaar voorzie ik een plaats in het rechter rijtje. Wat een slappe hap zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Mijn god, wat staat Feyenoord matig te spelen zeg.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef leolinedance het volgende:
Feyenoord heeft maar geluk!
Bijna net zo goed als Quekelquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef One_conundrum het volgende:
Die Dost is ook een goeie zeg.
In deze wedstrijd hadden ze 5-1 achter moeten staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking. Alleen maar pech met al die blesures.
Dat klopt, maar als je naar de wedstrijd kijkt mag Feyenoord in de handjes klappen met een 2-1 verlies. Zojuist weer een goede kans op de 3-1.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking. Alleen maar pech met al die blesures.
Tele2 heeft een mozaiek kanaalquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ipv dat ze nou op het 4de kanaal of op het portal kanaal een mozaiek uitzenden met de 3 wedstrijden in 1 beeld...
Dan volg je dus 3 wedstrijden tegelijk..dus eigenlijk volg je niks. En welk commentaar moet er dan bij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ipv dat ze nou op het 4de kanaal of op het portal kanaal een mozaiek uitzenden met de 3 wedstrijden in 1 beeld...
Gek, niet tevreden met 2-1?quote:
Een negert.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Willy Overtoom ? Wie de fuck is dat
Tot nu toe was er weinig van te merken dat ze achterstonden, dus was wel even het vermelden waardquote:
Altijd al geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:14 schreef Colplay het volgende:
Wat een smerige speler is Van Bronckhorst toch zeg.
Komt van zondaghoofdklasser Hollandia.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Willy Overtoom ? Wie de fuck is dat
Hij ging gewoon te makkelijk liggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD pingel man
Goede aankoop, die Fabio.quote:
Goeie ouwe willy, ik kijk niet doet ie het een beetje goed?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt van zondaghoofdklasser Hollandia.
Bridji trouwens, zo'n kukel brengt de zege nog in gevaar ook met zijn riskante gepingel.
Wat een stouterds he, die jongens van het grote gemene Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat die Ajacieden hier, na gisteren, nog zo'n grote bek hebben
De man heeft een ongekende aanname in huis.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Goeie ouwe willy, ik kijk niet doet ie het een beetje goed?
UIteraard!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Straks allemaal Jorien een pm sturen hehe
En toch blijft men 'm maar afkrakenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef Wooldoor het volgende:
Jezus Timmer heeft al aardig wat goede reddingen gedaan.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een stouterds he, die jongens van het grote gemene Ajax.
Meer blije kut kleutersquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een stouterds he, die jongens van het grote gemene Ajax.
Dan ben je geen echte Ajaciedquote:
hij heeft ook teveel zwakke momenten over een heel seizoen gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En toch blijft men 'm maar afkraken
Naja hij heeft wel goede reflexen vaak maar hij keept niet altijd even slim
BOO FUCKING HOOquote:
Zeg dat!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het had al lang gespeeld moeten zijn. Ongelofelijk, wat speelt dat feyenoord matig.
excelsior heeft gewonnen vrijdag..quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig dat Sparta ook dik verliest, want nu gaat de PM 'Helemaal niets in Rotterdam' zometeen naar jorien ook 100% waar wezen, kan hij daar niet bijdehand over gaan doen
Excelsiorquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig dat Sparta ook dik verliest, want nu gaat de PM 'Helemaal niets in Rotterdam' zometeen naar jorien ook 100% waar wezen, kan hij daar niet bijdehand over gaan doen
Ga lekker chatten met Jorienquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef denthemen het volgende:
Sinds wanneer nemen jullie Robbie serieus?
Foutje in zijn administratiequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij stuurde mij twee PMs terwijl ik ajax zat uit te lachen![]()
Ja en er zal vast wel een of ander B3-elftal gewonnen hebben...quote:
Maar dit keer ga ik je niet meer toevoegen in het gesprek hé!quote:
Excelsior won vrijdag met 2-3 bij AGOVV.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
En de winst van 5-1 extra leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:22 schreef Jnk18 het volgende:
en 3-1
Nouja dat maakt hetverlies van gister iets minder pijnlijk
Klopt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Alle joodse kindjes ook weer blij dat ze een beter doelsaldo hebben
Whehe dat is wel geinig idd. Zolang je maar boven de aartsrivaal staat hequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
Staan we nog boven Feyenoord ook, hehe.
Achter Volendamquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
Damn right!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Alle joodse kindjes ook weer blij dat ze een beter doelsaldo hebben
Dat gejank op Timmer komt me echt de neus uit. Er zijn veel grotere zorgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hij heeft ook teveel zwakke momenten over een heel seizoen gezien.
Wel onder Volendam.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
dat is idd de schaduwzijde aan alle lol die hier aan het verlies van topclubs Ajax en Feyenoord beleeft wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
WOHOOO De nederlandse competitie is nu defenitief afgetakeld naar het niveau 0,0![]()
We hebben PSV nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
WOHOOO De nederlandse competitie is nu defenitief afgetakeld naar het niveau 0,0![]()
Wat is (y)quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:24 schreef dennisw het volgende:
Goede spits die Jack Tuyp (y)
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef GGMM het volgende:
Met een beetje geluk staat Feyenoord onder Ajax over een uurtje
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je een miljoenenelftal op de mat staan, ben je helemaal happy dat je op doelsaldo net boven een zwaar gemankeerde kneuzenploeg staat
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je een miljoenenelftal op de mat staan, ben je helemaal happy dat je op doelsaldo net boven een zwaar gemankeerde kneuzenploeg staat
Mooi he. Vooral omdat jij je daar zo over op kan windenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak jij je nou maar druk om MVVquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
inderdaad, wat een schandjes. Maar bij sommige supporters is de haat nou eenmaal groter dan de liefde voor hun eigen club, losersquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |