Ik dacht dat OAdin dat vrijdag hier had gedaan, maar ze was nog wat 'vergeten' naast de boodschappen, wc schrobben, badkamer poetsen, keuken soppen, ramen lappen en de verjaardag van schoonOA vieren.quote:
Whehe...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
die van mij ook, vroeg gisteren of ik de was even op wou bergen, tuurlijk doen we dat, alleen die controle achteraf of alles wel naar behoren in de kasten hangt...
Het is iig een begrip in de bollenstreek hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:52 schreef Klonk het volgende:
55 maar, da´s toch geen biermarkt, dat is gewoon wat een goeie belgische kroeg standaard in huis heeft
Uh, oepsquote:.....................
Maar Gustav, de "storm van de eeuw", zou krachtiger kunnen worden dan alles wat New Orleans tot nu toe heeft gezien.
Bang
"U moet bang zijn", aldus de burgemeester. Om 08.00 uur begint de evacuatie met de laaggelegen westelijke stadsdelen; vanaf het middaguur (19.00 uur onze tijd) is het oosten van de stad aan de beurt.
Das niet echt nodig. Maar als we zoiets hier zouden krijgen moeten we rennen. En hard.quote:
Wat een verkrachting van "the wild rover"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Klonk het volgende:
gaat niet om het clipje, wel om het liedje, foute Duitse schlager dus
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburgquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet echt nodig. Maar als we zoiets hier zouden krijgen moeten we rennen. En hard.
Dan is de kans op Limburg aan zee groot namelijk
Tegelenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb alle nuttige dingen al gedaan, vanmiddag op kermisbezoek (ja dat doen we hier) in het dorp van schoonouders is het kermis en dan is er altijd vlaai, en een lekker pilsje
ja, de kermis is elk jaar beroerder maar de vlaai nog altijd ouderwetsch lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegelen?
Lekker hoor, ouderwets vlaai en pils met de kermis.
Vroeger, toen omaPG nog in 't Ven woonde, stond de kermis elk jaar bij haar voor de deur.
O, ik kom graag ik Limburg hoor!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburg
Bij jullie is dat misschien nog leuk ja... hier nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegelen?
Lekker hoor, ouderwets vlaai en pils met de kermis.
Vroeger, toen omaPG nog in 't Ven woonde, stond de kermis elk jaar bij haar voor de deur.
Juist ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburg
Eensch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de kermis is elk jaar beroerder maar de vlaai nog altijd ouderwetsch lekker
Whehe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik kom graag ik Limburg hoor!![]()
Toch blijft het daarom wel leuk om een provincie te hebben die je zo nu en dan kunt afzeiken.![]()
Edit: correctie. Afzeiken klinkt zo cru... de draak steken met is beter...![]()
Ook omdat ik nog nooit in Friesland of Groningen ben geweest, dus daar weet ik niet van...
Daar gaat het hier steeds meer naar toequote:[..]
Bij jullie is dat misschien nog leuk ja... hier niet![]()
Kermis staat hier gelijk aan een verzamelplaats voor het uitschot van de omgeving. Mensen met petjes en bontkragen die boos worden als je botst in de botswagentjesen zich stoer gedragen bij de boskbal
ZH kent geen tradities rondom kermissen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar gaat het hier steeds meer naar toe. De tradities eromheen zijn eigenlijk nog het enige leuke aan kermis.
Wellusquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
ZH kent geen tradities rondom kermissen...
Hier dus vlaai en pils of limonadequote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
ZH kent geen tradities rondom kermissen...
Ik ga zometeen buiten zitten en eens kijken of ik koffielikeur kan fabricerenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef OA het volgende:
Zo, inmiddels heeft de zon het balkon al aardig verwarmd, dus ik ga buiten een boekje lezen!![]()
![]()
Smakelijk!quote:
Go see the doctor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakkie oplos maar dan. En godverdomme wat doet mn been zeer
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
Go see the doctor.
Doetie het weerquote:
Zondag hequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oplos is ook niet te zuipen. Wat een klotedag ook eigenlijk.
quote:
Maar ondertussen wel de hele familie deze kant ophalenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam nog een foto tegen uit de oude doos![]()
Utrecht Centraal, 18 april 2006. Integreren doe je zo:
[ afbeelding ]
Hoe komt 't?quote:
quote:
suggereer je nu dat ik een aandachtshoer ben?quote:
Ontken je nu dat je een aandachtshoer bent?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
suggereer je nu dat ik een aandachtshoer ben?![]()
Ik ontken alles!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontken je nu dat je een aandachtshoer bent?
Wat schaft de pot vandaag?quote:
keukenkastjes-bezemschotel dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
kerrie macaroni met een lekker stukkie kabeljauw
ja, lekker makkelijk en lekker snel, had geen bok in kokenquote:
Helemaal niet ik deel ook kusjes uitquote:
Dat natuurlijk altijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere wijven eerst dus. Goed punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |