X 1357138381
Ik eis een recount voor Can I play with madnessquote:Op zondag 7 september 2008 21:45 schreef ScottTracy het volgende:
Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life vs Pixies - Debaser 21 - 18
Stranglers - Golden Brown vs Dolly Dots - Love Me Just a Little Bit More 23 - 15
Pet Shop Boys - It's A Sin vs Cure - Lullaby 17 - 19
Toontje Lager - Stiekum Met Je Gedanst vs Queen & David Bowie - Under Pressure 13 - 27
Van deze uitslagen word ik heel droevig, maar ja het is niet anders.
Ow jaquote:
Talk Talk wordt in het algemeen zwaar onderschat en nu ga jij op basis van een fok-verkiezing, waar ze toevallig een ronde verder komen een anti-beweging oprichten?quote:Op zondag 7 september 2008 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
Talk Talk - Such a shame vs Frankie goes to Hollywood - Two Tribes 27 - 9
Iron Maiden - Can I play with Madness vs Talk Talk - It's my life 18 - 212 geweldige nummers beide weggestemd door zoiets als dit
![]()
*gaat anti Talk Talk federatie oprichten*
I'm inquote:Op zondag 7 september 2008 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
Iron Maiden - Can I play with Madness vs Talk Talk - It's my life 18 - 212 geweldige nummers beide weggestemd door zoiets als dit
![]()
Ondanks dat ik wel een hardrock liefhebber ben moet ik die mening met je delen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Talk Talk wordt in het algemeen zwaar onderschat en nu ga jij op basis van een fok-verkiezing, waar ze toevallig een ronde verder komen een anti-beweging oprichten?![]()
Maak je liever druk over het wegvallen van een prachtig nummer van Crowded House, wat wegvalt tegen het enige (!) nummer van Motorhead wat iedereen kent en wat ook nog eens matig is ook.
In dat geval zal ik persoonlijk een anti-anti Talk Talk comité oprichten...quote:Op zondag 7 september 2008 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 23:59 schreef Kadafi het volgende:
Dit is dan weer mooi
Pixies - Monkey Gone to Heaven vs Huey Lewis & The News - The Power of Love 18 - 18
Deze stemronde is al voorbij, nieuw topic met tweede knockout-ronde is er al.quote:Op maandag 8 september 2008 10:57 schreef 68Chevelle het volgende:
zou deze dan niet beter op slot gaan?quote:Op maandag 8 september 2008 10:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Deze stemronde is al voorbij, nieuw topic met tweede knockout-ronde is er al.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:28 schreef Homdeck het volgende:
Voor de mensen die nog wel willen stemmen:
[TOERNOOI] Het beste nummer uit de 80's - 2e KNOCKOUTRONDE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |