Biertje graagquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:18 schreef Fha het volgende:
Wat jij wil.
Ideaal tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Kom maar halen.quote:
Dat klinkt erruug bekend jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Lekker weekend iddquote:
Morgen zou het koeler maar redelijk weer zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat het morgen redelijk weer is, kan ik veel fietsen want ik heb me toch een balansdag nodig
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkastquote:
Ik denk het ook welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkast
Stukje dichterbij gok ik
Maar wijn is helemaal niet lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Heul welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wijn is helemaal niet lekker
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef es70 het volgende:
En vanavond weer lekker in mijn eigen bed.
Watvoor?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Dat is echt heel erg foei stout hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen,
Die heb ik niet rememberquote:
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg foei stout hoorDat zou ik noooooit doen
Had het ook niet over jouw bankquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet remember.
Er gaat niets boven mijn eigen bed hoor. Vannacht niet thuis geweest idd
.
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzo.
Merlot. Songloedquote:
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapenquote:
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gietenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.
En je was niet thuis geweestquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Ik had toch al gezegd dat het een lekker weekend wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En je was niet thuis geweest.
Jij boefje.
Oh kiepen / kantelen en zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gieten.
Dat iddquote:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet "tetteren" in palingstein ja?
Je bent daar niet echt op je plekje he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef es70 het volgende:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Foei tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Redelijk snel nu nog toch ?quote:
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk snel nu nog toch ?
Feli iig
Verzoek aan de rug van Jort of het een beetje sneller magquote:
had ze die niet goed kunnen dateren danquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.
Resultaat: ik had een extra account moeten meenemen in mijn afstemming maar had dat niet gedaan. Maar goed, we zijn er uit, en de andere verschillen zijn gecorrigeerd nu.
Nu mijn eigen werkzaamheden nog doen, uurtje denk ik en dan is het weekend
Jij zou het nog bewijzenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik kei goed kan zingen?
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die baggerquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al in 1994 een CD opgenomen
optievenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die bagger
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent daar niet echt op je plekje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen wonen we hier precies 12 jaar
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Nee joh, want wij zijn toch keurig getrouwd enzo, geen haan die daarnaar kraait hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei toch
Moet ik nu ook brieven gaan schrijven?
Mja, ik weet hoe het is. Ik heb eens 20 jaar in Brabant gewoond, ook nog in een fase dat je leven gevormd wordt zeg maar. Ik heb er niets meer mee. Eigenlijk al vanaf de eerste dag dat ik er weg was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]En morgen wonen we hier precies 12 jaar
.
Ah hmm is dat dit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:54 schreef es70 het volgende:
Nee joh, want wij zijn toch keurig
Toch maakt het visioen van jou onder een douche veel goed, weet je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
Net gedouched.. tegen de tijd dat ik me in gesmeerd heb en weer een pyjama heb aangetrokken zweet ik me alweer kapot
quote:
quote:
nee daar heb ik weinig ervaring mee eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maakt het visioen van jou onder een douche veel goed, weet je dat?
Zonde, je mist wel watquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
nee daar heb ik weinig ervaring mee eigenlijk
Haha ik betwijfel hetquote:
Wat ga je met dit weer ign met een pyjama doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
Net gedouched.. tegen de tijd dat ik me in gesmeerd heb en weer een pyjama heb aangetrokken zweet ik me alweer kapot
Lijkt me een prima tijdstip om weer iets anders te gaan doen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r stopt met werken.
Leuk geweest, de rest doe ik morgen wel ff.
Ja maar ik heb vrijdag 6 uur niet gewerkt die we hard nodig hebben in de maandafsluiting. Zeker omdat ik morgen op tijd naar huis wil (= uiterlijk half acht) ivm een informatieavond op schoolquote:
Mjaquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjagelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur op school te zijn..
Het word dinsdag meer dan goed gemaakt.. half 9 tot kwart over 7quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das helemaal aso. Dan heb ik er al weer een halve dag opzitten
half 9, nog uitslapen danquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Het word dinsdag meer dan goed gemaakt.. half 9 tot kwart over 7
tjah dat zijn normale school tijden.quote:
Trustequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga een wasje ophangen en dan naar bed
Welterusten allemaal
Nooit verkeerdquote:
Absoluut!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nooit verkeerd
Ik ben ook heerlijk met een wijntje Bridget Jones aan het kijkenniet dat die film nou zo geweldig is, maar ik vermaak me prima
Heerlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut!
Vanmiddag heerlijk buiten zitten lezen. Vanavond koffielikeur gefabriceerd, nog 6 weken wachten en dan heb ik hopelijk een heerlijke likeur.
Volgens recept van broerMuck.quote:
Wauwquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens recept van broerMuck.
Met jenever, bruine suiker, koffiebonen en vanillestokjes. Precieze hoeveelheden weet ik zo niet uit mijn hoofd(ik had een pakket gekregen met van alles afgemeten hoeveelheden, voor mn verjaardag). Alles bij elkaar doen in een fles, goed schudden, 6 weken laten staan, tijdens die periode regelmatig een keer schudden, en dan filteren en bottelen
.
Ik vind t erg lekker, en t is ook echt leuk om et helemaal zelf te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
WauwIk hou er zelf echt niet van maar dit klinkt wel ontzettend leuk!
Als er een geplanned wordt. Lees anders een het stukje over KSC-meets hier: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:
Weer?quote:
Ghehehehequote:
Ik kan me een paar mini-meetjes herinneren, maar een meet....quote:
Hier ook, maar wel stille flitsenquote:
Ja dat wel inderdaad, maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier ook, maar wel stille flitsen
Dan is het daar misschien wel eens tijd voor?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan me een paar mini-meetjes herinneren, maar een meet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |