Zal JdM er opzettelijk een vooroordeel-bevestigend type als Lisa ingezet hebben?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind dit een heel naar mens, dreigen met marokkanen
Doe even niet zo achterlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal JdM er opzettelijk een vooroordeel-bevestigend type als Lisa ingezet hebben?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef scanman01 het volgende:
En Ribas lijkt me ook niet echt een pacifist.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Doe even niet zo achterlijk
Dit is echt weer de zuurste opmerking van de week.![]()
[..]
![]()
Dit is een vooroordeel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Ribas lijkt me ook niet echt een pacifist.
Ik denk dat Ribas wel een erg naar mannetje wordt als ze hem gaan dwars zitten en als bv Yasmine hem dumpt. Maar tot dusver is dat alleen een vermoeden. Yasmin flipte idd behoorlijk vandaag, maar agressief? Nee, dacht het niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb zojuist de uitzending van vandaag gezien, maar ik vond Yasmin eigenlijk agressiever dan
Ribas.....
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit topic heb ik niet gestart hoor: Is Ribas in staat iemand aan het mes te rijgen ?
Een zelfde soort topic heb ik niet gezien van andere bewoners en ik hoor alleen Lisa dreigen dat haar marokkaantjes wel even raad weten met Gisele.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ribas wel een erg naar mannetje wordt als ze hem gaan dwars zitten en als bv Yasmine hem dumpt. Maar tot dusver is dat alleen een vermoeden vooroordeel.
Een vermoeden. Of gooi jij het op 'vooroordeel' omdat het toevallig geen blanke is? Nee, zo denk ik (helaas voor jou) niet. Dat vermoeden is gebaseerd op eerdere dingen die ik hem heb zie doen in het programma. En ik denk ook dat Lisa een erg agressief dametje is. Ook dat is geen vooroordeel, maar een vermoeden gebaseerd op eerdere uitspraken die ik haar heb horen doen. Niet alles is meteen een vooroordeel hoor, hoewel sommigen dat wel erg graag willen denken.quote:
Dat topic werd volgens mij geopend omdat Ribas in de eerste uitzendingen wel enigszins agressief werd afgeschilderd. De laatste afleveringen is dat een stuk minder trouwens, maar nog altijd komt hij 'wilder' over dan de andere mannen. Dat is een constatering trouwens en geen vooroordeel, mocht je dat weer denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Dat topic is volslagen achterlijk, want ieder mens is in staat om iemand aan het mes te rijgen in de juiste situatie.
Dat jij meteen over "geen blanke" begint, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een vermoeden. Of gooi jij het op 'vooroordeel' omdat het toevallig geen blanke is? Nee, zo denk ik (helaas voor jou) niet. Dat vermoeden is gebaseerd op eerdere dingen die ik hem heb zie doen in het programma. En ik denk ook dat Lisa een erg agressief dametje is. Ook dat is geen vooroordeel, maar een vermoeden gebaseerd op eerdere uitspraken die ik haar heb horen doen. Niet alles is meteen een vooroordeel hoor, hoewel sommigen dat wel erg graag willen denken.
Hahaha... lees je eigen berichten nog eens zou ik zeggen en daarna mijn reactie daarop. Jij benadrukte zijn niet-blank zijn door mij meteen van een vooroordeel te verwijten. Of is dat te moeilijk voor je nou? Maar weet je wat: laat maar zittenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat jij meteen over "geen blanke" begint, zegt meer over jou dan over mij.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... lees je eigen berichten nog eens zou ik zeggen en daarna mijn reactie daarop. Jij benadrukte zijn niet-blank zijn door mij meteen van een vooroordeel te verwijten. Of is dat te moeilijk voor je nou? Maar weet je wat: laat maar zitten![]()
Nee, maar Bush lijkt me wel een toffe gozer en ik vind hem een goede entertainer, hij maakt het nieuws tenminste niet zo politiekcorrect en saai en dat is toch waar het - objectief gezien - uiteindelijk allemaal om draait binnen de actualiteiten, want als nieuws gemaakt zou zijn om te informeren zou Darfur in de headlines meeregeren om maar een voorbeeldje te noemen....quote:Was jij niet die Bush aanhanger?
Ga maar snel offtopic.quote:Want daar heb ik wel vooroordelen over.
Oh, toen ik zei dat Ribas volgens mij geen pacifist is en jij dat een vooroordeel noemde, had dat niets met zijn niet-blank zijn te maken? Okee, nou snap ik hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:03 schreef JohnDope het volgende:
Het woord "vooroordeel" heeft helemaal niks met "niet blank" te maken. Daar begon jij over.
Ja want als Ribas blank was geweest, zou het ook een vooroordeel geweest zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, toen ik zei dat Ribas volgens mij geen pacifist is en jij dat een vooroordeel noemde, had dat niets met zijn niet-blank zijn te maken? Okee, nou snap ik het![]()
Dat zou Lisa wel willen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:39 schreef Fonk het volgende:
Soms lijkt idd Lisa wel de rol te hebben van Natasia??
Hoe zou dat nu komen mensen !! wakker wordennnnnnnnnnnnnnn
Ze zei ook iets in de trant van: "..... dan steek ik haar neer...".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Je gaat me smeken met het bloed uit je mond!
Je bent zeker de zeven messen vergeten, en de fietsketting.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een vreselijk ordinair gevalletje, die Lisa. Wat er uit dat mondje komt doet me érg denken aan Natasia, zeker de bedreigingen.
Nou, bij mij komt het anders overtuigend genoeg over hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent zeker de zeven messen vergeten, en de fietsketting.....
Lisa kan niet in de schaduw staan van Natasia.
Tsja,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, bij mij komt het anders overtuigend genoeg over hoor.
Op de site stond bij dat 'bloed'filmpje vermeld dat ze geen bedreigingen meer mocht uiten ... En vervolgens zenden ze twee bedreigingen/agressieve benaderingen achter elkaar uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd hoe Huub hier naar kijkt en de andere makers van DGK, na de bedreigingen van Natasia weer zo'n retard die de ene idiote uitspraak na de andere doet.. wordt dat kind dan niet ff naar achter geroepen dat dit niet de bedoeling is of is dit juist wel de bedoeling
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Bedreigen doen mensen dagelijks.
Ja hoor, net als liegen.quote:
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?quote:
In 37 jaar ben ik nog nooit bedreigd en heb ik nog nooit bedreigd..... hoor ik er nu niet meer bij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?
Mijn blikveld beperkt zich helaas niet tot mijn eigen omgeving. Misschien is dat wel het probleem.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?
Wat zoet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
In 37 jaar ben ik nog nooit bedreigd en heb ik nog nooit bedreigd..... hoor ik er nu niet meer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa heeft gewoon een nieuwe scooter zonder graffiti gekregen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:19 schreef RubenSosa het volgende:
Met opgeheven hoofd het huis uit?
Ten eerste gaat ze met een verminkte scooter het huis uit, waar iedereen haar haatte.
quote:En over die actie van Ben. ----------------->
En reactie van haar noord Afrikaanse vriendjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:19 schreef RubenSosa het volgende:
Met opgeheven hoofd het huis uit?
Ten eerste gaat ze met een verminkte scooter het huis uit, waar iedereen haar haatte.
En over die actie van Ben. ----------------->
Newsflash: It's all in the game.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Die Benjamin is echt wel een schurk, mensen die op dit soort manieren niet hun afspraken nakomen, zijn minderwaardige mensen.
Goodmorning CCquote:
Ik heb de afleveringen van woensdag tot en met vrijdag niet of bijna niet gezien, misschien dat er toen iets is gebeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, JohnD.
Wel als je in een spel zit waar het om de keuze tussen liefde (...) of geld draait, lijkt me. Plus dat Lisa het imo gewoon verdient om hard genaaid te worden. Dit keer figuurlijk.
Ik denk gewoon dat zij op safe gespeeld heeft, en gehoopt heeft dat Benjamin dat ook zou doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat iedereen die kritiek had op Lisa toch wel een beetje hun woorden moeten terug nemen.
Die Benjamin is echt wel een schurk, mensen die op dit soort manieren niet hun afspraken nakomen, zijn minderwaardige mensen.
Ik vond het niet echt gemeend over komen van Lisa, ik denk dat Lisa heel goed wist dat als ze niet zou doen wat ze had gezegd tegen Benjamin, dat ze nóg minder geliefd was buiten het huis.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat iedereen die kritiek had op Lisa toch wel een beetje hun woorden moeten terug nemen.
Mee eens isquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt gemeend over komen van Lisa, ik denk dat Lisa heel goed wist dat als ze niet zou doen wat ze had gezegd tegen Benjamin, dat ze nóg minder geliefd was buiten het huis.
En ik vind het juist een top actie van Benjamin - Lisa was gewoon niet te vertrouwen.
Buiten dat, ze was toch ook steeds aan het neuzelen over al het geld wat ze buiten had? Dan zal ze dat zakcentje niet missen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:19 schreef SiETSKE. het volgende:
vind het ook zéker een goede actie van benjamin.
die lisa mocht ook wel eens genaaid worden.
Ken je haar verleden niet ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:19 schreef SiETSKE. het volgende:
die lisa mocht ook wel eens genaaid worden.
Ik dacht dat je neuken wilde zeggen maar het stopte na neuquote:
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)i_plain.xml/1537.wvxquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
Zat net even de filmpjes op CMBl site te kijken van Kelly en Ben maar van Lisa is er geen filmpje dat ze eruit is ? Zal toch niet zo wezen dat ze terug komt ipv. Gisela
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |