de voetbal is weer begonnenquote:
3 en 1 voorwaardelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
wedstrijdje of 4 voor deGuzman lijkt me.
Wat deed hij precies? Slaande beweging neem ik aan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
mooi werkquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut Duitsers ookMet hun AUF WIEDERSEHEN
Prachtig he.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut Duitsers ookMet hun AUF WIEDERSEHEN
Sorry, tijdens zappen en tikken werd net gescoord. Heb t aangepast.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef dvdfreak het volgende:
1-3 ado
1 maximaal. Was gewoon afhouden van de tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
tijdens het rennen met Quansah achter zich duidelijk de rechterarm extra naar achteren zwiepen. Als hier geen rood voor was gegeven, had dit arbitrale trio met pensioen gemogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat deed hij precies? Slaande beweging neem ik aan?
Gast...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 maximaal. Was gewoon afhouden van de tegenstander.
Je ziet em bewust naar achter uithalen. Die gaat Ajax echt missen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KKKNVB.
4 wedstrijden dat kan niet missenquote:
toevallig net toen De Guzman rood kreegquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Forum is traag.
Failquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!
je doet het er echt om hequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die is weer onder zijn kakkerlakkensteen gekropen.quote:
Wat een oerdomme actiequote:
Ja ik kijk.quote:
Hoeft niet hoor, zit precies op de goede plaatsquote:
Ja. Ik pm later terug. Moet zo weg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ray, mijn PM gelezen?
LOLquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!
Sterk puntquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ik kijk.
Ik weet niet hoor, maar als het 1-1 blijft dan staan we gewoon een punt boven jullie.
Dus wat bazel je nou
Tjah moet toch wat om te lachen hebben, gister genoeg gelachen over Ajax, vandaag is feyenoord aan de beurt!quote:
Begrijpelijk toch? Dat gebeurt andersom net zo...quote:
die neiging heb ik niet, zo lang PSV niet verliest hebben we er geen hol aan.quote:
En wat voor Ajax dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als feyenoord nu ook al in de eerste wedstrijd punten gaat verspelen, wat moet dat dan wel niet voor seizoen worden voor ze.
Maar goed, zo ver is het nog lang niet natuurlijk.
ja bij ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? Dat gebeurt andersom net zo...
volendam toch niiiiiequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Dos37 het volgende:
Mooi ondanks dat Heerenveen een concurrent is maar Volendam moet degraderen en heel hard.
Klaargekomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo storend dat ik het nog niet eens gezien hadquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe fucking storend trouwens rechtsonder de hele tijd dat eredivisie logo
Iedereen heeft het maar over een pm van die Jorien, maar maak dat mailtje eens openbaar ; ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig waarom hij mensen pm's gaat sturenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Hopen dat feyenoord verliest, kan ik Jorientje ff een pm'tje terugsturen.
Kan er anders ook weer een overzichtelijk topic komen voor de gifjes, net als vorig seizoen?quote:
absoluut waar, maar diezelfde Douglas staat ook wel erg vrij daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt wel met erg veel geluk voor de voeten van Douglas
Nou, verschrikkelijk hequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe fucking storend trouwens rechtsonder de hele tijd dat eredivisie logo
Maar de 1-1 is absoluut verdiend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt wel met erg veel geluk voor de voeten van Douglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |