Een topic zonder bezoekers.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien is het een idee om hier een topic te openen Ff !
Jou kennende vanuit de XL-game, vol voor het risico gaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
For the record, ik heb je grappen nooit leuk gevonden, ik heb om 1 of 2 kunnen glimlachen, thats all.
Wie helpt mij met mn tennisgame-pick, moet ik op zeker of pak ik een risicootje mee?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
For the record, ik heb je grappen nooit leuk gevonden, ik heb om 1 of 2 kunnen glimlachen, thats all.
[...]
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Jullie steun ontroert me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef Norrage het volgende:
in het begin konden die grappen er nog mee door FF, nu is het echt een beetje een deceptie aan het worden voor ons
Echt heel slecht inderdaad.quote:
Je hebt ze gelezenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben na de 1e / 2e opgehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je hebt ze gelezen
Ik heb dus geen mening omdat ik ze gewoon niet gelezen heb.
Wat leuk dat jullie er allemaal zo verschillend over denken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik ben na de 1e / 2e opgehouden.
Doet al aardig wat jeugdgrandslams mee hoor.quote:
Ook die opmerking wordt redelijk flauw.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef Norrage het volgende:
er staan vrouwenpartijen op de baan, dan kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |