Ja die en volgens mij nog een paar jonge jongens uit het tweede , zoals Anita , Donald , de Jong , Jan-Arie en nog een paar misschien , niet echt geweldig IMHOquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:28 schreef Happel het volgende:
Ik vond het middenveld, Lindgren, Emanuelson en Sno, van jullie nogal zwak ogen op papier. Welke spelers zijn er nog meer op het middenveld? Alleen Gabri en Aissaiti toch?
Wat een ei die Vink. Witschge had gewoon voet bij stuk moeten houden. Die boeten kan hij makkelijk betalen, en 1 hulpje minder op het veld de volgende keer is geen ramp.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:33 schreef The_Hives het volgende:
urby had vorig seizoen in de winterstop al verkocht moeten worden. Volgens mij werd er toen 3 miljoen geboden ofzo. Ik snap niet wat hij nu nog bij Ajax doet.
[..]wat een boefje die andere Witschge
En dan ben je kampioen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:10 schreef borisz het volgende:
We winnen de komende 33 wedstrijden gewoon
Siem de Jong nog.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:28 schreef Happel het volgende:
Ik vond het middenveld, Lindgren, Emanuelson en Sno, van jullie nogal zwak ogen op papier. Welke spelers zijn er nog meer op het middenveld? Alleen Gabri en Aissaiti toch?
Van de opstelling, en dan met name het middenveld, snapte ik helemaal niets.quote:
Heb mezelf beloofd me er vandaag niet meer zo druk om te maken, gisteren had ik het echt even niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van de opstelling, en dan met name het middenveld, snapte ik helemaal niets.
Helemaal mee eens, overal op websites zie ik alweer mensen roepen dat we een kut bestuur en alles hebben etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
Een bittere pil, maar omdat ik het graag positief bekijk denk ik maar "als het dan toch mis moet gaan, dan liever nu en niet in de beslissende fase van het seizoen". Het is nu zaak om zo snel mogelijk de draad op te pakken en te zorgen dat iedereen er de volgende wedstrijd wél staat.
Het lijkt wel een trainerscliché.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:08 schreef BoerBert het volgende:
Het is klote, maar aan het begin kan dit gebeuren vind ik. Als je een weekje met de hele selectie speelt en de defensie compleet omgegooid lijkt, is dat gewoon wennen. Ik snapte alleen niet dat hij Aissati niet inbracht.
Ik zie dat jij je ook weer als clown gedraagt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Barca het volgende:
Met zo'n clown als coach zit meer dan een 7e plek er niet in. Via de nacompetitie naar de eerste divisie lijkt me wel een goede voorspelling.
ik geef de clown nog 4 wedstrijden om zichzelf te laten zien. Dan is het definitief over en uit wat betreft de kansen voor van basten. Heb weer zo n uber kut oranje gevoel hierbij....quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Barca het volgende:
Met zo'n clown als coach zit meer dan een 7e plek er niet in. Via de nacompetitie naar de eerste divisie lijkt me wel een goede voorspelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |