Waarom, gebeurd me wel vaker hoor, dat ik ruzie maak in het verkeer zonder te kijken met wie... Laatst een die zijn gummy knuppel aant graaie was...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Biogarde het volgende:
Dude, begin een praatgroep en koop een dagboek. O M G
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef deepart het volgende:
Dus ik met man en macht de hitler groet doen en maar roepen "SIEG HEIL SIEG HEIL".. Dat scheen te werken, ze staken hun duim op en reden verden...
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
Je klinkt als een jood in het nauw.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Kan iemand die huilsmiley met die thumbs-up ff opzoeken?
Ik weet zeker dat het een treffende gelijkenis zal maken
Alleen dit waren geen nazi's maar kaalgeschoren punkertjes die willen provoceren door de neonazi uit te hangen.quote:
Precies zoals ik geleerd had in groep 6quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef LENUS het volgende:
Maakte je ook nog met 2 vingers een hitler snorretje?
Maar hoe stuurde je dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Precies zoals ik geleerd had in groep 6
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef deepart het volgende:
Dus ik met man en macht de hitler groet doen en maar roepen "SIEG HEIL SIEG HEIL".. Dat scheen te werken, ze staken hun duim op en reden verden...
BWHAHAHAHquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef deepart het volgende:
Dus rijden ze voorbij, en keken ze me dom aan, dus ik zo gebaar van... "kijk voor je kk waus!
TOen keek ik nog is beter... zag ik dat het 4 super brede skinheads waren die nogal opgefokt werden door mij gebaar...
Dus ik met man en macht de hitler groet doen en maar roepen "SIEG HEIL SIEG HEIL".. Dat scheen te werken, ze staken hun duim op en reden verden...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |