Ik hoop dat O'Sullivan deze frame wint en er dan even twee 147's tegen aangooit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef kevin_ het volgende:
Denk het niet. Snooker kan tergend lang duren.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks. Had je imo ook zelf kunnen controleren
Hopelijk lukt het hem wel en haalt hij nog wat zelfvertrouwen uit zijn gouden medaille (ook al was dat een dubbel).quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer was goed!![]()
Maar dat is hij op zich wel vaker, ook in de laatste tijd (weliswaar niet zo goed als vandaag) alleen het niveau vasthouden is het probleem juist.
Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
6-2 Roddick, dat wordt een eitje lijkt me.
Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.
Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.quote:
Klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.
Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.
quote:
quote:Maarja, in principe hebben beide heren speltypes die Federer niet in moeilijkheden brengen, maar dat was bij Blake ook zo.
dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.
Misschien wel, maar ik sla bij de volgende grandslamtoernooien de eerste week misschien welover. Ik vind het meestal pas leuk worden als de toppers tegen elkaar moeten. Wedstrijden als Belucci-Verdasco en Wawrinka-Seppi om maar wat te noemen zeggen me echt niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.
Fout na fout nuquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
Tiebreak dus.
Hopelijk krijgen we die te zien ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze tie-break eigenlijk, vooral van Seppi. GSM 3-0 Roddick.
Op naar Tsonga-Robredo.
Ik vind het eigenlijk best veel belovend. Jammer dat we veel damestennis hebben moeten zien in plaats van de leuke mannenpartijen, maar voor eerste rondes zaten er op papier best leuke bij: Del Potro - Canas, Gasquet - Haas was ook een mooie pot en Gulbis - Roddick heb ik niet gezien maar is toch ook de moeite waard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.
Het is weer dramatisch slecht jaquote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef TheGeneral het volgende:
Nee Ted er is geen dubbele break... Robredo was aan het serveren.. mijn god
Toen ik thuis kwam zag ik dat resultaat ook staan op diverse livescore websites..teddy zat daar ook op te kijken ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ik nam Ted al niet serieus, maar nu verkondigt hij dat Almagro na 1 game in de 5e set opgaf.
Kan ook voor 3-en al zijn hoor. Ligt er een beetje aan hoe lang de vrouwenpartij daarvoor duurt.quote:Op maandag 1 september 2008 09:48 schreef kevin_ het volgende:
Jammer dat Murray zo laat komt..wordt een mooie match denk ik.
Eurosport.quote:
Ja, belachelijk.quote:
Verbaast me heel erg. Wel knap en leuk, want ik vind Fish wel sympathiek. Die persconerentie van hem laatst.quote:Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Fish, redelijk simpel opnieuw.
Wat een feest.quote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Rafa wordt op love teruggebroken. 2-2.
Querrey in the zone. Hopelijk houdt hij het vol. Ik vind Nadal geweldig maar ik ben het een beetje zat om hem te zien winnen. Ik vind hem af en toe een beetje een robot, omdat hij gewoon nooit een slechte dag lijkt te hebben.quote:
Ik heb niks gezegd, omdat ik het niet weet. Maar Ambro weet het altijd zo goed hequote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb jij gezegd dat Rafa teruggebroken zou worden?
Nee, ik heb vaker partijen van Rafa gezien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd, omdat ik het niet weet. Maar Ambro weet het altijd zo goed he.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
"In de vorige set brak Querrey ook in de 8e game terug, maar dit is de 7e"
![]()
quote:
Dat doet hij dan ook.quote:Op maandag 1 september 2008 22:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prachtig !
Nadal moet wel winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |