!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
DECOLLEDINGES IS OOK GOED, POST MAAR
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
en eigenlijk heb ik op lowlands alleen een foto gemaakt van mn decolleteeee
Je weet best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is decolle? Colle is toch lijm
?
Heej een Paris Hilton look-alike.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken. Rechts dus.![]()
Het is ook een Chinees, wat denk je nouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Nee, ik ben slank edoch gespierdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Pics?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, ik ben slank edoch gespierd.
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.quote:
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de clubquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de club
Jammer dat B.G. Knocc-Out de afgelopen 15 jaar meer vast heeft gezeten dan dat hij vrij isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOW GANGSTA DRESTA CAN YOU COME AND WRECK THE SET?
YES
NOW CAN YOU GRAB THE MICROPHONE AND FLEX NEXT??
YESSSS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |