quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De shirts zijn al gedrukt.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fluffyquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fluffy is zowel in de reviews als achter de schermen van levensbelang!
Flullfy heeft dit concept bedacht en hij kiest ook de games uit die Emar dan gaat reviewen!
En dan hebben we nog een verassing![]()
De opname's van de nieuwe review beginnen vanmiddag![]()
![]()
![]()
Iedereen door het dolle heen!!
Het is puur commerciëel bedoeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
Tt staat op de fanlist dus ik neem aan dat hij het aardig bedoeld
Klopt! En het geld gaat naar Emar! En een klein deel naar een goed doelquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is puur commerciëel bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt zo groot!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef emarwii het volgende:
Willen jullie dat ik nog dgVf t shirts laat drukken? Zoja, dan zal ik dat laten doen met mijn nieuwe logo, die in de volgende aan het woord bekend wordt gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dezer dagen ga ik ook het dvdtje bestellen dus een t-shirtje kan er ook nog wel bij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ja AQuila, nu moet je je integriteit als Emar's grootste fan bewijzen door je portemonnee te trekken.
Dus...jij krijgt ze gratis begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik ook het dvdtje bestellen dus een t-shirtje kan er ook nog wel bij!
En ik ben nu een werknemer van Emar! Maar nog steeds fan dat zeker!
Neen wat ik steun Emar graag om van DGVF een succes te maken!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus...jij krijgt ze gratis begrijp ik hieruit?
Even quoten voordat je het aanpast.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen wat ik steun Emar graag om van DGVF een succes te maken!
Kijk de aandacht die ik Emar krijgt in dit topicDat is toch geweldig! een succes!
Ach, Emar ziet het toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten voordat je het aanpast.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
kut!
Dat het zo snel gaat heeft niks met Emar meer te maken maar meer met feit hoe AQuila zich hier gedraagtquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Topic #6 komt er bijna aan! Wat een feest!
En dat allemaal ter ere van Emar!
Je bent een echte zakenman.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |