abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:39:20 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61260392
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:28 schreef Happel het volgende:
Ik vond het middenveld, Lindgren, Emanuelson en Sno, van jullie nogal zwak ogen op papier. Welke spelers zijn er nog meer op het middenveld? Alleen Gabri en Aissaiti toch?
Ja die en volgens mij nog een paar jonge jongens uit het tweede , zoals Anita , Donald , de Jong , Jan-Arie en nog een paar misschien , niet echt geweldig IMHO
Ik ben inmiddels overleden
pi_61260523
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:33 schreef The_Hives het volgende:
urby had vorig seizoen in de winterstop al verkocht moeten worden. Volgens mij werd er toen 3 miljoen geboden ofzo. Ik snap niet wat hij nu nog bij Ajax doet.
[..]

wat een boefje die andere Witschge
Wat een ei die Vink. Witschge had gewoon voet bij stuk moeten houden. Die boeten kan hij makkelijk betalen, en 1 hulpje minder op het veld de volgende keer is geen ramp.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61260607
Nou een flinke domper, al had ik het gezien de voorbereiding ook nog wel een beetje verwacht. Nu zaak om snel ingespeeld te raken als team.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61260634
De dag erna: het is en blijft een kutwedstrijd.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:22:53 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61260669
Kut-Van Basten!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:25:12 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61260693
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:10 schreef borisz het volgende:
We winnen de komende 33 wedstrijden gewoon
En dan ben je kampioen.
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 09:28 schreef Happel het volgende:
Ik vond het middenveld, Lindgren, Emanuelson en Sno, van jullie nogal zwak ogen op papier. Welke spelers zijn er nog meer op het middenveld? Alleen Gabri en Aissaiti toch?
Siem de Jong nog.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61260706
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Van Basten!
Van de opstelling, en dan met name het middenveld, snapte ik helemaal niets.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:29:51 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61260735
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Van de opstelling, en dan met name het middenveld, snapte ik helemaal niets.
Heb mezelf beloofd me er vandaag niet meer zo druk om te maken, gisteren had ik het echt even niet meer.

Marco van Basten maakt weer dezelfde fout als in het begin bij Oranje, met deze kutopstelling wordt het niks.

Slechts drie (!) aanvallend ingestelde spelers uit bij Willem II, ik hou mijn hart vast voor Feyenoord-uit.

Klaas Jan Huntelaar moet echt een kutavond hebben gehad, zonder tien achter hem. Misschien is dit de druppel?
pi_61260810
Kut TT
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61260934
Spannende dag vandaag.
Veel kans dat de transfermarkt vandaag in beweging komt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:52:08 #36
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61260983
Nou effe Willem II pakken .
Gisteren 16 uur gewerkt en hoor je op de radio de voetbaluitslagen. Vanavond maar eens kijken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61261108
Ondanks de nederlaag en een schandalige tweede helft maak ik me toch niet enorm veel zorgen. Sowieso moet Aissati, Sarpong of De Jong de volgende wedstrijd in de basis staan. Hopelijk is Suarez ook een stuk scherper dan gisteren, normaal gesproken ga je met 0-2 de rust in en dan moet je het gewoon prima uit kunnen spelen.

Na de 1-1 moet Suarez twee keer de 1-2 maken, maar nee - je krijgt een klutsbal tegen.

Er zat genoeg voetbal in, genoeg combinaties. Scherpte ontbrak en ik vond de verdediging toch niet eens zo heel slecht staan, voor een team wat nog geen wedstrijd samengespeeld had.

Maar toch, wat een kutavond gisteren.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:01:31 #38
52871 Blight
Supersized.
pi_61261110
Een bittere pil, maar omdat ik het graag positief bekijk denk ik maar "als het dan toch mis moet gaan, dan liever nu en niet in de beslissende fase van het seizoen". Het is nu zaak om zo snel mogelijk de draad op te pakken en te zorgen dat iedereen er de volgende wedstrijd wél staat.
Het lijkt wel een trainerscliché.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61261144
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:01 schreef Blight het volgende:
Een bittere pil, maar omdat ik het graag positief bekijk denk ik maar "als het dan toch mis moet gaan, dan liever nu en niet in de beslissende fase van het seizoen". Het is nu zaak om zo snel mogelijk de draad op te pakken en te zorgen dat iedereen er de volgende wedstrijd wél staat.
Het lijkt wel een trainerscliché.
Helemaal mee eens, overal op websites zie ik alweer mensen roepen dat we een kut bestuur en alles hebben etc.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:08:12 #40
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_61261201
Het is klote, maar aan het begin kan dit gebeuren vind ik. Als je een weekje met de hele selectie speelt en de defensie compleet omgegooid lijkt, is dat gewoon wennen. Ik snapte alleen niet dat hij Aissati niet inbracht.
pi_61261244
Wat een kut week en ook zo kut dat je gelijk achter de feiten aan loopt.

Wat ook raar is dat Van Baste zo defensief speelde. Heeft er geen journalist gevraagd waarom De Jong/Aisatte niet speelde?

Ben benieuwd naar Ajax - Roda. Weer lekker 2 wachten, nou ben benieuwd. Snap echt niet waarom Urby nog bij Ajax is
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:12:05 #42
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61261256
bah, ik werd gewoon sjaggie wakker.
Ik vind dat Happel wel een punt heeft met zijn opmerking over het middenveld, als je die namen van gisteren vooraf zag gaf dat al niet veel vertrouwen. Ik blijf er dan ook bij dat hij met twee controleurs (Gabri en Lindgren) moet gaan spelen met de nodige creaviteit ervoor (Aissatti, Sulejmani en Suarez) Dan heb je de Jong en Cvitanich achter de hand voor de aanvallende posities en Sno als achtervang voor de controlerende posities.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:14:20 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61261287
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:08 schreef BoerBert het volgende:
Het is klote, maar aan het begin kan dit gebeuren vind ik. Als je een weekje met de hele selectie speelt en de defensie compleet omgegooid lijkt, is dat gewoon wennen. Ik snapte alleen niet dat hij Aissati niet inbracht.

Daar was hij zelf toch bij! hij had ook zonder Sno en Emanuelson kunnen spelen.

En dan nog, het was Willem II, als het pakweg Twente of Heerenveen uit was geweest had ik er nog anders over gedacht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61261331
Nou snel vergeten en de knop om. Hier snel van leren!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:22:46 #45
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61261409
Met zo'n clown als coach zit meer dan een 7e plek er niet in. Via de nacompetitie naar de eerste divisie lijkt me wel een goede voorspelling.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61261439
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Barca het volgende:
Met zo'n clown als coach zit meer dan een 7e plek er niet in. Via de nacompetitie naar de eerste divisie lijkt me wel een goede voorspelling.
Ik zie dat jij je ook weer als clown gedraagt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:29:28 #47
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61261496
Waarom geen:

Stekelenburg;
Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen;
Gabri, Lindgren;
Aisatti, Emanuelson/Cvitanich;
Suarez, Huntelaar, Sulejmani
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61261509
Ik lees nergens iets over Vermaelen.

Goal 1: Hij verwerkt een matige voorzet tot corner, die bal had hij in zijn betere dagen gewoon aangenomen. Corner: is veels telaat en Demouge mag vrij koppen.

Goal 2: Is ongelukkig, maar begint met slap uitverdedigen. De echte overtuiging is er bij die jongen niet.

Het is een leuke verdediger hoor, maar deze jongen heeft teveel fouten. Haal ajb een extra verdediger, een slager.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_61261538
Ik vind Vermaelen ook niet zo sterk maar zeg dat maar niet hier
AFC AJAX
pi_61261543
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Barca het volgende:
ik geef de clown nog 4 wedstrijden om zichzelf te laten zien. Dan is het definitief over en uit wat betreft de kansen voor van basten. Heb weer zo n uber kut oranje gevoel hierbij....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')