Vorig seizoen was er niet zo'n topic hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan er anders ook weer een overzichtelijk topic komen voor de gifjes, net als vorig seizoen?
Merci trouwens!
Lol is er ook nog iets van de winnaar van dat programma vernomen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef RayMania het volgende:
Het is Dubbel D! Geen borsten, maar Darllll Douglas!
Ik kreeg er twee. De eerste ben ik alweer vergetenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over een pm van die Jorien, maar maak dat mailtje eens openbaar ; ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig waarom hij mensen pm's gaat sturen
juichend klaarkomen, je bent een bevoorrecht manquote:
Tjah wat wil je als je belangrijkste spelers mist. Vooral in de aanvalquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Het wordt weer een lang seizoen voor Feyenoord![]()
Tuurlijk is het stom van De Guzman, maar ook voor die rode kaart kwamen ze nauwelijks aan de bal. Werden gewoon overlopen door een opportunistisch zwak team.
Welles!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er niet zo'n topic hoor.
Waarschijnlijk Greene zijn plaats innemen, want die stond nog ergens bij de achterlijn van de tegenstander, wat een verrassing weerquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef denthemen het volgende:
Wat deed Bahia aan de zijkant?
Waar de neuk kijk je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Het wordt weer een lang seizoen voor Feyenoord![]()
Tuurlijk is het stom van De Guzman, maar ook voor die rode kaart kwamen ze nauwelijks aan de bal. Werden gewoon overlopen door een opportunistisch zwak team.
Ik kreeg er ook 2, 1e was: Who are ya, en 2e was: Helemaal niets in Amsterdamquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kreeg er twee. De eerste ben ik alweer vergeten.
De tweede was: "Houdoe en bedankt."!
Zit ik dan naar een andere wedstrijd te kijken? Het is dat ze snel scoren, maar feyenoord heeft nog geen seconde in de wedstrijd gezeten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:21 schreef Irrem het volgende:
[..]
Jammer van de terechte rode kaart, Feyenoord had het lekker onder controle tot dat moment.
In het doelpunt van het jaar topics stonden er +700quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welles!!!!
[Centraal] Voetbalfilmpjes topic #1!!
Ja, klopt. Die eerste van "Who are ya" kreeg ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook 2, 1e was: Who are ya, en 2e was: Helemaal niets in Amsterdam
Donequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan er anders ook weer een overzichtelijk topic komen voor de gifjes, net als vorig seizoen?
Merci trouwens!
Dus hij blijft nog steeds pm-en?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, klopt. Die eerste van "Who are ya" kreeg ik ook.
Gewoon Screen Virtuoso Pro gebruiken met Gif Movie Gear.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie dan een hele slechte kwaliteit gif maken. Moet je de instellingen veranderen?
Goed hoor maar heeft feyenoord voor 31 miljoen aan spelers gekocht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef GGMM het volgende:
Met een beetje geluk staat Feyenoord onder Ajax over een uurtje
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zit ik dan naar een andere wedstrijd te kijken? Het is dat ze snel scoren, maar feyenoord heeft nog geen seconde in de wedstrijd gezeten.
Zijn je captures van goede kwaliteit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie dan een hele slechte kwaliteit gif maken. Moet je de instellingen veranderen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:28 schreef TC03 het volgende:
Zijn al die kindjes hier nog steeds aan het opscheppen over hun ontvangen berichtjes? Rot eens op zeg, kneusjes.
Oh nee, dat is waar, dan is het wel logisch dat ze verliezen van Heracles.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Goed hoor maar heeft feyenoord voor 31 miljoen aan spelers gekocht.
Sjaak was vandeweek nog in Mijn Club op TV Noord, schitterend. In een stuip gelegen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
Sjaak is geniaal.
Heracles eindigde boven WII vorig jaar. Dus het is allebei even triest.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, dat is waar, dan is het wel logisch dat ze verliezen van Heracles.
Wel te verwachten als je geen spitsen hebt... Voorlopig staan ze nog niet achter trouwens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, dat is waar, dan is het wel logisch dat ze verliezen van Heracles.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sjaak was vandeweek nog in Mijn Club op TV Noord, schitterend. In een stuip gelegen.
Drent: "Sjakie, wat denk je wat mensen van jou zeggen?"
Polak: "Wát een mongool"
Hopen dat de NOS na zijn loopbaan hem heel snel als analist contracteren. Wat een heldquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sjaak was vandeweek nog in Mijn Club op TV Noord, schitterend. In een stuip gelegen.
Drent: "Sjakie, wat denk je wat mensen van jou zeggen?"
Polak: "Wát een mongool"
Mols is er toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel te verwachten als je geen spitsen hebt... Voorlopig staan ze nog niet achter trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |