Aaahhh... de kwaliteitstopics zoals ik ze gewend benquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen één bedenken!
Welkom terug trouwens![]()
Kardinaal doet een close up inspectie van het ziekenhuis, CP heeft motor en rbw, Cali is op stage 9 maanden naar Edinburgh, LR heeft 5 jaar met der mooiboy, Yashi is even subtiel als altijd, en Swarma,quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Doodkapje het volgende:
JAAAAAHHHHH OMG... weer terug
En mijn harige naad dat ik alles weer terug ga lezen... iemand zin om highlights op te noemen van de afgelopen 3 weken?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet dinsdag ook om 8.45 beginnenMaar goed moet voor het werk vroeg op altijd dus het zit er nog wel een beetje in..
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aaahhh... de kwaliteitstopics zoals ik ze gewend ben
Preciesquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
en voordat je t weet ga je tegelikertijd 3 uur later naar bed en dan maakt het alsnog kein flous ous
Ja, zoals in het bijzonder SwarmahoerNMGNquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
24 begint pas weer op 23 november hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, gaan we lijstjes maken.
24
Lost
Prison Break
Heroes
Dirty Sexy Money
Californication
O RLYquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
Dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klapper, blaadjes, tabbladen, wtf. Je koopt 1 collegeblok en daar schrijf je gewoon alles in, alleen per blaadje ff erbij zetten wat 't is, klaar
.
Ik doe niet aan dansjes. Maar ik ben wel heel goed in meeplaybackenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan we dees donderdag samen doen Mikkie
Je gaat te veel met swarma om, hij was toch de meetspammer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Doodkapje: [04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Ik lees het jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik attendeer Doodkapje er even op dat er een meet is aangezien hij op vakantie is geweest
Dan heb ik een alternatief:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar jij doet de zang, en wij dames doen het dansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |