ja bij ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? Dat gebeurt andersom net zo...
volendam toch niiiiiequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Dos37 het volgende:
Mooi ondanks dat Heerenveen een concurrent is maar Volendam moet degraderen en heel hard.
Klaargekomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo storend dat ik het nog niet eens gezien hadquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe fucking storend trouwens rechtsonder de hele tijd dat eredivisie logo
Iedereen heeft het maar over een pm van die Jorien, maar maak dat mailtje eens openbaar ; ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig waarom hij mensen pm's gaat sturenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Hopen dat feyenoord verliest, kan ik Jorientje ff een pm'tje terugsturen.
Kan er anders ook weer een overzichtelijk topic komen voor de gifjes, net als vorig seizoen?quote:
absoluut waar, maar diezelfde Douglas staat ook wel erg vrij daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt wel met erg veel geluk voor de voeten van Douglas
Nou, verschrikkelijk hequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe fucking storend trouwens rechtsonder de hele tijd dat eredivisie logo
Maar de 1-1 is absoluut verdiend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt wel met erg veel geluk voor de voeten van Douglas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |