Ik heb de afleveringen van woensdag tot en met vrijdag niet of bijna niet gezien, misschien dat er toen iets is gebeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, JohnD.
Wel als je in een spel zit waar het om de keuze tussen liefde (...) of geld draait, lijkt me. Plus dat Lisa het imo gewoon verdient om hard genaaid te worden. Dit keer figuurlijk.
Ik denk gewoon dat zij op safe gespeeld heeft, en gehoopt heeft dat Benjamin dat ook zou doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat iedereen die kritiek had op Lisa toch wel een beetje hun woorden moeten terug nemen.
Die Benjamin is echt wel een schurk, mensen die op dit soort manieren niet hun afspraken nakomen, zijn minderwaardige mensen.
Ik vond het niet echt gemeend over komen van Lisa, ik denk dat Lisa heel goed wist dat als ze niet zou doen wat ze had gezegd tegen Benjamin, dat ze nóg minder geliefd was buiten het huis.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat iedereen die kritiek had op Lisa toch wel een beetje hun woorden moeten terug nemen.
Die Benjamin is echt wel een schurk, mensen die op dit soort manieren niet hun afspraken nakomen, zijn minderwaardige mensen.
Mee eens isquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt gemeend over komen van Lisa, ik denk dat Lisa heel goed wist dat als ze niet zou doen wat ze had gezegd tegen Benjamin, dat ze nóg minder geliefd was buiten het huis.
En ik vind het juist een top actie van Benjamin - Lisa was gewoon niet te vertrouwen.
Buiten dat, ze was toch ook steeds aan het neuzelen over al het geld wat ze buiten had? Dan zal ze dat zakcentje niet missen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:19 schreef SiETSKE. het volgende:
vind het ook zéker een goede actie van benjamin.
die lisa mocht ook wel eens genaaid worden.
Ken je haar verleden niet ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:19 schreef SiETSKE. het volgende:
die lisa mocht ook wel eens genaaid worden.
Ik dacht dat je neuken wilde zeggen maar het stopte na neuquote:
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)i_plain.xml/1537.wvxquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
Zat net even de filmpjes op CMBl site te kijken van Kelly en Ben maar van Lisa is er geen filmpje dat ze eruit is ? Zal toch niet zo wezen dat ze terug komt ipv. Gisela
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |