de voetbal is weer begonnenquote:
3 en 1 voorwaardelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
wedstrijdje of 4 voor deGuzman lijkt me.
Wat deed hij precies? Slaande beweging neem ik aan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
mooi werkquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut Duitsers ookMet hun AUF WIEDERSEHEN
Prachtig he.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut Duitsers ookMet hun AUF WIEDERSEHEN
Sorry, tijdens zappen en tikken werd net gescoord. Heb t aangepast.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef dvdfreak het volgende:
1-3 ado
1 maximaal. Was gewoon afhouden van de tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Prosac het volgende:
tijdens het rennen met Quansah achter zich duidelijk de rechterarm extra naar achteren zwiepen. Als hier geen rood voor was gegeven, had dit arbitrale trio met pensioen gemogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat deed hij precies? Slaande beweging neem ik aan?
Gast...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 maximaal. Was gewoon afhouden van de tegenstander.
Je ziet em bewust naar achter uithalen. Die gaat Ajax echt missen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 maximaal. Was gewoon afhouden van de tegenstander.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KKKNVB.
4 wedstrijden dat kan niet missenquote:
toevallig net toen De Guzman rood kreegquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Forum is traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |