Wat had je anders verwacht van dat zwaar christelijke kloosterhaarse tuigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Is Emar fan van Jack?
Dit kan toch niet waar zijn
quote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 23:06
Nee, ik bedoel het niet sarcastisch
Nee hier houden we allemaal van jequote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 23:13
Nee echt niet.
En plz. ga nu niet het welles nietes spelletje spelen want mij bannen ze dan toch weer want iedereen hier haat me.
Ik hoor daar zeker bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zwaailichten zijn vet![]()
3 man staan hier zowiezo al op de blacklist! En kunnen een plaatsje op de fanlijst wel vergeten!
En dus ook de Nieuwsbrief![]()
![]()
Is Mario dan al niet te gewelddadig voor hem? Al die schildpadden die zomaar weg worden geschopt. Misschien is Bible Adventure wel wat voor hemquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Rkatier het volgende:
Overzichtje
Gamersnet
Partyflock
Gameparty
Insidegamer
Budgetgaming
BlackWII
CodemastersCampzone
PSPParty
Xlife
Gameonly
Gamert
[ afbeelding ]
[..]
bron
En niet klagen dat ik dit quote, hierboven toonde ik al hoeveel sites jij je zelf promoot
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef Yari het volgende:
Dit is wel schokkend voor ons fans..................................
Emar heeft een punt! Misschien moet het geweld in games wel minder worden!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
GTA en COD kutgames![]()
Jahaa, deze jongen gaat het maken mensen!
Gast, als Emar een moord zou plegen zou jij het nog goedpratenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar heeft een punt! Misschien moet het geweld in games wel minder worden!
Emar heeft er natuurlijk wel een beetje verstand en hij roept niet zo maar iets!
Hopelijk komt Emar nog langs vandaag om zijn standpunt toe te lichten
Echt héquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
GTA en COD kutgames![]()
Jahaa, deze jongen gaat het maken mensen!
Wat een onzin.quote:Schiet spellen moeten ze idd verbieden.
Daar heb je gelijk in Emar!quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
Ik zal mjn verhaal toelichten:
Ik ben idd tegen op ERG GEWELDADIGE schiet spellen en ben het vaak met Thompson eens. Maar toch moet ik eerlijk toegeven dat de beste man soms enorm overdrijft. Games zoals Manhunt moeten meteen weg! GTA vind ik nog net kunnen. Somige games zijn gewoon te walgelijk voor woorden. En in die post overdreef ik ook want iedereen daar haat me toch en ik was erg beniuwd naar hun reactie!
Tot zover mijn toelichting over geweldadige games
Inderdaad. Kinderen worden alleen geweldadiger en opgefokt van dit soort games. Plus de mensen bij wie al een schroefje los zit worden zo alleen maar aangemoedigd om het IRL te proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd tegen op ERG GEWELDADIGE schiet spellen en ben het vaak met Thompson eens. Maar toch moet ik eerlijk toegeven dat de beste man soms enorm overdrijft. Games zoals Manhunt moeten meteen weg! GTA vind ik nog net kunnen. Somige games zijn gewoon te walgelijk voor woorden. En in die post overdreef ik ook want iedereen daar haat me toch en ik was erg beniuwd naar hun reactie!
Dat zijn zo'n beetje de meest gewelddadige en bloederigste spellen van deze tijd..quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Emar!
Die spellen speel ik ook niet! Gears of War en Fallout 3 en de rest ga ik dan ook niet spelen!
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de meest gewelddadige en bloederigste spellen van deze tijd..
Dat mag van mij weer wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.
Tja als AQuila's geloofwaardigheid al nog niet tot een absoluut nulpunt was gedaald dan is het dat nu wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.
Ik ga die niet spelen zei ik!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja als AQuila's geloofwaardigheid al nog niet tot een absoluut nulpunt was gedaald dan is het dat nu wel.
Wait.. je gaat Fallout 3 niet spelen? Yeah rightquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wait.. je gaat Fallout 3 niet spelen? Yeah rightJe zit dat spel al maandenlang te hypen
had niks anders verwacht van dat pedofiele christelijke kloosterhaarse tuig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |