hij heeft ook teveel zwakke momenten over een heel seizoen gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En toch blijft men 'm maar afkraken
Naja hij heeft wel goede reflexen vaak maar hij keept niet altijd even slim
BOO FUCKING HOOquote:
Zeg dat!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het had al lang gespeeld moeten zijn. Ongelofelijk, wat speelt dat feyenoord matig.
excelsior heeft gewonnen vrijdag..quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig dat Sparta ook dik verliest, want nu gaat de PM 'Helemaal niets in Rotterdam' zometeen naar jorien ook 100% waar wezen, kan hij daar niet bijdehand over gaan doen
Excelsiorquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig dat Sparta ook dik verliest, want nu gaat de PM 'Helemaal niets in Rotterdam' zometeen naar jorien ook 100% waar wezen, kan hij daar niet bijdehand over gaan doen
Ga lekker chatten met Jorienquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef denthemen het volgende:
Sinds wanneer nemen jullie Robbie serieus?
Foutje in zijn administratiequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij stuurde mij twee PMs terwijl ik ajax zat uit te lachen![]()
Ja en er zal vast wel een of ander B3-elftal gewonnen hebben...quote:
Maar dit keer ga ik je niet meer toevoegen in het gesprek hé!quote:
Excelsior won vrijdag met 2-3 bij AGOVV.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |