Ze zei ook iets in de trant van: "..... dan steek ik haar neer...".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Je gaat me smeken met het bloed uit je mond!
Je bent zeker de zeven messen vergeten, en de fietsketting.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een vreselijk ordinair gevalletje, die Lisa. Wat er uit dat mondje komt doet me érg denken aan Natasia, zeker de bedreigingen.
Nou, bij mij komt het anders overtuigend genoeg over hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent zeker de zeven messen vergeten, en de fietsketting.....
Lisa kan niet in de schaduw staan van Natasia.
Tsja,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, bij mij komt het anders overtuigend genoeg over hoor.
Op de site stond bij dat 'bloed'filmpje vermeld dat ze geen bedreigingen meer mocht uiten ... En vervolgens zenden ze twee bedreigingen/agressieve benaderingen achter elkaar uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd hoe Huub hier naar kijkt en de andere makers van DGK, na de bedreigingen van Natasia weer zo'n retard die de ene idiote uitspraak na de andere doet.. wordt dat kind dan niet ff naar achter geroepen dat dit niet de bedoeling is of is dit juist wel de bedoeling
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Bedreigen doen mensen dagelijks.
Ja hoor, net als liegen.quote:
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?quote:
In 37 jaar ben ik nog nooit bedreigd en heb ik nog nooit bedreigd..... hoor ik er nu niet meer bij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?
Mijn blikveld beperkt zich helaas niet tot mijn eigen omgeving. Misschien is dat wel het probleem.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. Ik hoor in het normale leven eigenlijk bijna nooit bedreigingen. Maar in jouw omgeving is dat dus dagelijkse kost?
Wat zoet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
In 37 jaar ben ik nog nooit bedreigd en heb ik nog nooit bedreigd..... hoor ik er nu niet meer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa heeft gewoon een nieuwe scooter zonder graffiti gekregen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:19 schreef RubenSosa het volgende:
Met opgeheven hoofd het huis uit?
Ten eerste gaat ze met een verminkte scooter het huis uit, waar iedereen haar haatte.
quote:En over die actie van Ben. ----------------->
En reactie van haar noord Afrikaanse vriendjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:19 schreef RubenSosa het volgende:
Met opgeheven hoofd het huis uit?
Ten eerste gaat ze met een verminkte scooter het huis uit, waar iedereen haar haatte.
En over die actie van Ben. ----------------->
Newsflash: It's all in the game.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Die Benjamin is echt wel een schurk, mensen die op dit soort manieren niet hun afspraken nakomen, zijn minderwaardige mensen.
Goodmorning CCquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |